Vis mig dine "Doodles"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2013

MyLove E

Laulund87 skriver:

Lavede endnu en. Den er jeg mere tilfreds med, kan mærke øvelsen er ved at være tilbage

Den er flot;-) Jeg syntes også mine bliver også bedre synes jeg selv:-D

Men jeg er bare ikke så god til lige streger. Synes heller ikke at der hvor jeg tegner helt sort bliver så pænt

Hvad bruger i til at farvelægge:-D
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

Laulund87

Tauf skriver:

Den er flot;-) Jeg syntes også mine bliver også bedre synes jeg selv:-D

Men jeg er bare ikke så god til lige streger. Synes heller ikke at der hvor jeg tegner helt sort bliver så pænt

Hvad bruger i til at farvelægge:-D

Du kan jo holde dig til det runde, det gør jeg mest. Men den er da fin

Jeg bruger meget tynde tusser fra Staedtler. De er ret dyre, men rigtig gode. Jeg har 10 farver og jeg mener de koster 90 kr. Du kan finde dem i boghandlere.

Anmeld

5. august 2013

MyLove E

Laulund87 skriver:

Du kan jo holde dig til det runde, det gør jeg mest. Men den er da fin

Jeg bruger meget tynde tusser fra Staedtler. De er ret dyre, men rigtig gode. Jeg har 10 farver og jeg mener de koster 90 kr. Du kan finde dem i boghandlere.

Det er dem jeg har. Jeg fandt 20 i et penalhus til 100kr

Jeg øver mig bare :-D

Anmeld

5. august 2013

Laulund87

Tauf skriver:

Det er dem jeg har. Jeg fandt 20 i et penalhus til 100kr

Jeg øver mig bare :-D

Billigt

Anmeld

5. august 2013

Dot D

Så kom jeg igang - og selvfølgelig skulle jeg tage munden fuld Det er 30 x 30 cm lyseblåt fransk karton Så jeg er ikke færdig endnu, må hellere tage på arbejde, hi hi.....

Så nu har jeg tegnet de sidste tre dage, når der lige var plads i skemaet...

I må lige hjælpe mig, for jeg kan ikke rigtigt bestemme mig, om der skal mønster i selve hovedet af uglen - hvad synes I????

Og så en masse billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. august 2013

Dinsen

Så har jeg fået investeret mig i nogle tynde tusser, så glæder mig til at komme igang ;-)

Anmeld

5. august 2013

Dorthe1986

Dot D skriver:

Så kom jeg igang - og selvfølgelig skulle jeg tage munden fuld Det er 30 x 30 cm lyseblåt fransk karton Så jeg er ikke færdig endnu, må hellere tage på arbejde, hi hi.....

I må lige hjælpe mig, for jeg kan ikke rigtigt bestemme mig, om der skal mønster i selve hovedet af uglen - hvad synes I????

Og så en masse billeder

Hold nu fast den er flot :-) personligt synes jeg ikke uglens ansigt behøver mønster

Anmeld

5. august 2013

BigHope13

Dot D skriver:

Og så en masse billeder

hold nu ferie hvor er den bare flot

jeg synes ikke den skal have mønster i hovedet,

Anmeld

5. august 2013

LinLin

Laulund87 skriver:

Lavede endnu en. Den er jeg mere tilfreds med, kan mærke øvelsen er ved at være tilbage

Wauw - jeg vil også kunne tegne blomster

Anmeld

5. august 2013

LinLin

Dot D skriver:

Og så en masse billeder

Flot jeg ville lave hovedet mørkt.... Så et eller andet mønster med små hvide detaljer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.