Bo på 4.sal og baby sovende i gården - ville I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.860 visninger
40 svar
30 synes godt om
4. august 2013

lycly

Ville I lægge jeres barn til lur i barnevognen nede i gården hvis I boede på 4. sal?
Vi bor på 4. sal og Markus sover rigtig godt i barnevognen, men jeg kan simpelthen ikke få mig til at lade ham være i gården mens jeg er oppe i lejligheden. Er det total fjollet eller ville I ha det på samme måde??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

GUSO

LuLy skriver:

Ville I lægge jeres barn til lur i barnevognen nede i gården hvis I boede på 4. sal?
Vi bor på 4. sal og Markus sover rigtig godt i barnevognen, men jeg kan simpelthen ikke få mig til at lade ham være i gården mens jeg er oppe i lejligheden. Er det total fjollet eller ville I ha det på samme måde??

Ærligt så ville jeg ikke syntes alligevel 4. Sal er lidt langt væk

Anmeld

4. august 2013

LilleSmølf

LuLy skriver:

Vi bor 1. sal og jeg tør alligevel ikke.

Vores eneste valg mht. placering ville være foran bygningen midt på stien (ellers kan vi ikke se ham) eller bag ved bygningen mid på græsplænen og i varmen.

Og uanset hvad er der så mange børn og andre "sjove" typer at jeg simpelthen ikke tør.

Så nej, synes overhovedet ikke at det er fjollet

Anmeld

4. august 2013

-Sigrid-

Jeg ville heller ikke gøer det
Vi bor på 1. og vores altan er sådan at der imponerende nok altid er sol på fra kl 10-11 til solen går ned. Så vores datter sover i sin seng.

Vi flytter i hus om 11 dage, og gjorde vi ikke det ville lillebror/søster også sove i sin seng

Jeg er også bange for skumle typer Eller hvis jeg selv faldt og slog hovedet, hun vågnede og jeg ikke hørte hende med nogle fremmede skulle tage hende op eller lignende 

Anmeld

4. august 2013

jydeinden

hvis det var på stueplan og man nogenlunde vidste hvem der kom og gik i området så ville jeg, men ikke på 4 sal

Anmeld

4. august 2013

Mettefpigen

Jaa det ville jeg godt kunne gøre :-)

Anmeld

4. august 2013

Faith

Nej aldrig! Alt for langt væk efter min mening.

Anmeld

4. august 2013

lycly

jydeinden skriver:

hvis det var på stueplan og man nogenlunde vidste hvem der kom og gik i området så ville jeg, men ikke på 4 sal

Præcis, også fordi man hurtigt kan nå derud. Det tager alligevel lidt tid at komme ned af trappen fra 4. sal

Anmeld

4. august 2013

lycly

Mettefpigen skriver:

Jaa det ville jeg godt kunne gøre :-)

Okay, ville du bare være helt afslappet med det?

Anmeld

4. august 2013

lycly

-Sigrid- skriver:

Jeg ville heller ikke gøer det
Vi bor på 1. og vores altan er sådan at der imponerende nok altid er sol på fra kl 10-11 til solen går ned. Så vores datter sover i sin seng.

Vi flytter i hus om 11 dage, og gjorde vi ikke det ville lillebror/søster også sove i sin seng

Jeg er også bange for skumle typer Eller hvis jeg selv faldt og slog hovedet, hun vågnede og jeg ikke hørte hende med nogle fremmede skulle tage hende op eller lignende 

Ååh jeg ville gi meget for et hus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.