Min søn er 1 1/2 år og en rigtig dejlig aktiv kærlig gut. Men vi har desværre også nogle problemer som efterhånden er ved at slå benene væk under mig 
Problemerne:
han bider og tit bare ud af den blå luft uden optræk til noget og gerne kun når man vender ryggen til for han ved godt det er skidt
han river i pigernes hår
hiver i andres tøj
skubber
hiver
og sætter sig på de fysiske mindre børn end ham selv ( han er en stor gut på 88cm.)
og når vi herhjemme prøver at sige fra overfor am griner han bare og nogle gane virkelig skrald griner 
Jeg er så bange for at han ikke ejer følelsen empati (Staves) eller at han syntes det er sjovt at påføre andre smerte hjælp jeg er så bange og bekymret, for oven i alt det her så er han virkelig også den sødeste dejligste kærligste dreng han elsker at putte, mysse give knuser mm. Han er en lille dansetrol og han vil helst at der altid skal ske noget.
Han elsker at hjælpe men han har desværre svært ved rigtigt mad og spiser helst kun grønsager og frugt.
Vi tror Også at han er sensibel. 
Han har svært ved at falde til ro og i søvn om aften og græder virkelig ulykkeligt.
Søde piger hjælp mit hjerte bløder 
Anmeld