gædde/gitte skriver:
ER DER MÆND DER STADIG GÅR MED HALSKÆDE???
nøøøøøj hvor 90ér 
Nå men jeg har intet fra min eksmand længere.. havde intet fint at gemme og syntes selv det var for mystisk at rende rundt med smykker, som jeg havde fået feks. da min eks friede, bryllupsrejsen osv. 
Ej hvis jeg skal ha smykker, så skal de komme fra en der har hjertet med i sagen... tænk hvis man rendte ind i eksen, så er jeg sikker på at han ville tænke "nåååå ... jeg er ikke glem, for hun går med mine smykker"
Bvader!
nu havde min mand smidt alt ud fra hans eks da vi mødte hinanden....... men jeg syntes da at noget så personligt som smykker, undertøj, billeder og andre intime ting, ikke skal flyttes med over i et nyt forhold. Men jeg har også mange følser med i de ting jeg køber/får- jeg husker alt når jeg kigger på de ting og så mange historier... ville være mystisk og akavt for mig, at skulle voldtage min mand, i projekt babys ånd, iført sexet undertøj købt af min eksmand.........EJ!!! Eller bryllupsbilleder med de samme smykker som sidste bryllup.EJ!!......
Den tid er over -jeg går jo heller ikke i kassebukser og bøllehat længere, selvom det var en fed tid for mig.
Det har intet med jalouxi at gøre... bare en princip sag. Man rykker videre og bliver voksen... jeg lever ikke i fortiden. Her er min mand og jeg da heldigvis enige.