Vis mig dine "Doodles"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår

Ja ja, så skulle jeg da også lige prøve det

super sjovt, men nok sjovere hvis man havde en ordentlig pen at tegne med. Jeg skal helt sikkert give det et forsøg mere

Min debut: (og ja, jeg har lånt idéer fra jer andre )

Æv, det virkede ikke med billedet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

Benjamins'mor

Nu ville jeg også prøve mig lidt frem.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. august 2013

Maria-s

Hvor er I seje!

Ved ikke om dette er doddles, men det er en tegneteknik jeg har ladet mig (kraftig) inspirerer af fra en bekendts blog. Altså "pølserne" der snor sig, fyldet i dem var egentlig bare fordi jeg sad og kedede mig en dag  Den er lavet for nogle uger siden, anede ikke der var noget der hed doddles. Plejer at kalde krusedulle  Når man skåle hjernen lidt fra og bare nørkler 

Anmeld

6. august 2013

Flødebollen

MorDk skriver:

Så er der liiiige lidt mere

Ville du have lyst til at sælge et par stykker ?

Selv er jeg slet ikke kreativ nok, men kan lige se de her billeder i små rammer hænge i min stue

Anmeld

6. august 2013

Flødebollen

Maria-s skriver:

Hvor er I seje!

Ved ikke om dette er doddles, men det er en tegneteknik jeg har ladet mig (kraftig) inspirerer af fra en bekendts blog. Altså "pølserne" der snor sig, fyldet i dem var egentlig bare fordi jeg sad og kedede mig en dag  Den er lavet for nogle uger siden, anede ikke der var noget der hed doddles. Plejer at kalde krusedulle  Når man skåle hjernen lidt fra og bare nørkler 

Vil du sælge den ?

Anmeld

6. august 2013

Flødebollen

Dot D skriver:

Så kom jeg igang - og selvfølgelig skulle jeg tage munden fuld Det er 30 x 30 cm lyseblåt fransk karton Så jeg er ikke færdig endnu, må hellere tage på arbejde, hi hi.....

Så nu har jeg tegnet de sidste tre dage, når der lige var plads i skemaet...

I må lige hjælpe mig, for jeg kan ikke rigtigt bestemme mig, om der skal mønster i selve hovedet af uglen - hvad synes I????

Og så en masse billeder

WOW - den er flot!!!!!!

Hvis du vil sælge den, vil jeg meget gerne købe den

Anmeld

6. august 2013

MyLove E

Så nu synes jeg at mine begynder at lige noget:-D:-D:-D

Anmeld

6. august 2013

lucas<3

For pokker hvor er i dig dygtige...!!

Anmeld

6. august 2013

Dot D

Kathepige skriver:

WOW - den er flot!!!!!!

Hvis du vil sælge den, vil jeg meget gerne købe den

Hvor er du sød

Jeg har jo lavet den på lyseblå, men havde tænkt mig at få en dygtig kopimand til at få den over på hvid i stedet for. Hvis det nu kan lade sig gøre, så kan du godt få lov at få fingrene i den, det bliver vist billigst, hi hi...

Jeg ville ikke kunne sætte pris på denne med de mange mange mange timer, der ligger deri, men kunne gøre det med en kopi lavet på samme lækre papir, hvis du er interesseret i det

Anmeld

6. august 2013

LinLin

Maria-s skriver:

Hvor er I seje!

Fedt
How to????

Starter man på midten af en "pølse" eller hvordan...? Det ligner nemlig en bold der, så tænker man laver videre derfra...?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.