Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MorDk skriver: Så er jeg igang! Hmm... Bum Bum... men hyggeligt er det da! (Psssst! Jaja jeg ved godt at datoen er forkert)
Så er jeg igang! Hmm... Bum Bum... men hyggeligt er det da!
(Psssst! Jaja jeg ved godt at datoen er forkert)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej nu føler jeg mig sgu alt andet end kreativ, når du/i kan lave sådan noget
o1Mutte skriver: WoFææærdiiig
WoFææærdiiig
BigHope13 skriver: Wow den er flot, sikke et arbejde
Wow den er flot, sikke et arbejde
BigHope13 skriver: rigtig god tidsfordriv når man nu er tvunget til sofaen pga en træls ryg her i graviditetenjeg nyder at sidde og krussedulle, men tegne kan jeg bestemt ikke det første billede lavede jeg i går ,og i går aftes kiggede jeg videoer på youtube og blev dybt fascineret af nogle af mønstrene så har prøvet at lave en lille efterligner her i formiddags på almindeligt papir med gammel slidt sort tusch
rigtig god tidsfordriv når man nu er tvunget til sofaen pga en træls ryg her i graviditetenjeg nyder at sidde og krussedulle, men tegne kan jeg bestemt ikke det første billede lavede jeg i går ,og i går aftes kiggede jeg videoer på youtube og blev dybt fascineret af nogle af mønstrene så har prøvet at lave en lille efterligner her i formiddags på almindeligt papir med gammel slidt sort tusch
Tauf skriver: ÅÅJeg er tossede med dine, må jeg " stjæle" lidt??
ÅÅJeg er tossede med dine, må jeg " stjæle" lidt??
Jeg har også lavet lidt.. Er langt fra tilfreds og fortrød at jeg puttede farve på.
Har gjort det i mange år, men har altid tegnet mens jeg snakkede osv. Har aldrig prøvet at sætte mig ned kun for at tegne. Det er helt underligt
Laulund87 skriver: DJeg har også lavet lidt.. Er langt fra tilfreds og fortrød at jeg puttede farve på. Har gjort det i mange år, men har altid tegnet mens jeg snakkede osv. Har aldrig prøvet at sætte mig ned kun for at tegne. Det er helt underligt
DJeg har også lavet lidt.. Er langt fra tilfreds og fortrød at jeg puttede farve på.
Tauf skriver: Du er da FOR SEJ:-D:-D:-D?
Du er da FOR SEJ:-D:-D:-D?
Tak, dine er også flotte
Jeg måtte lige google for at komme i gang, men det er sjovt for jeg fandt mine kalendere fra min skoletid frem og de er fyldt med dem! Tænk jeg slet ikke vidste det er en hobby
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128