Vis mig dine "Doodles"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2013

LinLin

Maria-s skriver:

Hvor er I seje!

Ved ikke om dette er doddles, men det er en tegneteknik jeg har ladet mig (kraftig) inspirerer af fra en bekendts blog. Altså "pølserne" der snor sig, fyldet i dem var egentlig bare fordi jeg sad og kedede mig en dag  Den er lavet for nogle uger siden, anede ikke der var noget der hed doddles. Plejer at kalde krusedulle  Når man skåle hjernen lidt fra og bare nørkler 

Nu har jeg prøvet at lave det... Synes det ok af første forsøg
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

Dorthe1986

LinLin skriver:

Nu har jeg prøvet at lave det... Synes det ok af første forsøg

Skide flot, hvordan startede du ud?

Anmeld

6. august 2013

Bebsen

Jeg vil lære at lave de pølser i andre tegner!

Men her er mine nyeste kruseduller

Anmeld

6. august 2013

LinLin

Dorthe1986 skriver:

Skide flot, hvordan startede du ud?

Med at lave en linie ned igennem papiret... Kan du se dee ligesom er nogle "badebolde" på linie??? Så tegnede jeg bare halvcirkler til højre og vebstre for dem. Og startede nye pølser hvor der var tomrum...
Gav det mening????

Men ved ikke om det er sådan man skal- har bare forsøgt at tegne efter den første der lagde billede af dem op

Anmeld

6. august 2013

Dorthe1986

LinLin skriver:

Med at lave en linie ned igennem papiret... Kan du se dee ligesom er nogle "badebolde" på linie??? Så tegnede jeg bare halvcirkler til højre og vebstre for dem. Og startede nye pølser hvor der var tomrum...
Gav det mening????

Men ved ikke om det er sådan man skal- har bare forsøgt at tegne efter den første der lagde billede af dem op

Tak det giver fuldstændig mening :-)

Anmeld

6. august 2013

Maria-s

LinLin skriver:

Gav det mening????

Det er stort set korrekt  Man skal bare passe på at den linje man tegner til at starte med ikke bugter sig for meget. Jeg plejer så at sætte et antal (ulige) prikker hen ad linjen. Prøv at lav et med få prikker/ pølser og et med mange. Det er vild så stor forskel det giver i look  

og flot resultat du har fået lavet! 

Anmeld

6. august 2013

SHERO

Efterhånden et år siden jeg lavede dem.. men synes nu de er fine

Anmeld

6. august 2013

SHERO

Hov glemte billede

Anmeld

6. august 2013

LinLin

Maria-s skriver:

Det er stort set korrekt  Man skal bare passe på at den linje man tegner til at starte med ikke bugter sig for meget. Jeg plejer så at sætte et antal (ulige) prikker hen ad linjen. Prøv at lav et med få prikker/ pølser og et med mange. Det er vild så stor forskel det giver i look  

og flot resultat du har fået lavet! 

Forstår ikke helt det med prikkerne

Vil du ikke ligge et billede op af det?!?

Og tak

Anmeld

6. august 2013

Maria-s

LinLin skriver:

Forstår ikke helt det med prikkerne

Vil du ikke ligge et billede op af det?!?

Og tak

Jo. Men det bliver lige en gang efter puttetid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.