Bo på 4.sal og baby sovende i gården - ville I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2013

FrkZier

Faith skriver:

Jeg er også totalt hønemor med sådan noget. Skal helst kunne se ham at all time og i hvert fald også kunne høre ham hvis kan vågner og er ked af det.

Og jeg er ikke engang 1. gangs mor

godt det ikke kun er mig

jeg er "heldigvis" 1.gangs så det er min undskyldning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

Isabella_mor

hvis det var som jeg bor med et lukket gårdmiljø, så ville jeg godt.

vi bor på 2 sal. og har, da villads var mindre, haft ham stående i barnevognen/klapvognen i skyggen nede i gården så jeg kunne se ham fra køkkenvinduet, med babyalarm på, og det fungerede bare så fint. 

og havde jeg boet på 4. sal og stadig kunne se ham fra vinduet i en lukket gård, havde jeg gjort det..

Anmeld

4. august 2013

Faith

FrkZier skriver:

godt det ikke kun er mig

jeg er "heldigvis" 1.gangs så det er min undskyldning

Du behøver skam ingen undskyldning

Anmeld

4. august 2013

Clisolka

LuLy skriver:

Ville I lægge jeres barn til lur i barnevognen nede i gården hvis I boede på 4. sal?
Vi bor på 4. sal og Markus sover rigtig godt i barnevognen, men jeg kan simpelthen ikke få mig til at lade ham være i gården mens jeg er oppe i lejligheden. Er det total fjollet eller ville I ha det på samme måde??

Jeg ville ha det på samme måde - det kunne jeg ikke få mig selv til  Godt nok bor vi på 2. sal, men ville aldrig sætte barnevognen ude i det her boligområde 

Vi har heldigvis en altan, hvor barnevognen kan stå, når den skal bruges igen  Men vi har solen på altanen fra middag til den går ned igen, så det er en ren bageovn. Bella har været vant til at sove middagslur i sin seng (eller sammen med sin far i vores seng i weekenderne) 

Anmeld

4. august 2013

bøllen

LuLy skriver:

Ville I lægge jeres barn til lur i barnevognen nede i gården hvis I boede på 4. sal?
Vi bor på 4. sal og Markus sover rigtig godt i barnevognen, men jeg kan simpelthen ikke få mig til at lade ham være i gården mens jeg er oppe i lejligheden. Er det total fjollet eller ville I ha det på samme måde??

Nej det kunne jeg ikke finde på - det ville jeg slet turde

Anmeld

4. august 2013

lycly

FrkZier skriver:

åh gud nej aldrig - jeg tør ikke engang lade Isaak stå ude foran en cafe mens jeg kan kigge på ham

Jeg har det på samme måde! Bare hvis jeg er ude og handle og lader barnevognen stå for at gå hen og hente en vare, så vender jeg mig konstant om indtil jeg er tilbage

Anmeld

4. august 2013

lycly

Isabella_mor skriver:

hvis det var som jeg bor med et lukket gårdmiljø, så ville jeg godt.

vi bor på 2 sal. og har, da villads var mindre, haft ham stående i barnevognen/klapvognen i skyggen nede i gården så jeg kunne se ham fra køkkenvinduet, med babyalarm på, og det fungerede bare så fint. 

og havde jeg boet på 4. sal og stadig kunne se ham fra vinduet i en lukket gård, havde jeg gjort det..

Jeg tror også jeg havde haft det anderledes hvis jeg boede på 2. sal. Men kan ikke se ham fra vinduet pga træer så skal stille ham meget langt væk for at kunne se ham fra køkkenvinduet

Anmeld

4. august 2013

dpb

LuLy skriver:

nope, det ville jeg ikke turde... men jeg er også en kylling hvad det angår... de gange hvor drengene er faldet i søvn når vi skulle på besøg hos nogle der boede på 1. og 2. sal, der har jeg simpelthen hægtet hele barnevognsoverdelen af og båret med mig op... heldigvis kun få gange det skete men stadigvæk....

Qnuz

Anmeld

4. august 2013

Lullaby

Ja da. Babyalarm på og så ren afslapning. 

Anmeld

4. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Ja det ville jeg godt kunne. En babyalarm og åbne vinduer
Men vores gård er lille og intim og der ligger flere sovende børn. Vi bor på 1.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.