hun græder og græder og græder og græder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

FrkZier

1990h skriver:

Hver evig eneste aften inden sengetid. Hun når at blive så forfærdeligt træt.

Vi prøver alt. Putter hende inden hun er træt. Putter hende når hun gaber og gnider øjne. Prøver at ligge stofble over hovedet, hun er godt mæt. Absolut intet virker. hun er begyndt at være træt allerede ved en 17tiden men virker ikke klar til at sove men prøver alligevel uden held. så ligger hun bare og brokker sig og lidt efter begynder hun så at hyle.til aften faldte hun i søvn skrigende opløst i gråd i hendes fars arme og jeg.syntes det er så forfærdeligt hårdt at det skal være sådan !!

Hun er generelt begyndt at græde rigtig meget når hun er træt på trods af vi holder godt øje med hun ikk bliver for overtræt

Jeg aner snart ikk hvad jeg skal stille op. Mit hoved springer snart i luften af hovedpine og mine bedste venner er blevet to panodiler til aften !..altså til dig selvfølgelig.

Jeg kan vitterligt ikke se hvad vi gør forkert her hjemme..aftenen foregår stille og roligt. Vi spiser til aften, ryddes op,.. i dag fik hun et bad også ind og lege lidt og hygge. Så ind og spise også prøver jeg at putte og synger en sang et par gange..også starter skrigeriet og derefter kan.vi ikk ligge hende fra os. Nogle gange skriger hun inden hun rammer: madressen

hvis du ammer så prøv at ligge dig i sengen med hende og am hende der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Hullabullabulla

1990h skriver:

Det super hårdt. Man gik og troede alt blev nemmere når hun blev omkring de tre måneder men nej. Det faktisk blevet værre. Men ved jo godt det skyldes at hun udvikler sig helt vildt lige nu. Der sker noget hele tiden og hun har svært ved at lukke af..

Men det hjælper ikk engang at putte hende inden hun bliver urolig..

Ammer du ? Finder hun ro ved brystet ?

Anmeld

29. juli 2013

Ida b

Har samme problem, så følger lige med.. Det er vildt fustrerende, og man gruer for hver evig eneste aften 

Anmeld

29. juli 2013

1990h

Team Putte skriver:

virker hun som om hun har ondt? Er det kun om aftenen? Sover hun fint om dagen? ammer du eller får hun mme?

Nej tror ikk hun har ondt for hun er ellers meget glad og frisk når hun ikk er træt.

Jeg ammer. Førhen tog hun gerne 1-3timer i vognen til middag men nu tager hun kun lure af en times varighed.

Om dagen ligger jeg hende i vognen. Hun brokker sig tit sådan lidt krokodille tårer men så triller jeg vognen et par gange til hun falder til ro også ligger hun og kigger lidt når jeg stopper også falder hun selv i søvn

Anmeld

29. juli 2013

1990h

Frk. Himmelblå skriver:

Put dig samen med hende og lad det tage den tid, det tager. Hun er så lille, og det er både lyst og varmt om aftenen og svært for alle at finde den nødvendige ro for tiden...

Hun bliver desværre helt overgiret hvis jeg ligger der.. men ja du har ret. Varmen er hård ved os alle

Anmeld

29. juli 2013

1990h

FrkZier skriver:

hvis du ammer så prøv at ligge dig i sengen med hende og am hende der

Det gør jeg altidog gør rummet lidt mørkt og kedeligt.

Er også begyndt at amme liggende for tiden om dagen da hun ikk rigtig kan koncentrere sig om at spise hver gang

Anmeld

29. juli 2013

1990h

Britt88 skriver:

Ammer du ? Finder hun ro ved brystet ?

Ja det gør jeg. Og ja det syntes jeg hun gør. Ammer liggende om aftenenen. Men hvis hun først når at blive ked er det svært at få hende til at spise på trods af hun er faldet til ro.

Ammer også nogle gange liggende en dagen for tiden da hun ikk rigtig kan koncentrere sig hvis vi fx er i stuen eller sådan. Det komme, lidt an på humøret

Anmeld

29. juli 2013

1990h

Ida b skriver:

Har samme problem, så følger lige med.. Det er vildt fustrerende, og man gruer for hver evig eneste aften 

Ja det gør man nemlig £

Anmeld

29. juli 2013

Team Putte

1990h skriver:

Nej tror ikk hun har ondt for hun er ellers meget glad og frisk når hun ikk er træt.

Jeg ammer. Førhen tog hun gerne 1-3timer i vognen til middag men nu tager hun kun lure af en times varighed.

Om dagen ligger jeg hende i vognen. Hun brokker sig tit sådan lidt krokodille tårer men så triller jeg vognen et par gange til hun falder til ro også ligger hun og kigger lidt når jeg stopper også falder hun selv i søvn

Ja så er det nok bare udviklingen der driller håber i kommer hurtigt igennem det der ligger vist også et tigerspring nu her..

Anmeld

30. juli 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

Hver evig eneste aften inden sengetid. Hun når at blive så forfærdeligt træt.

Vi prøver alt. Putter hende inden hun er træt. Putter hende når hun gaber og gnider øjne. Prøver at ligge stofble over hovedet, hun er godt mæt. Absolut intet virker. hun er begyndt at være træt allerede ved en 17tiden men virker ikke klar til at sove men prøver alligevel uden held. så ligger hun bare og brokker sig og lidt efter begynder hun så at hyle.til aften faldte hun i søvn skrigende opløst i gråd i hendes fars arme og jeg.syntes det er så forfærdeligt hårdt at det skal være sådan !!

Hun er generelt begyndt at græde rigtig meget når hun er træt på trods af vi holder godt øje med hun ikk bliver for overtræt

Jeg aner snart ikk hvad jeg skal stille op. Mit hoved springer snart i luften af hovedpine og mine bedste venner er blevet to panodiler til aften !..altså til dig selvfølgelig.

Jeg kan vitterligt ikke se hvad vi gør forkert her hjemme..aftenen foregår stille og roligt. Vi spiser til aften, ryddes op,.. i dag fik hun et bad også ind og lege lidt og hygge. Så ind og spise også prøver jeg at putte og synger en sang et par gange..også starter skrigeriet og derefter kan.vi ikk ligge hende fra os. Nogle gange skriger hun inden hun rammer: madressen

Øv hvor må det være hårdt..
Men jeg tror hun er på vej ind i et tigerspring, og her betyder det ofte, at tryghed ligger på førstepladsen over, hvad Anthon mener han mangler.. Det fortager sig så når de første par dage i springet er ovre, men i starten er han utrolig pyller, og skriger også inden han skal sove..

Mit bedste råd er, at vikle hende 'stramt' ind i et dynebetræk eller lagen eller noget andet tyndt, så hun ikke sveder for meget, også lig dig med hende i armen - det hjælper Anthon meget om morgenen også, hvor han har svært ved at finde ro trods han er utrolig træt!

Og ellers, væbn dig med tålmodighed, det kræver små babyer tit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.