hun græder og græder og græder og græder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2013

l.kjoeller

1990h skriver:

Hun er tre måneder. jeg syntes ikk hun virker sulten men kan selvfølgelig ikk vide. Hvordan er vælling mod deres maver?

Vi var til zoneterapi da hun var spæd pga maven..

I dag var der faktisk ingen gråd da hun skulle sove. Det tog lidt tid men jeg blev ved siden af hende i min seng imens hun faldt i søvn. I hendes tremmeseng bliver hun nærmest panisk hvis jeg bare ligger hende..den rykker jeg hende i senere

kan jo sagtens være et tigerspring- prøv at google det. når de skal tage en masse nyt ind. vælling plejer ikke gøre det store udslag mht maven men hvis hun får flaske kan du med fordel give hende en flaske grøn allomin dagligt for at holde maven i gang hvis hun har problemer med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

1990h

l.kjoeller skriver:

Ja

kan jo sagtens være et tigerspring- prøv at google det. når de skal tage en masse nyt ind. vælling plejer ikke gøre det store udslag mht maven men hvis hun får flaske kan du med fordel give hende en flaske grøn allomin dagligt for at holde maven i gang hvis hun har problemer med det

Ja kan godt være du har ret .. at det noget med udviklingen.

Hun er ikk flaske barn jeg fuld ammer .

Anmeld

30. juli 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

Hun er født 24april havde termin den 18 så der ligger vidst stadig ikk spring vel?

I dag faldt hun i søvn uden gråd og jeg lå inde i sengen til hun faldte i søvn

Så er hun, efter terminen knap 15 uger, ikke?
Så ligger der et spring..
Gør dig selv en tjeneste og køb app'en Vidunderlige Uger, der står alt om spring! Den er simpelthen bare rigtig god!

Anmeld

30. juli 2013

l.kjoeller

1990h skriver:

Ja kan godt være du har ret .. at det noget med udviklingen.

Hun er ikk flaske barn jeg fuld ammer .

ok. hvis du skal give vælling kan du evt tilsætte lidt der . held og lykke med det hele

Anmeld

31. juli 2013

Havre74

1990h skriver:

Ja den gider hun slet ikk om aftenen ..

Og tak for de opmuntrend ord

Så har jeg desværre ingen gode ideer, på trods af at jeg selv har haft en datter, der har haft kolik, været alvorligt syg m.v.. -Så jeg ved hvor frustrerende det er, når de græder og græder.

Anmeld

31. juli 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
1990h skriver:

ja virkelig..

jeg tænkte også tigerspring, men fandt en artikel og der lå ikke tigerspring nu her?. men derfor kan udviklingen jo stadig godt spille et stort puds..

ja jeg må prøve og vikle hende.det har hun bare aldrig været så vild med..men alt er relativt..for det sku hårdt at hun er så ked

Der findes en app, der hedder Vidunderlige uger - som handler om alle tigerspringene. Du taster terminsdagtoen ind og så fortæller appen dig hvornår hun er i spring, hvad hun kan efter springet, hvordan du hjælper hende og ikke mindst hvornår springet slutter igen 

/ Taco78 

Anmeld

31. juli 2013

modesty

1990h skriver:

Hver evig eneste aften inden sengetid. Hun når at blive så forfærdeligt træt.

Vi prøver alt. Putter hende inden hun er træt. Putter hende når hun gaber og gnider øjne. Prøver at ligge stofble over hovedet, hun er godt mæt. Absolut intet virker. hun er begyndt at være træt allerede ved en 17tiden men virker ikke klar til at sove men prøver alligevel uden held. så ligger hun bare og brokker sig og lidt efter begynder hun så at hyle.til aften faldte hun i søvn skrigende opløst i gråd i hendes fars arme og jeg.syntes det er så forfærdeligt hårdt at det skal være sådan !!

