skuffet - mest på mine børns vegne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.110 visninger
36 svar
30 synes godt om
2. august 2013

Anonym trådstarter

Bare et tude-lad-mig-få-luft-indlæg

Min mand fik for en måneds tid siden sin første smartphone. Men da han samtidig skulle skifte udbyder kunne han jo ikke bruge data på sin nye tlf da dette ikke var inkluderet i hans gamle abonnement.

men det har han så kunne alligevel

på trods af at han var klar over det var dyrt!

Nu er regningen så kommet - og jeg så lige den lovede tur til Legoland i næste uge fordufte for næsen af mine børn..

Vi har holdt et stramt feriebudget i år, og den tur har jeg sparet sammen til og virkelig glædet mig til at tage vores piger med på tur. Men det kan ikke lade sig gøre nu.

Øv, hvor jeg hader at skulle bryde et løfte til min store pige - hun bliver bare så skuffet

Vi har endda rabatbilletter dertil, så det havde været muligt for os at komme ind - men nu ved jeg sgu ikke engang om jeg kan fylde nok benzin på bilen også.

Øv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

M (:

Min mand fik for en måneds tid siden sin første smartphone. Men da han samtidig skulle skifte udbyder kunne han jo ikke bruge data på sin nye tlf da dette ikke var inkluderet i hans gamle abonnement.

Nu er regningen så kommet - og jeg så lige den lovede tur til Legoland i næste uge fordufte for næsen af mine børn..

Vi har holdt et stramt feriebudget i år, og den tur har jeg sparet sammen til og virkelig glædet mig til at tage vores piger med på tur. Men det kan ikke lade sig gøre nu.

Øv, hvor jeg hader at skulle bryde et løfte til min store pige - hun bliver bare så skuffet

Vi har endda rabatbilletter dertil, så det havde været muligt for os at komme ind - men nu ved jeg sgu ikke engang om jeg kan fylde nok benzin på bilen også.

Øv!

Har I fællesøkonomi, eller hvordan kan det være, at dine surt opsparede penge skal gå til hans telefonregning?

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Har I fællesøkonomi, eller hvordan kan det være, at dine surt opsparede penge skal gå til hans telefonregning?

Det har vi, ja.

Det plejer nu heller ikke at være et problem. Men vi har været nødsaget til at skifte bilen ud for nyligt og valgte at købe den kontant velvidende at vi så ikke havde så meget at holde sommerferie for.

Lige præcis derfor har den her tur nok også været en gulerod for mig at se frem til - og noget jeg virkelig ønskede skulle være en god oplevelse for pigerne

Men nu må vi blive hjemme

fjollet, at sidde og tude over det - men det gør jeg altså

Anmeld

2. august 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Det har vi, ja.

Det plejer nu heller ikke at være et problem. Men vi har været nødsaget til at skifte bilen ud for nyligt og valgte at købe den kontant velvidende at vi så ikke havde så meget at holde sommerferie for.

Lige præcis derfor har den her tur nok også været en gulerod for mig at se frem til - og noget jeg virkelig ønskede skulle være en god oplevelse for pigerne

jeg synes absolut ikke det er fjollet at tude over, jeg forstår sgu godt du er møg ærgelig over det!!

Anmeld

2. august 2013

M (:

Anonym skriver:

Det har vi, ja.

Helt ærligt ville jeg også tude af skuffelse - både fordi din mand er en klaphat, fordi du må skuffe dine børn og fordi dit hårde arbejde ikke giver den forventede belønning; nemlig glæden i dine børns øjne

Anmeld

2. august 2013

esioul

Anonym skriver:

Det har vi, ja.

Øv øv.

Så må han jo sælge nogle af hans ting så i kan komme af sted.

Det skal da ikke gå udover jer.

Anmeld

2. august 2013

Patriark

Anonym skriver:

Øv!

Sælg telefonen og tag på tur med børnene.

Anmeld

2. august 2013

C-Dog

Be ham sælge telefonen, få en gammel lorte en i stedet og brug pengene på Legoland tur. :-)

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Helt ærligt ville jeg også tude af skuffelse - både fordi din mand er en klaphat, fordi du må skuffe dine børn og fordi dit hårde arbejde ikke giver den forventede belønning; nemlig glæden i dine børns øjne

Der rammer du lige hovedet på sømmet.

Tak for dine svar.

Min mand er også ked af det, men det giver jo ikke flere penge på kontoen

Han har taget en ekstra vagt på jobbet, så i det mindste nogle af pengene kan hentes hjem igen. Men vi kommer ikke afsted i næste uge min store pige har talt dage og glæder sig bare sådan. Ej, det kan mit moderhjerte næsten ikke bære

Jeg er bare så ærgelig

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Øv øv.

Så må han jo sælge nogle af hans ting så i kan komme af sted.

Det skal da ikke gå udover jer.

Tak for dit svar.

Det var en god idé at sælge nogle ting. Det må vi se om ikke det kan lade sig gøre.

Lige nu ville jeg gøre alt for at kunne give mine piger den tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.