HPV vaccine.. tør ikke :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2013

raca

vacinen er hastet igennem og ikke gennemprøvet dvs der er intet overblik og bivirkninger og senfølger den er i bedstefald nytteløs herhjemme pga det skreenings program der er her hjemme gør at den kan redde 1 om året fra at dø af kræft ca...

jeg håber de er blevet kloger på den når mine børn n¨r der til..

kræftens bekæmpelse er ikke en uvildig organisasion de modtager jo også støtte fra nogle steder.. og lige sådan en organisation er skide god at havde i rykken når man vil havde en vac, ind i landet,

det er stpore store penge belob der er i spil... her..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

mn

Anonym skriver:

Har fået de to.. mangler kun en.. men tør næsten ikke nu med alt det man læser :-(

jeg tænker at hvis du skulle have fået bivirkninger var det vel sket ved første stik, eftersom det er der kroppen møder et stof den ikke kender i forvejen, men 3. stik så burde din krop vel kende stoffet og dermed ikke reagere på det, bare min tanke, ved ikke om det er rigtigt

Anmeld

31. juli 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
SjeBets skriver:

hvorfor er du for gammel, jeg skal have den og jeg har både børn og det hele, jeg kan ikke få den gratis men skidt med det, jeg vil have den.

Jeg er 40 år og så mener Staten at jeg er for gammel. Det mener jeg dog ikke og den burde være GRATIS for alle - piger som drenge

Anmeld

31. juli 2013

MoarHvidovre

Anonym skriver:

Men hvorfor kan du ikke få den? Du kan jo bare betale selv som jeg gør?

Det er fuldstændig rigtigt, at jeg bare kan betale den selv og det kommer jeg også til. Men jeg mener stadigvæk, at Staten skal betale den til alle - piger som drenge. Det er trods alt billigere end diverse operationer, kemo mv. (meget grovft sat op). Os som har haft celleforandringer kan ikke engang få den gratis selvom den ville beskytte os på sigt.

Anmeld

1. august 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Har fået de to.. mangler kun en.. men tør næsten ikke nu med alt det man læser :-(

Jeg har fået alle tre og har ikke haft så meget som en bivirkning af det. Kun øm hvor jeg blev stukket hehe.

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Det er fuldstændig rigtigt, at jeg bare kan betale den selv og det kommer jeg også til. Men jeg mener stadigvæk, at Staten skal betale den til alle - piger som drenge. Det er trods alt billigere end diverse operationer, kemo mv. (meget grovft sat op). Os som har haft celleforandringer kan ikke engang få den gratis selvom den ville beskytte os på sigt.

Nej det rigtig.. jeg har selv haft celleforandringer.. derfor tænkte jeg at nu skulle jeg bare have den.. selvom jeg bare ingen penge havde

Anmeld

1. august 2013

SjeBets

MoarHvidovre skriver:

Jeg er 40 år og så mener Staten at jeg er for gammel. Det mener jeg dog ikke og den burde være GRATIS for alle - piger som drenge

Du er vel ikke for gammel hvis du selv betaler jeg er 34 og flere af mine veninder har også fået den, jeg skal bare have taget mig sammen og ja så lige have født.

Men ja det burde være gratis for alle også drenge jeg regner også med at min dreng skal have den når han bliver gammel nok til det

Anmeld

1. august 2013

MoarHvidovre

SjeBets skriver:

Du er vel ikke for gammel hvis du selv betaler jeg er 34 og flere af mine veninder har også fået den, jeg skal bare have taget mig sammen og ja så lige have født.

Men ja det burde være gratis for alle også drenge jeg regner også med at min dreng skal have den når han bliver gammel nok til det

I følge Staten er jeg for gammel til, at få den gratis. Men det er billigere, at give den gratis til alle - drenge som piger - i stedet for, at skulle betale for operationer, kemo mv. (meget groft sat op). Der er alt for mange som dør af denne sygdom og når man nu ved der er en vaccination, så forstår jeg ikke, at man ikke giver dem gratis til alle - det er billigere på sigt.

Anmeld

1. august 2013

SjeBets

MoarHvidovre skriver:

I følge Staten er jeg for gammel til, at få den gratis. Men det er billigere, at give den gratis til alle - drenge som piger - i stedet for, at skulle betale for operationer, kemo mv. (meget groft sat op). Der er alt for mange som dør af denne sygdom og når man nu ved der er en vaccination, så forstår jeg ikke, at man ikke giver dem gratis til alle - det er billigere på sigt.

ja til at få den gratis er du forgammel, men det er jeg også og faktisk alle mine veninder. Men du er ikke forgammel til at få den generelt, det var det jeg ikke kunne forstå, men somsagt jeg betaler selv, er medlem af Danmark, så de giver et tilskud.  Hellere det end mine børn mister deres mor alt for tidligt, har jeg desværre oplevet lidt for ofte, lige netop med underlivs kræft :/

Anmeld

1. august 2013

MoarHvidovre

SjeBets skriver:

ja til at få den gratis er du forgammel, men det er jeg også og faktisk alle mine veninder. Men du er ikke forgammel til at få den generelt, det var det jeg ikke kunne forstå, men somsagt jeg betaler selv, er medlem af Danmark, så de giver et tilskud.  Hellere det end mine børn mister deres mor alt for tidligt, har jeg desværre oplevet lidt for ofte, lige netop med underlivs kræft :/

Nej, og jeg skal helt sikkert også have den. Er medlem af Danmark, så reelt er det ikke så meget, at man skal betale selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.