Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laulund87 skriver: Haha mindes heller ikke at I havde et ekstra rum, men en plads i soveværelset skal man ikke kimse af Min tegning er A5 størrelse, skal det være større end det? Vil ikke love hvornår jeg får den tegnet, men skal nok huske det
Haha mindes heller ikke at I havde et ekstra rum, men en plads i soveværelset skal man ikke kimse af
Min tegning er A5 størrelse, skal det være større end det? Vil ikke love hvornår jeg får den tegnet, men skal nok huske det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
C-Dog skriver: Det er jo en hel kunst-art i har gang i. Hvad bruger i? Kuglepen, tus, fine line's eller noget helt specielt? :-D (jeg vil os være med :-D)
Det er jo en hel kunst-art i har gang i. Hvad bruger i? Kuglepen, tus, fine line's eller noget helt specielt? :-D (jeg vil os være med :-D)
Fineliners....
MorDk skriver: Fineliners....
Dorthe1986 skriver: Hold nu fast den er flot :-) personligt synes jeg ikke uglens ansigt behøver mønster
Hold nu fast den er flot :-) personligt synes jeg ikke uglens ansigt behøver mønster
Mange tak skal du have...
Var også meget i tvivl med det hoved
BigHope13 skriver: hold nu ferie hvor er den bare flotjeg synes ikke den skal have mønster i hovedet,
hold nu ferie hvor er den bare flotjeg synes ikke den skal have mønster i hovedet,
Mange tak for det...
Dejligt at se, at I synes det, jeg nok mest selv synes også
LinLin skriver: Flot jeg ville lave hovedet mørkt.... Så et eller andet mønster med små hvide detaljer
Flot jeg ville lave hovedet mørkt.... Så et eller andet mønster med små hvide detaljer
Mange tak
Ja, se nu, jeg er stadigt i tvivl
Dot D skriver: Mange tak skal du have... Var også meget i tvivl med det hoved
Dot D skriver: Mange tak Ja, se nu, jeg er stadigt i tvivl
2babygirls skriver: Hvad med "fiskeskæl" ligesom når man tegner en havfrue hale
Hvad med "fiskeskæl" ligesom når man tegner en havfrue hale
Ja, det kunne være en mulighed
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128