Hun er generelt begyndt at græde rigtig meget når hun er træt på trods af vi holder godt øje med hun ikk bliver for overtræt

Jeg aner snart ikk hvad jeg skal stille op. Mit hoved springer snart i luften af hovedpine og mine bedste venner er blevet to panodiler til aften !..altså til dig selvfølgelig.

Jeg kan vitterligt ikke se hvad vi gør forkert her hjemme..aftenen foregår stille og roligt. Vi spiser til aften, ryddes op,.. i dag fik hun et bad også ind og lege lidt og hygge. Så ind og spise også prøver jeg at putte og synger en sang et par gange..også starter skrigeriet og derefter kan.vi ikk ligge hende fra os. Nogle gange skriger hun inden hun rammer: madressen

For det første: Det er normalt med aftenpyller i den alder.  Og det går over.

For det andet (og det her råd har jeg vist givet dig i en anden tråd om samme emne): Herhjemme var Manduca selen en kæmpe hjælp. Vi havde også aftenbøvl fra kl. 17-20/22 og selen var det eneste der kunne få ham til at falde til ro.

Jeg vil IKKE anbefale dig at starte på vælling. Det løser ikke dit problem og hun er for lille. Du risikerer at hun får forstoppelse og så bliver aftenerne først ubehagelige.

Har du prøvet at amme oftere i aftentimerne? Jeg satte mig foran fjernsynet med babserne fremme og sådan foregik aftenerne. Det, kombineret med selen, hjalp meget.

Anmeld

31. juli 2013

dola

1990h skriver:

Hver evig eneste aften inden sengetid. Hun når at blive så forfærdeligt træt.

Vi prøver alt. Putter hende inden hun er træt. Putter hende når hun gaber og gnider øjne. Prøver at ligge stofble over hovedet, hun er godt mæt. Absolut intet virker. hun er begyndt at være træt allerede ved en 17tiden men virker ikke klar til at sove men prøver alligevel uden held. så ligger hun bare og brokker sig og lidt efter begynder hun så at hyle.til aften faldte hun i søvn skrigende opløst i gråd i hendes fars arme og jeg.syntes det er så forfærdeligt hårdt at det skal være sådan !!

Hun er generelt begyndt at græde rigtig meget når hun er træt på trods af vi holder godt øje med hun ikk bliver for overtræt

Jeg aner snart ikk hvad jeg skal stille op. Mit hoved springer snart i luften af hovedpine og mine bedste venner er blevet to panodiler til aften !..altså til dig selvfølgelig.

Jeg kan vitterligt ikke se hvad vi gør forkert her hjemme..aftenen foregår stille og roligt. Vi spiser til aften, ryddes op,.. i dag fik hun et bad også ind og lege lidt og hygge. Så ind og spise også prøver jeg at putte og synger en sang et par gange..også starter skrigeriet og derefter kan.vi ikk ligge hende fra os. Nogle gange skriger hun inden hun rammer: madressen

Nu ved jeg ikke hvor stor sengen er men ville rulle en tæppe pølse og lægge den rundt om hende, så hun lå helt tæt. Villy er 16 måneder og sover stadig helst med en dynepølse rundt om hovedet. og så er der ikke andet for end at tage hende op trøste og så lægge hende igen når hun er faldet til ro!
tag også en stofble prop den ned mellem brysterne og gå med den hele dagen og læg den så ved hendes hoved om aftenen så det også lugter af dig!

Hun er jo ved at lære at skulle falde i søvn, og det skal hun jo lærer lige som hun skal lærer at spise og kravle.

Og så skal hun helst falde i søvn der hvor du vågner, prøv at forestil dig at du falder i søvn i din seng og vågner på sofaen..

Og sidst men ikke mindst, tag en dyb indånding helt ned i maven og få ro på dig selv. Du er den bedste mor din pige kunne tænke sig!! Harselv været alene med willy i den alder og en aften lavede han også det nummer og jeg blev mere og mere ude af den, tid sidst trak jeg vejret helt ned i maven og sagde overstående til mig selv og så faldt der ro på både mig og ham!

Håber det kan bruges!

Kæmpe krammer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.