hun græder og græder og græder og græder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2013

Jibbe

Mit råd er som de andres - tryghed og masser af det! Man kan ikke forvente rutiner eller noget der ligner inden de er 4 mdr og der er der også ret tidligt at tro på de bare lige falder i søvn uden brok.
Og få tjekket ørerne! Ørebørn sover nogle gange ret godt om dagen, men til natten så sker der et eller andet og så skriger og skriger og skriger de hver gang de bliver lagt. Ørelæger har ofte en akut tid hvor man kan komme forbi og få tjekket ørerne. Better safe than sorry...
Tænk hvis hun har ondt og man fejlfortolker det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Øv hvor må det være hårdt..
Men jeg tror hun er på vej ind i et tigerspring, og her betyder det ofte, at tryghed ligger på førstepladsen over, hvad Anthon mener han mangler.. Det fortager sig så når de første par dage i springet er ovre, men i starten er han utrolig pyller, og skriger også inden han skal sove..

Mit bedste råd er, at vikle hende 'stramt' ind i et dynebetræk eller lagen eller noget andet tyndt, så hun ikke sveder for meget, også lig dig med hende i armen - det hjælper Anthon meget om morgenen også, hvor han har svært ved at finde ro trods han er utrolig træt!

Og ellers, væbn dig med tålmodighed, det kræver små babyer tit

ja virkelig..

jeg tænkte også tigerspring, men fandt en artikel og der lå ikke tigerspring nu her?. men derfor kan udviklingen jo stadig godt spille et stort puds..

ja jeg må prøve og vikle hende.det har hun bare aldrig været så vild med..men alt er relativt..for det sku hårdt at hun er så ked

Anmeld

30. juli 2013

1990h

Jibbe skriver:

Mit råd er som de andres - tryghed og masser af det! Man kan ikke forvente rutiner eller noget der ligner inden de er 4 mdr og der er der også ret tidligt at tro på de bare lige falder i søvn uden brok.
Og få tjekket ørerne! Ørebørn sover nogle gange ret godt om dagen, men til natten så sker der et eller andet og så skriger og skriger og skriger de hver gang de bliver lagt. Ørelæger har ofte en akut tid hvor man kan komme forbi og få tjekket ørerne. Better safe than sorry...
Tænk hvis hun har ondt og man fejlfortolker det.

Ja, jeg forventer heller ikke hun bare kan puttes også jeg går..men hun græder oprigtigt ked af det med tåre også bliver det lidt hårdt når det hver aften..
det med ørene havde jeg ikke tænkt på..det må vi få gjort..

Anmeld

30. juli 2013

Havre74

1990h skriver:

Hver evig eneste aften inden sengetid. Hun når at blive så forfærdeligt træt.

Vi prøver alt. Putter hende inden hun er træt. Putter hende når hun gaber og gnider øjne. Prøver at ligge stofble over hovedet, hun er godt mæt. Absolut intet virker. hun er begyndt at være træt allerede ved en 17tiden men virker ikke klar til at sove men prøver alligevel uden held. så ligger hun bare og brokker sig og lidt efter begynder hun så at hyle.til aften faldte hun i søvn skrigende opløst i gråd i hendes fars arme og jeg.syntes det er så forfærdeligt hårdt at det skal være sådan !!

Hun er generelt begyndt at græde rigtig meget når hun er træt på trods af vi holder godt øje med hun ikk bliver for overtræt

Jeg aner snart ikk hvad jeg skal stille op. Mit hoved springer snart i luften af hovedpine og mine bedste venner er blevet to panodiler til aften !..altså til dig selvfølgelig.

Jeg kan vitterligt ikke se hvad vi gør forkert her hjemme..aftenen foregår stille og roligt. Vi spiser til aften, ryddes op,.. i dag fik hun et bad også ind og lege lidt og hygge. Så ind og spise også prøver jeg at putte og synger en sang et par gange..også starter skrigeriet og derefter kan.vi ikk ligge hende fra os. Nogle gange skriger hun inden hun rammer: madressen

Du må ikke tro, at i som forældre gør det forkert. Jeg er sikker på, at i gør det bedste for jeres datter.

Har i prøvet at køre hende i søvn i barnevognen`?

