Beholde gave fra eks og lyve om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Min mand tvang mig til at smide alt ud der mindede mig om min eks, lige fra tøj og smykker til breve og fødselsdagskort. Føler mig trådt på. Føler han er dobbelt moralsk for jeg gjorde det uden kny, og så har han bare gået med en halskæde fra en eks i alle de år men jeg måtte ikke beholde min halskæde der lå i en skuffe blot :-S

moral er godt og dobbelt moral dobbelt så godt. en halskæde er måske ikke så vigtig en ting men når nu du har købt en magen til burde han sørme gå med den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

san

ja da man skal da bare beholde smykket. det er jo ikke fordi der er et billed af kæresten på smykket og når man nu har gået med smykket så længe, så kan man ikke undvære det, og det er ikke fordi man tænker på eksén men bare fordi man erglad for det

syntes det er lidt sjovt at man kan blive sur over et smykke som kommer fra en eks, det er jo bare et ting som alt andet :-)

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

ER DER MÆND DER STADIG GÅR MED HALSKÆDE???

nøøøøøj hvor 90ér

Nå men jeg har intet fra min eksmand længere.. havde intet fint at gemme og syntes selv det var for mystisk at rende rundt med smykker, som jeg havde fået feks. da min eks friede, bryllupsrejsen osv. 

Ej hvis jeg skal ha smykker, så skal de komme fra en der har hjertet med i sagen... tænk hvis man rendte ind i eksen, så er jeg sikker på at han ville tænke "nåååå ... jeg er ikke glem, for hun går med mine smykker"

Bvader!

nu havde min mand smidt alt ud fra hans eks da vi mødte hinanden....... men jeg syntes da at noget så personligt som smykker, undertøj, billeder og andre intime ting, ikke skal flyttes med over i et nyt forhold. Men jeg har også mange følser med i de ting jeg køber/får- jeg husker alt når jeg kigger på de ting og så mange historier... ville være mystisk og akavt for mig, at skulle voldtage min mand, i projekt babys ånd, iført sexet undertøj købt af min eksmand.........EJ!!!  Eller bryllupsbilleder med de samme smykker som sidste bryllup.EJ!!......

Den tid er over -jeg går jo heller ikke i kassebukser og bøllehat længere, selvom det var en fed tid for mig.

Det har intet med jalouxi at gøre... bare en princip sag. Man rykker videre og bliver voksen... jeg lever ikke i fortiden.  Her er min mand og jeg da heldigvis enige.

Den er jo også købt helt tilbage i 90erne, klassisk (bud ugly) tyk sølvkæde. jeg personligt ville heller gå med en kronisk krammende kvælerslange end blive fundet med metalchokket rundt om halsen ;-)

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

san skriver:

ja da man skal da bare beholde smykket. det er jo ikke fordi der er et billed af kæresten på smykket og når man nu har gået med smykket så længe, så kan man ikke undvære det, og det er ikke fordi man tænker på eksén men bare fordi man erglad for det

syntes det er lidt sjovt at man kan blive sur over et smykke som kommer fra en eks, det er jo bare et ting som alt andet :-)

Jeg er ikke sur over smykket. Men løgnen, og det faktum han havde chancen for at gå med en halskæde fra mig men valgte at gå med den fra eksen. Hvilket jeg jo bare accepterede fordi den var jo fra hans elskede søster. Men det var den jo så slet ikke! Tilgengæld havde han tvunget mig til at smide alt ud fra mine ekser (nu lyder jeg slutty, der var kun to ;-))

Anmeld

1. august 2013

san

Anonym skriver:

Jeg er ikke sur over smykket. Men løgnen, og det faktum han havde chancen for at gå med en halskæde fra mig men valgte at gå med den fra eksen. Hvilket jeg jo bare accepterede fordi den var jo fra hans elskede søster. Men det var den jo så slet ikke! Tilgengæld havde han tvunget mig til at smide alt ud fra mine ekser (nu lyder jeg slutty, der var kun to ;-))

Jeg kan godt forstå man ikke vælger at sige sandheden, for så kan jo være at kæresten  netop siger at man så skal smide det ud, og når man nu er glad for det  kunne selv finde på det...

