modesty skriver:
Er det bare mig, eller er der sket en sand eksplosion herinde med folk som lægger g-tests op nogle gange en uge før testdag, hvor man på de fleste ikke engang kan ane noget der minder om en skyggestreg?
Er det ikke ved at gå lidt amok? Jeg tænker bare at man udsætter sig selv for en masse unødig bekymring og nervøsitet ved at teste på et tidspunkt hvor man som oftest slet ikke kan se noget, og nogle gange risikerer man at blive dybt skuffet grundet en MA o.s.v.? Al den tankespind og hvad nu hvis - som åbenbart fylder så meget at man kan bilde sig selv ind at der er en streg som ikke er der.
Jeg har selv været gennem IVF behandling, så jeg ved alt om at være nervøs op til testdag - jeg forstår godt følelsen. Men jeg har aldrig testet før tid. Kan ikke se pointen. Der er jo en grund til at der står i indlægssedlerne at man først kan teste dagen efter forventet menstruation.

Tror det er et spørgsmål om, at man vil det rigtig, rigtig gerne.
(ikke dermed sagt, at I andre ikke vil)
Jeg har også gjort det et par gange - og vi har prøvet i snart 2 år. Jeg tror - eller jeg ved, at for mit vedkommende handler det om at bevare håbet på en eller anden mærkelig måde.
Selvom man ved, at man ikke rigtig kan stole på det før tid, så tror jeg bare det er en higen efter den der lykkerus, som rammer de fleste, når de tester positiv.
Det er svært at forklare, hvordan det hænger sammen for mig, men jeg har både skilt tests ad, vippede og drejede, lavet i negativ og aaaalt muligt andet.
Jeg tror det er et spørgsmål om håb og drømme. 
Og hvis man så lægger et billede på af en test, hvor man måske selv kan skimte en streg, så bliver man måske bekræftet i det fra jeres side (baby.dk-brugere), og så får man for en kort lov til at leve i den der baby-boble