Hver evig eneste aften inden sengetid. Hun når at blive så forfærdeligt træt.
Vi prøver alt. Putter hende inden hun er træt. Putter hende når hun gaber og gnider øjne. Prøver at ligge stofble over hovedet, hun er godt mæt. Absolut intet virker. hun er begyndt at være træt allerede ved en 17tiden men virker ikke klar til at sove men prøver alligevel uden held. så ligger hun bare og brokker sig og lidt efter begynder hun så at hyle.til aften faldte hun i søvn skrigende opløst i gråd i hendes fars arme og jeg.syntes det er så forfærdeligt hårdt at det skal være sådan !!
Hun er generelt begyndt at græde rigtig meget når hun er træt på trods af vi holder godt øje med hun ikk bliver for overtræt
Jeg aner snart ikk hvad jeg skal stille op. Mit hoved springer snart i luften af hovedpine og mine bedste venner er blevet to panodiler til aften !..altså til dig selvfølgelig.
Jeg kan vitterligt ikke se hvad vi gør forkert her hjemme..aftenen foregår stille og roligt. Vi spiser til aften, ryddes op,.. i dag fik hun et bad også ind og lege lidt og hygge. Så ind og spise også prøver jeg at putte og synger en sang et par gange..også starter skrigeriet og derefter kan.vi ikk ligge hende fra os. Nogle gange skriger hun inden hun rammer: madressen
Anmeld