skuffet - mest på mine børns vegne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Tusinde tak, hvor er det sødt af dig at skrive

Vi har dog sådan en billet, så vi ville kunne komme ind allesammen for blot 300 kroner. Men de 300 kroner plus is-penge er bare ikke på kontoen mere

Vi har virkelig haft wn dejlig sommerferie i år, på trods af små penge, så jeg ville bare så gerne give mine piger den oplevelse. Ikke på noget tidspunkt har den store plaget om andet eller mærket til at vi har holdt budgetferie i haven og hos familie.

Så på en måde var den tur 'den store finale'

Altså..

Åhh, jeg håber han får solgt nogen ting, så i lige kan afslutte ferien med maner.

tilbuddet skulle du have da jeg har en lille stak, og bestemt ikke får brugt dem alle selv.

øv hvor er jeg skuffet over din mand på dine vejne. Håber han får fikset noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

Anonym trådstarter

M&F skriver:

Jeg var ikke bare blevet skuffet, jeg var blevet rasende på mine og børnenes vegne! Og havde bedt ham om at finde en løsning på problemet og det kunne kun gå for langsomt. Ikke på vilkår om jeg ville bryde løfter til mine børn pga deres tydeligvis egoistiske far, som du selv siger var mere end klar over at det ville koste mange knapper...

Som de andre foreslår, så ville jeg bede ham sælge af HANS ting til der var penge nok - hvis man ikke vil tænke må man føle!

Ja undskyld, jeg er sku forarget over at man kan sætte noget så latterligt som uhåndgribeligt dataforbrug over sine børn!

Tak.

Jeg er også både vred og skuffet! Men jeg ved også at han er ked af det. Han havde bestemt ikke et begreb om at det var SÅ dyrt.

Uanset, så betragter jeg det nu alligevel som værende hovedsageligt hans ansvar at få samlet de penge sammen igen.

Men ingen tvivl om jeg også vil gøre hvad jeg kan - for jeg overkommer simpelthen ikke at skulle fortælle min store pige at vi ikke skal i Legoland

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Åhh, jeg håber han får solgt nogen ting, så i lige kan afslutte ferien med maner.

tilbuddet skulle du have da jeg har en lille stak, og bestemt ikke får brugt dem alle selv.

øv hvor er jeg skuffet over din mand på dine vejne. Håber han får fikset noget

Tusind tak - det håber jeg godt nok også

Anmeld

2. august 2013

Francisca

Anonym skriver:

Bare et tude-lad-mig-få-luft-indlæg

Min mand fik for en måneds tid siden sin første smartphone. Men da han samtidig skulle skifte udbyder kunne han jo ikke bruge data på sin nye tlf da dette ikke var inkluderet i hans gamle abonnement.

men det har han så kunne alligevel

på trods af at han var klar over det var dyrt!

Nu er regningen så kommet - og jeg så lige den lovede tur til Legoland i næste uge fordufte for næsen af mine børn..

Vi har holdt et stramt feriebudget i år, og den tur har jeg sparet sammen til og virkelig glædet mig til at tage vores piger med på tur. Men det kan ikke lade sig gøre nu.

Øv, hvor jeg hader at skulle bryde et løfte til min store pige - hun bliver bare så skuffet

Vi har endda rabatbilletter dertil, så det havde været muligt for os at komme ind - men nu ved jeg sgu ikke engang om jeg kan fylde nok benzin på bilen også.

Øv!

Må jeg spørge hvor høj regningen er for alt det data der er blevet brugt?

Anmeld

2. august 2013

Havre74

Anonym skriver:

Jo, det kunne nok godt lade sig gøre. Men jeg bryder mig simpelthen ikke om at låne.

og tanken om at jeg havde økonomiseret så det kunne lade sig gøre, og så alligevel skulle låne. . Ej..

men jeg vil ikke afvise at det kan blive allersidste udvej.

Jeg synes det er ham der må ud at spørge om han kan låne.

Og hvis nogen spørger jeg hvorfor det er nødvendigt at låne, så fortæl sandheden. Jeg synes simpelthen det er så lavt gjort af ham.

I øvrigt, hvorfor ændrede han dog ikke abonnement, så han kan bruge data på sin nye tlf.`?

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

Francisca skriver:

Må jeg spørge hvor høj regningen er for alt det data der er blevet brugt?

1400

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

Havre74 skriver:

Jeg synes det er ham der må ud at spørge om han kan låne.

Og hvis nogen spørger jeg hvorfor det er nødvendigt at låne, så fortæl sandheden. Jeg synes simpelthen det er så lavt gjort af ham.

I øvrigt, hvorfor ændrede han dog ikke abonnement, så han kan bruge data på sin nye tlf.`?

Jeg er enig.

Han har også fået ændret abonnement, men da han gerne ville beholde sit nummer ville der gå en lille måneds tid inden det nye abonnement trådte i kraft - men derfor kunne han jo godt bruge sin nye telefon. Og det i sådan en grad at det nu går ud over os alle

Anmeld

2. august 2013

Francisca

Anonym skriver:

1400

Så må han godt nok ha været på i døgn drift og lagt hovedet et sted som han ikke kunne finde!!! 

Selvom i har fællles økonomi så må han sku sluge den selv! 

Det jo ikke din eller jeres børns skyld at han har lavet en bommert. 

Anmeld

2. august 2013

Havre74

Anonym skriver:

1400

Hold da op. Over hvor lang tid`?

Anmeld

2. august 2013

moraarhus

kan I evt. kontakte telefonsselskabet og bede om udsættelse på regningen til næste måned?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.