skuffet - mest på mine børns vegne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2013

Havre74

Anonym skriver:

Jeg er enig.

Han har også fået ændret abonnement, men da han gerne ville beholde sit nummer ville der gå en lille måneds tid inden det nye abonnement trådte i kraft - men derfor kunne han jo godt bruge sin nye telefon. Og det i sådan en grad at det nu går ud over os alle

Ja undskyld, men det er godt nok uansvarligt af ham. Ham burde da have undersøgt hvad det ville koste at bruge data, inden han brugte det.

Jeg har aldrig hørt om før, at det vil tage en måned at skifte abonnement. Men det er jo heller ikke det, der er problemet.

Jeg føler med dig og børnene og han SKAL sørge for, at i kommer afsted.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

Ellie79

Anonym skriver:

1400

Hold da op I skal da have kigget på hans abonoment - tror jeg betaler 200 + kr og det er også med afbetaling og alt det data jeg vil om mdr. 

Lyder til at det ikke er så meget i skal have solgt for der er en tur i Legoland - jeg er sikker på din mand kan finde nogle af hans ting og sælge så I kan få en dejlig tur i Legoland.

Anmeld

2. august 2013

jydeinden

Anonym skriver:

Jo, det kunne nok godt lade sig gøre. Men jeg bryder mig simpelthen ikke om at låne.

og tanken om at jeg havde økonomiseret så det kunne lade sig gøre, og så alligevel skulle låne. . Ej..

men jeg vil ikke afvise at det kan blive allersidste udvej.

det er bestemt ikke sjovt, men hvis alternativet var at skuffe mit barn så ved jeg godt hvad jeg ville vælge .. og man kan jo sige at når din mand kan klokke sådan i den så må han jo tage ekstra vagter og betale hvem i end kan låne af tilbage, dét synes jeg roligt du kan overlade til ham

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

Havre74 skriver:

Ja undskyld, men det er godt nok uansvarligt af ham. Ham burde da have undersøgt hvad det ville koste at bruge data, inden han brugte det.

Jeg har aldrig hørt om før, at det vil tage en måned at skifte abonnement. Men det er jo heller ikke det, der er problemet.

Jeg føler med dig og børnene og han SKAL sørge for, at i kommer afsted.

Jeg er helt enig.

Vi skal afsted - omend glæden nu har slået et skår

Håber jeg glemmer alt om det når vi er der.

Anmeld

2. august 2013

Havre74

Anonym skriver:

Jeg er helt enig.

Vi skal afsted - omend glæden nu har slået et skår

Håber jeg glemmer alt om det når vi er der.

Jeg håber og tror, at i får en god tur.

Pøj pøj.

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

AnjaB skriver:

Hold da op I skal da have kigget på hans abonoment - tror jeg betaler 200 + kr og det er også med afbetaling og alt det data jeg vil om mdr. 

Lyder til at det ikke er så meget i skal have solgt for der er en tur i Legoland - jeg er sikker på din mand kan finde nogle af hans ting og sælge så I kan få en dejlig tur i Legoland.

Tak skal du have

Sådan er hans nuværende abonnement også. Så fremover burde der ikke komme sådan nogle grimme overraskelser

Nej, det er nok ikke så mange penge, men jeg havde lagt fra til at der så heller ikke skulle mangle noget på den tur. Men leverpostejsmadder mætter selvfølgelig også

Han har lovet at gøre en indsats.

Anmeld

2. august 2013

Ellie79

Anonym skriver:

Tak skal du have

Sådan er hans nuværende abonnement også. Så fremover burde der ikke komme sådan nogle grimme overraskelser

Nej, det er nok ikke så mange penge, men jeg havde lagt fra til at der så heller ikke skulle mangle noget på den tur. Men leverpostejsmadder mætter selvfølgelig også

Han har lovet at gøre en indsats.

Vi har lige været afsted, havde bagt tærte og lavet grønsagsstænger og ungerne havde en skøn dag. Vi havde muffins med til eftermiddag og de spurgte ikke en eneste gang efter is - så det kan sagtens gøres billigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.