Beholde gave fra eks og lyve om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Er det ok for din kæreste at beholde f.eks en halskæde fra sin eks og gå med den meget + lyve og sige den er fra hans søster + afslå at gå med en halskæde du har købt til ham. Og han f.eks har den på på alle jeres kærestebilleder, til jeres barns fødselsdag osv og så knap 7 år efter indrømmer, og så sige man er jaloux når man græder ved tanken om at han a, ikke gad ha en halskæde fra en selv, og b der er en gave, et minde om en eks med på alle jeres billeder! ?
Jeg synes ikke jeg er den jaloux type. Men det her gør sgu ondt. Og manden synes bare jeg er åndssvag.

hvis man skulle smide alt væk man havde fået af en eks, så har jeg sku mange ting. hvilket mere elelr mindre også inkludere halvdelen af min lejlighed....

jeg har sågar også en halskæde jeg fik af min x da jeg var 17, som jeg faktisk går med hver dag. det er bare blevet en vane at have den på, og hvis ikke man er jaloux ved man jo også at det ikke betyder noget mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Er det ok for din kæreste at beholde f.eks en halskæde fra sin eks og gå med den meget + lyve og sige den er fra hans søster + afslå at gå med en halskæde du har købt til ham. Og han f.eks har den på på alle jeres kærestebilleder, til jeres barns fødselsdag osv og så knap 7 år efter indrømmer, og så sige man er jaloux når man græder ved tanken om at han a, ikke gad ha en halskæde fra en selv, og b der er en gave, et minde om en eks med på alle jeres billeder! ?
Jeg synes ikke jeg er den jaloux type. Men det her gør sgu ondt. Og manden synes bare jeg er åndssvag.

Det eneste han gør der er forkert er at lyve om det

Anmeld

31. juli 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg har gaver fra min eks og det ved min kæreste.

Han kunne ikke være mere ligeglad, fordi han ved det ingen betydning har for mig og det er ham jeg elsker

Ser da ingen grund til at lyve, ærlighed er vejen frem

Anmeld

31. juli 2013

modesty

Anonym skriver:

De er 100% ens. Han Vil bare kun ha den fra hende og ikke en fra mig.

Øøøhhh, så du går ud og køber en halskæde til ham som er helt magen til den han går med i forvejen? Og vil have at han skal smide den gamle ud og gå med din, 100% identiske? Det lyder meget lidt troværdigt.

Anmeld

31. juli 2013

Wimmie

MorDk skriver:

Jeg sys det er noget fis at man skal smide billeder, gaver osv ud fra ens fortid. Det er en del af en. Jeg har været gift (er skilt nu) men jeg smider sgu da ikke mine bryllupsbilleder ud!! Ikke 10 vilde heste kunne få mig til det. Heller ikke selvom jeg ikke kan lide manden den dag idag (han var mig utro) Men det er en del af mig og min fortid! That's it!

Enig!

Herregud jeg har en million ting som jeg har fået af min eksmand eller som vi f.eks. har fået sammen (bryllupsgaver osv.) og har rigtig mange billeder som er en del af mig og min fortid... Det skiller jeg mig ikke af med fordi en anden mener at jeg skal.

Har endda et barn med ham...hende smider jeg altså ikke ud 

Anmeld

31. juli 2013

Benjamins'mor

Jeg har aldrig fået noget af en eks kæreste, men det har min kæreste - en ting er røget ud - en oplukker som han fik af sin eks da de var på skitur i skolen, men den røg altså ud udelukkende fordi den var gået i stykker. Om han har andet aner jeg ikke, men jeg ville aldrig tvinge ham til at smide det ud.
Det er selvfølgelig rigtigt forkert af din kæreste at lyve om det, og at han har tvunget dig til at smide dit ud er altså også dybt forkert. Jeg kan udemærket forstå at du så bliver ked af det, det ville jeg også.

Anmeld

31. juli 2013

Isabella_mor

hmmm... jeg syntes måske det er en dum idé at lyve om det..

men nogle mennesker lægger mere og mere i TING, som følelser bla..

og det er jo bare en ting man er glad for.

nu har jeg selv en halskæde som jeg har fået af min kæreste... en georg jensen maguerit, SKULLE DET (knock on wood), ske at vi gik fra hinanden, så ville jeg nok stadig gå med den fordi det er et smykke jeg er glad for. og så vil det jo være ligegyldigt hvem der har givet mig den... skulle jeg så skaffe mig af med den fordi at jeg fik den af en x... når det er et smykke jeg ALTID har ønsket mig. så kan jeg jo ligeså godt beholde den..

men det er nu ret dumt at lyve om det... 

Anmeld

31. juli 2013

CroQuis

Vi har da beholdt nogle af de smykker vi har fået af vores x'er som har betydet noget eller som man ikke synes man vil smide ud, men går ikke med dem, de ligger i en skuffe...

Og det ville jeg heller ikke bryde mig om at min mand gjorde, og derfor gør jeg det ikke selv..

Anmeld

1. august 2013

jydeinden

jeg ville i dit sted bede om en snak med manden og sige at hvis ikke du må gå med noget fra din eks så bør han heller ikke gøre det selv, for jeg ville personligt ikke finde mig i den dobbeltmoralskhed. kan man sige til et menneske at vedkommende skal skille sig af med alt der minder om et menneske, og vedkommende vælger at gøre det, jamen så må man også selv følge sin "ordre"

Anmeld

1. august 2013

gædde/gitte

ER DER MÆND DER STADIG GÅR MED HALSKÆDE???

nøøøøøj hvor 90ér

Nå men jeg har intet fra min eksmand længere.. havde intet fint at gemme og syntes selv det var for mystisk at rende rundt med smykker, som jeg havde fået feks. da min eks friede, bryllupsrejsen osv. 

Ej hvis jeg skal ha smykker, så skal de komme fra en der har hjertet med i sagen... tænk hvis man rendte ind i eksen, så er jeg sikker på at han ville tænke "nåååå ... jeg er ikke glem, for hun går med mine smykker"

Bvader!

nu havde min mand smidt alt ud fra hans eks da vi mødte hinanden....... men jeg syntes da at noget så personligt som smykker, undertøj, billeder og andre intime ting, ikke skal flyttes med over i et nyt forhold. Men jeg har også mange følser med i de ting jeg køber/får- jeg husker alt når jeg kigger på de ting og så mange historier... ville være mystisk og akavt for mig, at skulle voldtage min mand, i projekt babys ånd, iført sexet undertøj købt af min eksmand.........EJ!!!  Eller bryllupsbilleder med de samme smykker som sidste bryllup.EJ!!......

Den tid er over -jeg går jo heller ikke i kassebukser og bøllehat længere, selvom det var en fed tid for mig.

Det har intet med jalouxi at gøre... bare en princip sag. Man rykker videre og bliver voksen... jeg lever ikke i fortiden.  Her er min mand og jeg da heldigvis enige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.