FrkRaarup skriver:
Hey piger,
Har endnu engang læst en opdatering på facebook hvor alle pigerne i svigerfamilien plus nære piger har været på tur.
Igen uden mig. Inden jeg blev gravid var jeg altid med og altid inviteret, ja også under graviditeten.
Efter jeg har mistet Naja har jeg ingen kontakt med dem. Jeg skriver ofte til min svigerinde og hun svare da også. Men skriver aldrig til mig. Før var vi ikke til at skille ad.
Jeg skrev til hende at jeg var ked af de aldrig skrev og hendes svar bare bare "Det er jeg da ked af, men har haft travlt". Siden har jeg ikke hørt fra nogen af dem..
Det gør så ondt indeni at jeg er blevet frosset ud. Kender ikke grunden. 

Jeg er total frustreret ....
Det er som om at jeg skal straffes for at de har mistet deres barnebarn/niece. Det er da ikke min skyld hun døde? 

Jeg tænker:
De har jo også mistet. Deres niece-barnebarn.
Måske er det faktisk også rigtig hårdt for dem. Hårdt for dem at se på dig og snakke med dig, fordi de kommer til at tænke på det lille barn som de også mistede.
Måske er de bange for at samtalen automatisk vil dreje sig hen på det triste emne.
Det tager tid for alle at komme over sådan en forfærdelig oplevelse, og alle reagere forskelligt.
Hvis det ikke bliver bedre ville jeg få manden til at tage en snak med hans familie. Måske han bedre kan banke ind i hovedet på dem, at du faktisk har brug for dem og deres kontakt og nærværd.

til dig
Anmeld