HPV vaccine.. tør ikke :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.355 visninger
40 svar
42 synes godt om
30. juli 2013

Anonym trådstarter

Har fået de to.. mangler kun en.. men tør næsten ikke nu med alt det man læser :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

Muhmi

Kender godt din frygt.. Har fået første stik, men tør næsten ikke få de sidste to fordi man læser og hører en masse om at folk der enten er døde, blevet døve eller helt igennem syge... 

Anmeld

30. juli 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Hej. 

Vil bare lige sige at jeg har fået alle tre stik uden en eneste bivirkning. Og hvis duihar fået to, så reagere du ikke anderledes på den sidste. Det er nemlig det samme der kommer ind alle tre gange :-)

rså du skal ikke være nervøs. 

Anmeld

30. juli 2013

mor88

Anonym skriver:

Har fået de to.. mangler kun en.. men tør næsten ikke nu med alt det man læser :-(

Jeg har fået det første stik, og er også meget nervøs for de sidste to 

Ved det første fik jeg nogle meget ekstreme influenzalognende symptomer, og turde slet ikke sove den nat.. Men de forsvandt dagen efter 

Min læge trøstede mig med, at ud af de måske 1000 der var blevet vaccineret på det lægehus, var der aldrig opstået andre komplikationer 

Anmeld

30. juli 2013

tulleeh

mor88 skriver:

Jeg har fået det første stik, og er også meget nervøs for de sidste to 

Ved det første fik jeg nogle meget ekstreme influenzalognende symptomer, og turde slet ikke sove den nat.. Men de forsvandt dagen efter 

Min læge trøstede mig med, at ud af de måske 1000 der var blevet vaccineret på det lægehus, var der aldrig opstået andre komplikationer 

samme oplevede jeg også.. Men tænk på de små poder der også bliver vaccineret? :-)

men nu er der også stor debat i tyskland om børnevaccinerne er gode! det er rigtig svært at gøre sig klog på hvad der der bedst for en

Anmeld

30. juli 2013

tulleeh

jeg fik influenza symptomer af min den første ! uden feber.. Blev så bange at jeg næste dag ringede til lægen. De mente det bestemt ikke var Vaccinen men noget andet tilfældet. For det havde de ikke oplevet før. Ja, lægeligt fejl! ingen reagere nødvendigvis ens på alle vacciner. og derfor forekommer bivirkninger- Havde de nu beroliget mig og sagt: Det går over igen. Det normalt. Så havde jeg taget mit andet stik. Men deres uvished gjorde mig uvis om jeg skal ha min den næste - her d. 8.

For tænk hvis det går værre til næste gang! hvis lægerne ikke engang ku se jeg fik alm bivirkninger - hvem fanden skal jeg så stole på????

Anmeld

30. juli 2013

Købmagerkonen

Jeg har lige fået sidste stik og har slet ikke haft bivirkninger - og desuden vil jeg hellere have en lille bivirkning som influenza end livmoderhalskræft.

Jeg holder mig generelt til hvad Sundhedsstyrelsen anbefaler, da jeg føler de er væsentlig mere troværdige end hvad folk blot finder af artikler rundt omkring på nettet.

Du skal selvfølgelig gøre hvad du mener er bedst for dig - men jeg ville aldrig selv fravælge en vaccine på så svagt grundlag.

Anmeld

30. juli 2013

An&Jo

Jeg har slet ikke taget imod den, fordi jeg i forvejen var opmærksom på de her bivirkninger, og da jeg tager imod samtlige bivirkninger hver gang jeg kommer på penicillin turde jeg simpelthen ikke, og min læge turde ikke tage ansvar for at give den til mig..

Derfor er det et helt bevidst valg fra min side at vælge den fra, for jeg vil ikke risikere noget med de bivirkninger der..

Anmeld

30. juli 2013

Hyacinth

Anonym skriver:

Jeg har valgt den til på baggrund af, at jeg hellere tager chancen med vaccinen og eventuelle bivirkninger(som der i øvrigt også er dokumenteret på alm. panodiler m.m.!) end jeg tager chancen med kræft.

Vi har haft SÅ meget kræft i min familie(kræft-gen) og derfor er jeg meget påpasselig ift. den sygdom.

Jeg har fået 3 stik og helt uden bivirkninger.

Om den virker ved jeg ikke, da jeg allerede har påvist min. 2 HPV(16 og 32), men det er bare at håbe det virker

Jeg ville nu ikke være nervøs, hvis jeg ikke havde fået noget alvorligt ved første stik.

Influenza-lignende symptomer er normalt ved flere vacciner og oftest noget meget harmløst.

Anmeld

30. juli 2013

Dinsen

har fået alle tre stik... uden bivirkninger!

der er self. nogle frygtelige tilfælde med bivirkninger, men man ska også huske at man ikke høre omkring alle dem der får vaccinen uden bivirkninger! 

men man skal self. altid tage det med i overvejelserne.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.