Jeg er bekymret, hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Så det er når han bliver begejstret over noget ?? 

Begejstret, glad, kærlig mm. Nogen gange er det som om det sitre i ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

camilla10

Anonym skriver:

Føler mig rigtig glad ig tryg ved dem alle sammen men selvom de prøver at berolige mig ved jeg de er lige så meget på bar bund med alt det her biderri som jeg er og jeg føler bare vi står i stampe intet af det vi gør har en effekt 

Umiddelbart synes jeg, det lyder lidt mærkeligt, hvis ikke de har erfaring med det..

Anmeld

5. august 2013

baby012

Anonym skriver:

Begejstret, glad, kærlig mm. Nogen gange er det som om det sitre i ham.

Har du snakket med lægen om Det? 

Anmeld

5. august 2013

Anonym trådstarter

camilla10 skriver:

Umiddelbart synes jeg, det lyder lidt mærkeligt, hvis ikke de har erfaring med det..

Er ikke helt sikker på at jeg kan følge dig??

Anmeld

5. august 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Har du snakket med lægen om Det? 

Nej hvad skulle lægen dog kunne gøre, en læge er jo hovedesageligt til fysiske sygdom ikke adfærsmæssge vanskeligheder ?? Eller?

Anmeld

5. august 2013

camilla10

Anonym skriver:

Er ikke helt sikker på at jeg kan følge dig??

Jeg kan ikke helt forstå, hvis pædagogerne ikke har erfaring med børn, der griber til "alternative metoder", når de ikke har sprog til at udtrykke sig? Og ikke ved hvordan de skal gribe det an samt berolige en bekymret mor..

Anmeld

5. august 2013

Anonym trådstarter

camilla10 skriver:

Jeg kan ikke helt forstå, hvis pædagogerne ikke har erfaring med børn, der griber til "alternative metoder", når de ikke har sprog til at udtrykke sig? Og ikke ved hvordan de skal gribe det an samt berolige en bekymret mor..

Jeg skal ærlig talt ikke udtale mig? Men idag snakket jeg med den ene af pædagoerne og hun sagde at han stadig er så lille så vi endnu ikke kan sige noget om hvorvidt det bliver et vedvarende problem men at det vigtigste er at blive ved med at prøve at hjælpe ham med at vælge andre måder at begå sig på. 

Idag var han ekstra slem og de forbinder det med at manden og jeg desværre havde en rigtig dårlig dag som par igår og da jeg hentede spurgte de ind til havd vores søn havde oplevet og må sige jeg er okay med at sige at. Vi havde en dårlig dag men meget frænse overskridene atfortælle lidt mere detaljeret om vores skænderi og desværre lå den mest på manden lige igår og følte jeg stod og udleveret ham  Det gjorde ondt i maven. 

Anmeld

6. august 2013

baby012

Anonym skriver:

Nej hvad skulle lægen dog kunne gøre, en læge er jo hovedesageligt til fysiske sygdom ikke adfærsmæssge vanskeligheder ?? Eller?

Hvis man vil have henvisning til en person som kan afhjælpe en bestemt negativ adfærd, er det bedre/billigere at gå igennem lægen  

nu ved jeg selvfølgelig ikke om du ønsker hjælp på dette område.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.