Men men når det så er sagt, så har han jo selv bedt dig om at smide dit ud, så kan han jo ikke rigtig tillade sig selv at gå med sit, det er jo helt galt

Anmeld

1. august 2013

FrkRaarup

gædde/gitte skriver:

ER DER MÆND DER STADIG GÅR MED HALSKÆDE???

nøøøøøj hvor 90ér

Nå men jeg har intet fra min eksmand længere.. havde intet fint at gemme og syntes selv det var for mystisk at rende rundt med smykker, som jeg havde fået feks. da min eks friede, bryllupsrejsen osv. 

Ej hvis jeg skal ha smykker, så skal de komme fra en der har hjertet med i sagen... tænk hvis man rendte ind i eksen, så er jeg sikker på at han ville tænke "nåååå ... jeg er ikke glem, for hun går med mine smykker"

Bvader!

nu havde min mand smidt alt ud fra hans eks da vi mødte hinanden....... men jeg syntes da at noget så personligt som smykker, undertøj, billeder og andre intime ting, ikke skal flyttes med over i et nyt forhold. Men jeg har også mange følser med i de ting jeg køber/får- jeg husker alt når jeg kigger på de ting og så mange historier... ville være mystisk og akavt for mig, at skulle voldtage min mand, i projekt babys ånd, iført sexet undertøj købt af min eksmand.........EJ!!!  Eller bryllupsbilleder med de samme smykker som sidste bryllup.EJ!!......

Den tid er over -jeg går jo heller ikke i kassebukser og bøllehat længere, selvom det var en fed tid for mig.

Det har intet med jalouxi at gøre... bare en princip sag. Man rykker videre og bliver voksen... jeg lever ikke i fortiden.  Her er min mand og jeg da heldigvis enige.

Jeg er så enig med dig!

Bøllehat ...

Anmeld

1. august 2013

morethanperfect

Ja jeg har stadig ting fra min ekskæreste og det ved min kæreste godt .. Ville aldrig lyve om det ! Det ville bare være dumt ..

Jeg fik en halskæde af min eks og den tabte jeg , og var faktisk ked af det i rigtig lang tid , og det syns jeg min kæreste tog rigtig pænt faktisk .. Men han ved også godt hvor meget han betød for mig 

Anmeld

1. august 2013

gædde/gitte

FrkRaarup skriver:

Jeg er så enig med dig!

Bøllehat ...

så lad mig da lige fuldende looket for dig

Fra toppen og ned:

Bøllehat (hvid)

AFBLEGET slidt hår i rottehaler

pink makeup

pink top der liiiige kunne dække patterne .

Hvide kassebukser

buffolostøvler

Hvis jeg kom anstigende sådan i dag, så kom modepolitiet efter mig!!

Anmeld

1. august 2013

FrkRaarup

gædde/gitte skriver:

så lad mig da lige fuldende looket for dig

Fra toppen og ned:

Bøllehat (hvid)

AFBLEGET slidt hår i rottehaler

pink makeup

pink top der liiiige kunne dække patterne .

Hvide kassebukser

buffolostøvler

Hvis jeg kom anstigende sådan i dag, så kom modepolitiet efter mig!!

Plaese please please.. GØR DET!!!!!

KOM NU!! GØR DET

Anmeld

1. august 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Den er jo også købt helt tilbage i 90erne, klassisk (bud ugly) tyk sølvkæde. jeg personligt ville heller gå med en kronisk krammende kvælerslange end blive fundet med metalchokket rundt om halsen ;-)

griner... det er her jeg kommer i tanke om at min mand også render rundt med sådan en, netop fra 90érne, som han siger er fra hans søster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.