Bo på 4.sal og baby sovende i gården - ville I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2013

lycly

LilleSmølf skriver:

Vi bor 1. sal og jeg tør alligevel ikke.

Vores eneste valg mht. placering ville være foran bygningen midt på stien (ellers kan vi ikke se ham) eller bag ved bygningen mid på græsplænen og i varmen.

Og uanset hvad er der så mange børn og andre "sjove" typer at jeg simpelthen ikke tør.

Så nej, synes overhovedet ikke at det er fjollet

Vores gård er kæmpestor så jeg kender langt fra alle der bor her (kender faktisk kun min underbo!) og tænk hvis der kom nogen og tog ham ud af barnevognen. Man ville jo ikke kunne nå derned :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

jydeinden

LuLy skriver:

Præcis, også fordi man hurtigt kan nå derud. Det tager alligevel lidt tid at komme ned af trappen fra 4. sal

præcis og hårdt i længden hehe

Anmeld

4. august 2013

-Sigrid-

LuLy skriver:

Ååh jeg ville gi meget for et hus!

Jeg kommer til at give 4775 i mdr 

Anmeld

4. august 2013

lycly

-Sigrid- skriver:

Jeg kommer til at give 4775 i mdr 

Det er 1000 mere end vi pt giver for vores 2-værelses lejlighed. Hvor flabet Men kan gætte mig til at det så ikke er i nærheden af København??

Anmeld

4. august 2013

-Sigrid-

LuLy skriver:

Det er 1000 mere end vi pt giver for vores 2-værelses lejlighed. Hvor flabet Men kan gætte mig til at det så ikke er i nærheden af København??

Det er med boligstøtte, og uden ville det være 7675 tror jeg nok

Nix, det er i Fraugde i Odense 

Anmeld

4. august 2013

lycly

-Sigrid- skriver:

Det er med boligstøtte, og uden ville det være 7675 tror jeg nok

Nix, det er i Fraugde i Odense 

Der kan man bare se Men det er stadig billigere end huse i København. Uretfærdigt

Anmeld

4. august 2013

Mettefpigen

LuLy skriver:

Ja

Okay, ville du bare være helt afslappet med det?

Jaa så længe der var alarm på så ville jeg.... Men både min mor og jeg bor steder hvor der ikk er andre muligheder, og har aldrig kunne få ham til at sove i sin seng eller på sofaen..... Ihvertfald ikk uden at det tager flere timer..

Anmeld

4. august 2013

FrkZier

LuLy skriver:

Ville I lægge jeres barn til lur i barnevognen nede i gården hvis I boede på 4. sal?
Vi bor på 4. sal og Markus sover rigtig godt i barnevognen, men jeg kan simpelthen ikke få mig til at lade ham være i gården mens jeg er oppe i lejligheden. Er det total fjollet eller ville I ha det på samme måde??

åh gud nej aldrig - jeg tør ikke engang lade Isaak stå ude foran en cafe mens jeg kan kigge på ham

Anmeld

4. august 2013

Faith

FrkZier skriver:

åh gud nej aldrig - jeg tør ikke engang lade Isaak stå ude foran en cafe mens jeg kan kigge på ham

Jeg er også totalt hønemor med sådan noget. Skal helst kunne se ham at all time og i hvert fald også kunne høre ham hvis kan vågner og er ked af det.

Og jeg er ikke engang 1. gangs mor

Anmeld

4. august 2013

Chili

LuLy skriver:

Ville I lægge jeres barn til lur i barnevognen nede i gården hvis I boede på 4. sal?
Vi bor på 4. sal og Markus sover rigtig godt i barnevognen, men jeg kan simpelthen ikke få mig til at lade ham være i gården mens jeg er oppe i lejligheden. Er det total fjollet eller ville I ha det på samme måde??

Jeg bor på 1. Og gør det med min dreng og har også stillet ham hos en fra MG, hun bor på 3.
Jeg bor i udkants Hillerød, hvis jeg boede i Kbh. Ville jeg ikke gøre det. Min veninde bor i sjælår i stuen og der sad vi uden for da han sov...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.