Anmeld

30. juli 2013

l.kjoeller

1990h skriver:

Hver evig eneste aften inden sengetid. Hun når at blive så forfærdeligt træt.

Vi prøver alt. Putter hende inden hun er træt. Putter hende når hun gaber og gnider øjne. Prøver at ligge stofble over hovedet, hun er godt mæt. Absolut intet virker. hun er begyndt at være træt allerede ved en 17tiden men virker ikke klar til at sove men prøver alligevel uden held. så ligger hun bare og brokker sig og lidt efter begynder hun så at hyle.til aften faldte hun i søvn skrigende opløst i gråd i hendes fars arme og jeg.syntes det er så forfærdeligt hårdt at det skal være sådan !!

Hun er generelt begyndt at græde rigtig meget når hun er træt på trods af vi holder godt øje med hun ikk bliver for overtræt

Jeg aner snart ikk hvad jeg skal stille op. Mit hoved springer snart i luften af hovedpine og mine bedste venner er blevet to panodiler til aften !..altså til dig selvfølgelig.

Jeg kan vitterligt ikke se hvad vi gør forkert her hjemme..aftenen foregår stille og roligt. Vi spiser til aften, ryddes op,.. i dag fik hun et bad også ind og lege lidt og hygge. Så ind og spise også prøver jeg at putte og synger en sang et par gange..også starter skrigeriet og derefter kan.vi ikk ligge hende fra os. Nogle gange skriger hun inden hun rammer: madressen

hun er ikke mere end et par måneder vel `? er sikker på i ikke gør noget galt. i kan evt prøve med zoneterapi. det har ofte en positiv effekt på deres søvn og evne til at falde i søvn. Vi oplevede det også en periode og blev af samme årsag nødt til at starte grød og mos da hun var 3,5 mnd efter sp's anvisning og det hjalp gevaldigt. evt kan i høre om i må give vælling til nat

Anmeld

30. juli 2013

blomst84

Det lyder da som en tigerspring  Hold ud det går snart over  Og ja tryghed tryghed tryghed 

Anmeld

30. juli 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

ja virkelig..

jeg tænkte også tigerspring, men fandt en artikel og der lå ikke tigerspring nu her?. men derfor kan udviklingen jo stadig godt spille et stort puds..

ja jeg må prøve og vikle hende.det har hun bare aldrig været så vild med..men alt er relativt..for det sku hårdt at hun er så ked

Hvornår er hun født i forhold til termin?

Du skal huske, at regne spring ud fra terminen

Anmeld

30. juli 2013

1990h

l.kjoeller skriver:

cocobobaåman

hun er ikke mere end et par måneder vel `? er sikker på i ikke gør noget galt. i kan evt prøve med zoneterapi. det har ofte en positiv effekt på deres søvn og evne til at falde i søvn. Vi oplevede det også en periode og blev af samme årsag nødt til at starte grød og mos da hun var 3,5 mnd efter sp's anvisning og det hjalp gevaldigt. evt kan i høre om i må give vælling til nat

Hun er tre måneder. jeg syntes ikk hun virker sulten men kan selvfølgelig ikk vide. Hvordan er vælling mod deres maver?

Vi var til zoneterapi da hun var spæd pga maven..

I dag var der faktisk ingen gråd da hun skulle sove. Det tog lidt tid men jeg blev ved siden af hende i min seng imens hun faldt i søvn. I hendes tremmeseng bliver hun nærmest panisk hvis jeg bare ligger hende..den rykker jeg hende i senere

Anmeld

30. juli 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Hvornår er hun født i forhold til termin?

Du skal huske, at regne spring ud fra terminen

Hun er født 24april havde termin den 18 så der ligger vidst stadig ikk spring vel?

I dag faldt hun i søvn uden gråd og jeg lå inde i sengen til hun faldte i søvn

Anmeld

30. juli 2013

1990h

Havre74 skriver:

Du må ikke tro, at i som forældre gør det forkert. Jeg er sikker på, at i gør det bedste for jeres datter.

Har i prøvet at køre hende i søvn i barnevognen`?

Ja den gider hun slet ikk om aftenen ..

Og tak for de opmuntrend ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.