Frosset ud a' svigerfamilien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2013

SjeBets

FrkRaarup skriver:

Men jeg har fortalt hvordan jeg 'gerne vil have det'.

det kan stadig være svært. Det er ikke noget man gør for at være ond, min veninde sagde også til den anden veninde hvordan hun havde det og alt det men hun kunne stadig ikke håndtere vores fælles venindes sorg.  Det er ikke til at forklare, men det er ikke unaturligt :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

FrkRaarup

SjeBets skriver:

det kan stadig være svært. Det er ikke noget man gør for at være ond, min veninde sagde også til den anden veninde hvordan hun havde det og alt det men hun kunne stadig ikke håndtere vores fælles venindes sorg.  Det er ikke til at forklare, men det er ikke unaturligt :/ 

Jeg vil jo bare gerne være med

Anmeld

1. august 2013

SjeBets

FrkRaarup skriver:

Jeg vil jo bare gerne være med

Forstår jeg udemærket godt, jeg ville nok prøve at sige til min svigerinde eller svigermor at næste gang de skal noget tøsenoget eller andet så vil du rigtig gerne med. Kom dem i forkøbet måske, men altså det er bare en teori, det kan være andre ting, ved bare de med at mennekser der har oplevet stort tab, det kan andre folk ikke altid kapere

Anmeld

1. august 2013

FrkRaarup

SjeBets skriver:

Forstår jeg udemærket godt, jeg ville nok prøve at sige til min svigerinde eller svigermor at næste gang de skal noget tøsenoget eller andet så vil du rigtig gerne med. Kom dem i forkøbet måske, men altså det er bare en teori, det kan være andre ting, ved bare de med at mennekser der har oplevet stort tab, det kan andre folk ikke altid kapere

Min svigerinde siger det er min egen skyld, jeg har jo ikke inviteret dem ud eller arrangeret noget for dem.

Anmeld

1. august 2013

FrkRaarup

FrkRaarup skriver:

Hey piger,

Har endnu engang læst en opdatering på facebook hvor alle pigerne i svigerfamilien plus nære piger har været på tur.

Igen uden mig. Inden jeg blev gravid var jeg altid med og altid inviteret, ja også under graviditeten.

Efter jeg har mistet Naja har jeg ingen kontakt med dem. Jeg skriver ofte til min svigerinde og hun svare da også. Men skriver aldrig til mig. Før var vi ikke til at skille ad.
Jeg skrev til hende at jeg var ked af de aldrig skrev og hendes svar bare bare "Det er jeg da ked af, men har haft travlt". Siden har jeg ikke hørt fra nogen af dem..

Det gør så ondt indeni at jeg er blevet frosset ud. Kender ikke grunden. Jeg er total frustreret ....

Det er som om at jeg skal straffes for at de har mistet deres barnebarn/niece. Det er da ikke min skyld hun døde?

Min svigerinde siger det er min egen skyld, jeg har jo ikke inviteret dem ud eller arrangeret noget for dem.

Anmeld

1. august 2013

CaWi

FrkRaarup skriver:

Hey piger,

Har endnu engang læst en opdatering på facebook hvor alle pigerne i svigerfamilien plus nære piger har været på tur.

Igen uden mig. Inden jeg blev gravid var jeg altid med og altid inviteret, ja også under graviditeten.

Efter jeg har mistet Naja har jeg ingen kontakt med dem. Jeg skriver ofte til min svigerinde og hun svare da også. Men skriver aldrig til mig. Før var vi ikke til at skille ad.
Jeg skrev til hende at jeg var ked af de aldrig skrev og hendes svar bare bare "Det er jeg da ked af, men har haft travlt". Siden har jeg ikke hørt fra nogen af dem..

Det gør så ondt indeni at jeg er blevet frosset ud. Kender ikke grunden. Jeg er total frustreret ....

Det er som om at jeg skal straffes for at de har mistet deres barnebarn/niece. Det er da ikke min skyld hun døde?

Jeg tænker:
De har jo også mistet. Deres niece-barnebarn.
Måske er det faktisk også rigtig hårdt for dem. Hårdt for dem at se på dig og snakke med dig, fordi de kommer til at tænke på det lille barn som de også mistede.
Måske er de bange for at samtalen automatisk vil dreje sig hen på det triste emne.

Det tager tid for alle at komme over sådan en forfærdelig oplevelse, og alle reagere forskelligt.
Hvis det ikke bliver bedre ville jeg få manden til at tage en snak med hans familie. Måske han bedre kan banke ind i hovedet på dem, at du faktisk har brug for dem og deres kontakt og nærværd.
til dig

Anmeld

1. august 2013

FrkRaarup

CAWI skriver:

Jeg tænker:
De har jo også mistet. Deres niece-barnebarn.
Måske er det faktisk også rigtig hårdt for dem. Hårdt for dem at se på dig og snakke med dig, fordi de kommer til at tænke på det lille barn som de også mistede.
Måske er de bange for at samtalen automatisk vil dreje sig hen på det triste emne.

Det tager tid for alle at komme over sådan en forfærdelig oplevelse, og alle reagere forskelligt.
Hvis det ikke bliver bedre ville jeg få manden til at tage en snak med hans familie. Måske han bedre kan banke ind i hovedet på dem, at du faktisk har brug for dem og deres kontakt og nærværd.
til dig

De er så ligeglade med deres børnebørn.

Min svigerfar besøge min kæreste og jeg på Skejby. Han nægtede at møde sit barnebarn. Han ser sit andet barnebarn 4 gange om året.

Men derfor er det da ikke min skyld???????????????!?!?!?!? Jeg har da ikke valgt eller ønsket at hun skulle dø.

Anmeld

1. august 2013

Bshizzle

Jeg tror slet ikke det har noget med jeres datter's død..

Så sådan skal du ikke tænke. 

Men tror nærmere at de tænker i har nok om ørene der hjemme eller ikke har vist den store lyst.

Måske i skulle samle familien hos jer, eller med ideer til udflugter/ture. 

Bare fortæl dem ALLE sammen at de er savnet og i gerne vil se dem. 

Anmeld

1. august 2013

klmf

Hvad med at tage teten og invitere til tøsehygge, evt.arrangere en lille picnic? Måske de ikke ved hvordan de skal snakke med dig mere og er bange for det bliver akavet. Du er for altid forandret af dit tab, det er de måske også, så måske det kræver lidt arbejde og meget omtanke fra begge sider at finde hinanden igen. Håber du får det godt med dem igen

Anmeld

1. august 2013

FrkRaarup

Bshizzle skriver:

Jeg tror slet ikke det har noget med jeres datter's død..

Så sådan skal du ikke tænke. 

Men tror nærmere at de tænker i har nok om ørene der hjemme eller ikke har vist den store lyst.

Måske i skulle samle familien hos jer, eller med ideer til udflugter/ture. 

Bare fortæl dem ALLE sammen at de er savnet og i gerne vil se dem. 

Jeg har fortalt at vi gerne vil se. Har også sagt det til min svigerfar.

Men når vi invitere til fødselsdag og sådan kan de aldrig komme og kan ikke lige se hvor vi skal tage hen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.