Elias2010<3 skriver:
Tjah.. Det må jo så nok være mig som dette indlæg omhandler... Vil gerne erkende at det er mig som idag har oprettet en tråd og en test som er taget 3+0 ...
Jeg syntes heller ikke det er sjovt at fyre en løgn af om at jeg skal sydpå , pga jeg har testet så tidligt..
syntes heller ikke at det er spor morsomt at der bliver kommenteret "hvor mange gange kan du teste under pausen?" Eller lign. under min tråd "har været til jobsamtale"...
Jeg bliver faktisk lidt ked. Netop fordi at dette er mit pusterum til at kunne dele alt det her med jer, som jeg ikke kan dele med andre piger...
Og ja, lidt personligt rammer det.. Er ikke nærtagende eller noget, men når det kommer fra "flere" vil jeg da virkelig tage mine indlæg op til overvejelse før jeg smider dem ind..
Er ked af at i undre jer så meget, men som overstående har skrevet, så er vi meget forskellige ig nogen med meget lille tålmodighed.
Undskyld herfra.
Det kan jeg virkelig godt forstå, du bliver ked af!!!
Det var jeg sgu også blevet. I forvejen kan det være utrolig opslidende at være i gang med PB, og jeg kender selv til det med at ville det rigtig gerne.
Ved du hvad - du må sende mig billeder hver gang i en privat besked, så skal jeg nok kigge.
Hader selv de der pop-smarte bemærkninger, der ofte kommer - folk skulle fandeme bide sig i tungen, før de siger noget - eller i det hele taget lade være, hvis det kun skal være en flabet kommentar.
Det er ok at skrive, at man ikke kan se noget, prøv om et par dage etc,etc.
Men at man ligefrem har behov for at være smart i en fart, der står jeg helt af.