HPV vaccine.. tør ikke :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2013

B&J

jeg har også fået alle 3 uden problemer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

Marks mor

ved ikke om jeg er helt up to date men er der ikke også noget med at det ikke kan bevises at disse "bevirkninger" kommer af vaccinen?? har selv lige fået første stik efter en meget grim mislykkes graviditet. var øm hvis man rørte der hvor de havde stykket men ellers ingen bevirkninger... men må da indrømme jeg også selv er lidt nervøs for de næste 2 

Anmeld

30. juli 2013

SjeBets

jeg ville slet ikke tøve, der er så mange der har celle forandringer og får livmoderhalskræft, og heller lidt bivirkinger fra en vaccine end kræft.

Og som jeg har forstået det er det under en procent der har haft de alvorlig bivirkninger.

Anmeld

30. juli 2013

Hullabullabulla

Vil hellere have bivirkninger af vaccine end risikere at udvikle kræft - især fordi der er celleforandringer hos min søster

Der er bivirkninger ved ALT medicin o.l - læser man bare indlægssedlen for antihistaminer står det jo nærmest at man kan få blodpropper og dø og alt muligt..

Har forresten for 4 dage siden fået 2. stik HELT uden bivirkninger - ved 1. stik blev jeg svimmel og dårlig - men overlevede

Anmeld

30. juli 2013

baby012

Fik alle tre stil for snart 7 år siden uden bivirkninger .. 

Anmeld

31. juli 2013

jydeinden

jeg har fået alle tre stik og uden bivirkninger, og ville absolut IKKE tøve med at gøre det igen. For mig virker det fuldkommen absurd at overveje at lade være selv med de bivirkninger, for vil man så også lade være at tage imod kemo hvis man fik kræft, eller lade være at give ens børn vaccine, fordi de måske kunne blive syge, men til gengæld risikerer noget der er langt værre? Jeg siger bestemt ikke at medicin er risiko frit, men samlignet med den fare man udsætter sig selv for ved at lade være, i tilfælde af at det rent faktisk virker, tjaa jeg ved hvad jeg vælger.

Anmeld

31. juli 2013

mpr

Anonym skriver:

Har fået de to.. mangler kun en.. men tør næsten ikke nu med alt det man læser :-(

Kan godt forstå dig.. Jeg er glad for jeg fik mine 3 inden alt det her kom frem..

Den første gjorde mig meget syg og var meget bange for at få de sidste 2.. men min sygeplejeske påstod at der ikke var så voldsomme bivirkninger på den vaccine så det kunne umuligt have været derfor jeg var blevet så dårlig at jeg knapt kunne stå og kastede op hver halve time i 1½ døgn efter og siden hen har haft mange mave smerter.. Mave smerterne ved jeg dog ikke om kommer af det o_O

Men de sidste 2 havde jeg intet problem med andet end at min ene arm var øm imellem stik 2 og 3.. Tror det er en vuderings sag om man tør gå det igennem.. man ved ikke helt om man er købt eller solgt

Anmeld

31. juli 2013

Anonym trådstarter

FruOlsen skriver:

Jeg har lige fået sidste stik og har slet ikke haft bivirkninger - og desuden vil jeg hellere have en lille bivirkning som influenza end livmoderhalskræft.

Jeg holder mig generelt til hvad Sundhedsstyrelsen anbefaler, da jeg føler de er væsentlig mere troværdige end hvad folk blot finder af artikler rundt omkring på nettet.

Du skal selvfølgelig gøre hvad du mener er bedst for dig - men jeg ville aldrig selv fravælge en vaccine på så svagt grundlag.

Men det jo ikke influenza jeg tænker på.. Det jeg også fuldstændig ligeglad med.. det er alle de andre bivirkninger BT skrev om der var fundet.. lam, synet, føleforstyrrelser, hovedpine, kroniske mavesmerter osv..

Anmeld

31. juli 2013

LilleLene

Anonym skriver:

Har fået de to.. mangler kun en.. men tør næsten ikke nu med alt det man læser :-(

i god morgen danmark her til morgen har en fra kræftens bekæmpelse lige sagt at man IKKE skal tro på de rygter !

Anmeld

31. juli 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

jeg har fået alle tre stik og uden bivirkninger, og ville absolut IKKE tøve med at gøre det igen. For mig virker det fuldkommen absurd at overveje at lade være selv med de bivirkninger, for vil man så også lade være at tage imod kemo hvis man fik kræft, eller lade være at give ens børn vaccine, fordi de måske kunne blive syge, men til gengæld risikerer noget der er langt værre? Jeg siger bestemt ikke at medicin er risiko frit, men samlignet med den fare man udsætter sig selv for ved at lade være, i tilfælde af at det rent faktisk virker, tjaa jeg ved hvad jeg vælger.

Jeg tænker jo ikke på de alm. bivirkninger som f.eks. svimmelhed, influenza osv.. men alle de kroniske som er kommet frem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.