Min kæreste synes jeg er grim.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

Anonym trådstarter

Min mand har ligeud sagt det jeg skrev i første indlæg. Og det er 15 årige pigers frække billeder fra fb, Myspace osv han ser på. Vi har ikke så tit sex, han fortrækker det andet jo.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Min mand har ligeud sagt det jeg skrev i første indlæg. Og det er 15 årige pigers frække billeder fra fb, Myspace osv han ser på. Vi har ikke så tit sex, han fortrækker det andet jo.

Sig til din mand at han aldrig ville kunne få en 15 årig med den attitude og den lille pik han render rundt med!

Anmeld

28. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hvor gammel er din mand?

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Hvor gammel er din mand?

27, snart 28.

Anmeld

28. juli 2013

Hyacinth

Undskyld min ærlig mening, men hold op hvor er det bare et uattraktivt og ucharmerende turn-on han har der. Det ville jeg virkelig se som noget yderst perverst og forkert - og tænke på hans tilgang til jeres børn. Beklager, men det ville jeg. Ew!

Anmeld

28. juli 2013

Havre74

Anonym skriver:

Jeg synes det er bekymrende, at han tænder på børn/unge piger.

Det ville jeg ikke kunne leve med. Selvom det gør ondt på dig, at han har sagt noget så grimt til dig, så er du alligevel heldig, at han har gjort det, for nu har du mulighed for at handle på det.

-For din egen og dine børns skyld.

Anmeld

28. juli 2013

E.J.mor.

Jeg havde simpelhent pandet ham en.....

og sagt ,nej selvfølgelig kan jeg sgu da ikke ligne en på 15 år,når jeg har født dine 3 børn....

og har du et problem med hvordan jeg ser ud og skal såre mig så meget osv....SÅ ER DØREN DER...!!

fuck jeg var gået amok....

håber du har givet ham tilbage af samme skuffe!?

det der fortjener du slet ik

jeg er sikker på du er smuk...og at være gravid er en fantastisk smuk ting

så giv han tørt på og den kolde skulder..!! og håber du får en mega kæmpe undskyldning af ham.

og en anden ting hvorfor fanden kigger han på 15 årig piger!!!!

den må du vist li konfrontere ham med.!!

Anmeld

28. juli 2013

wamse

Åh nu plejer jeg egentlig ikke, at være kendt blandt mine venner og familie som en, der nedtoner min mening, så here it goes:

Jeg synes din mand er en klaphat, som BURDE tænde på VOKSNE kvinder og ikke unge piger 

Anmeld

28. juli 2013

Pikku Myy

Har din kæreste sagt at det er sådan det hænger sammen? At han synes du er grimmere?

Jeg tror ikke det handler om partneren når en mand kigger på yngre damer. Jeg tror istedet at det handler om dem selv. At de drømmer sig unge igen.

Anmeld

28. juli 2013

FruStolpe

Jeg synes du skal vise os et billede af din kæreste. Så får vi frit slag til at fortælle ham hvad vi synes, og så viser du ham det

Sikke en spade, jeg synes du skal begynde at kigge på lækre mænd og så fortælle ham at det er sådan du synes han skal se ud.

Stort  herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.