skuffet - mest på mine børns vegne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2013

M (:

Der rammer du lige hovedet på sømmet.

Tak for dine svar.

Min mand er også ked af det, men det giver jo ikke flere penge på kontoen

Han har taget en ekstra vagt på jobbet, så i det mindste nogle af pengene kan hentes hjem igen. Men vi kommer ikke afsted i næste uge min store pige har talt dage og glæder sig bare sådan. Ej, det kan mit moderhjerte næsten ikke bære

Jeg er bare så ærgelig

Det var da så lidt. Er der slet ingen mulighed for at komme afsted?

Det er smadder ærgerligt, men helt ærligt synes jeg, at det må være op til din mand at forklare din store pige, hvorfor I alligevel ikke skal på tur.. Så kan det være, at han lige tænker sig om en ekstra gang inden han næste gang bruger "dine" penge uovervejet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

M&F&C

Jeg var ikke bare blevet skuffet, jeg var blevet rasende på mine og børnenes vegne! Og havde bedt ham om at finde en løsning på problemet og det kunne kun gå for langsomt. Ikke på vilkår om jeg ville bryde løfter til mine børn pga deres tydeligvis egoistiske far, som du selv siger var mere end klar over at det ville koste mange knapper...

Som de andre foreslår, så ville jeg bede ham sælge af HANS ting til der var penge nok - hvis man ikke vil tænke må man føle!

Ja undskyld, jeg er sku forarget over at man kan sætte noget så latterligt som uhåndgribeligt dataforbrug over sine børn!

Anmeld

2. august 2013

VIPpigen

Hvad har i af rabat billet??

jeg har en tysk rabat med 2 for 1 pris hvis det kan hjælpe på nogen måde

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg synes absolut ikke det er fjollet at tude over, jeg forstår sgu godt du er møg ærgelig over det!!

Tak

Anmeld

2. august 2013

esioul

Anonym skriver:

Tak for dit svar.

Det var en god idé at sælge nogle ting. Det må vi se om ikke det kan lade sig gøre.

Lige nu ville jeg gøre alt for at kunne give mine piger den tur

Lige præcis.

Det er jo fint han tager en ekstra vagt, men det får i jo ikke flere penge af her og nu.

Så det ander kunne være en mulighed

Af sted skal i da når det er lovet

Anmeld

2. august 2013

jydeinden

har i ikke nogen i kan låne penge af, så i kan komme afsted ?

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Det var da så lidt. Er der slet ingen mulighed for at komme afsted?

Det er smadder ærgerligt, men helt ærligt synes jeg, at det må være op til din mand at forklare din store pige, hvorfor I alligevel ikke skal på tur.. Så kan det være, at han lige tænker sig om en ekstra gang inden han næste gang bruger "dine" penge uovervejet..

Lige nu vil jeg gøre alt for at vi kan komme afsted - og første indsats må være at han måske kan sælge noget af alt hans værktøj eller andre ting.

Turen bliver ikke aflyst overfor børnene før end det virkelig er nødvendigt.

Men jeg forventer virkelig at se ham gøre en indsats for at hente de penge hjem igen

sikke noget møg...

Anmeld

2. august 2013

M (:

Anonym skriver:

Lige nu vil jeg gøre alt for at vi kan komme afsted - og første indsats må være at han måske kan sælge noget af alt hans værktøj eller andre ting.

Turen bliver ikke aflyst overfor børnene før end det virkelig er nødvendigt.

Men jeg forventer virkelig at se ham gøre en indsats for at hente de penge hjem igen

sikke noget møg...

Det lyder som en fornuftig plan - det er vel kun fair, at han forsøger at hente de spildte penge hjem..

Har forresten set, at der er gratis børnebilletter i den nye BR-reklame (:

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Hvad har i af rabat billet??

jeg har en tysk rabat med 2 for 1 pris hvis det kan hjælpe på nogen måde

Tusinde tak, hvor er det sødt af dig at skrive

Vi har dog sådan en billet, så vi ville kunne komme ind allesammen for blot 300 kroner. Men de 300 kroner plus is-penge er bare ikke på kontoen mere

Vi har virkelig haft wn dejlig sommerferie i år, på trods af små penge, så jeg ville bare så gerne give mine piger den oplevelse. Ikke på noget tidspunkt har den store plaget om andet eller mærket til at vi har holdt budgetferie i haven og hos familie.

Så på en måde var den tur 'den store finale'

Altså..

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

har i ikke nogen i kan låne penge af, så i kan komme afsted ?

Jo, det kunne nok godt lade sig gøre. Men jeg bryder mig simpelthen ikke om at låne.

og tanken om at jeg havde økonomiseret så det kunne lade sig gøre, og så alligevel skulle låne. . Ej..

men jeg vil ikke afvise at det kan blive allersidste udvej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.