Min kæreste synes jeg er grim.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

crish89

Anonym skriver:

Min kæreste vil hellere se på 15 årige piger på nettet end han vil se på mig og have sex med mig. Det gør så ondt, for jeg kan intet gøre ved det. Efter tre børn er mave og bryster altså bare ikke særlig ungpigede længere, men jeg synes selv jeg var ok, går op i mig selv og bruger penge på at se godt ud. Det er bare ikke godt nok. Min mand siger han elsker mig. Men hvorfor så fortælle at jeg ikke kan måle mig med dem på nettet. Hvorfor skal jeg såres sådan? Jeg hader mig selv nu og synes jeg ser hæslig ud konstant

Forstår rigtig hans opførsel. Hvis han virkelig elsker dig, skal han elske dig for den du er. Uanset udseende så burde han elske dig lige høj, lige meget hvor mange børn du har fåer of hvordan din krop forandre sig. Forstår godt du er ked af han sigbogskab nogle nedladende ting til dig. Jeg er selv kraftig og er af og til ked af mit udseende. Men min kæreste siger altid: du er dejlig som du ef og jeg elsker dig uanset hvad.. Sådan burde din kæreste også tænke hvis han virkelig elske Dig. Det skal ikke kom an på udseende. det skal være det indre der tæller. Synes du skal prøve og snakke med ham om det. Forklare ham at det såre dig rigtig meget når han siger sådan nogle ting til dig og når han vælger at sidde og kigge på nettet på andre piger.spørg ham evt. om Han ikke elsker dig for den du er, for sådan burde det være i et forhold.. 

Man kan jo ikke forvente end krop ike ændre sig efter man har født nogle børn. det er bare svært at lave om på. Jeg synes heller ikke du skal lave om på dig selv. Det burde ikke være nødvendigt. Din kæreste skal acceptere dig og din krop og elsker dig alligevel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

MorDk

Din kæreste er sgu et meget grimt menneske indeni. Føj siger jeg bare!

Anmeld

28. juli 2013

crish89

Anonym skriver:

Jeg synes bare det er så tarveligt. Hele mit liv har jeg kæmpet med lav selvtillid og usikkerhed og nu er jeg voksen og egentlig ret godt med, og så bliver jeg losset i jorden af den ene person jeg virkelig stoler på og regner med. Og jeg er kun 23, og åbenbart allerede gammel og grim i hans øjne.

det er så fejt at sige sådan ting til sin kæreste. Jeg synes du skaafgå fra ham. Han er jo ikke værd at bruge dit liv på, hvis han opfører sig sådan. Det ødelægger dig kun mere og mere. Du skal ud af det of finde din selvtillid igen og en der elsker dig for den du er...

Anmeld

28. juli 2013

Lilje82

What?????? Det siger man da bare ikke 

og 15-årige piger er da stadig kun børn  KLAMT, at han tænder på den slags, og så oven i købet kan finde på at sige den slags. 

Anmeld

28. juli 2013

B&J

Valle81 skriver:

Sorry, men på sådanne områder er jeg kold.

Jeg var skredet med det samme sådan en kommentar faldt.

jeg havde gjord det 100% det samme, han syntes du er grim? men han elsker dig den hænger sku da slet ikke sammen når man elsker en er det jo med alt det indebære....

og lyder som om han godt kan lig at se på unge piger også 15år?!?!?! det er sku godt nok skræmmende, hvis min fyr gjorde det bare se på ung piger ville jeg nok blive noget forkert inde i hovede....

Anmeld

28. juli 2013

Lenats31

Det er for lavt det der.

du skulle tale en alvorlig snak med ham og stikke ham et ultimatum og derefter holde fast i det ultimatum:

Han må vælge mellem dig og de stakkels 15 årige piger han glor på.

Vælger han dig, men tager du ham i at glo på de stakkels 15 årige piger igen, så må du vippe ham ud i en frygtelig fart.

Og hvor ville det ærlig talt være fristende at give ldt af samme skuffe - ved godt du vile synke til hans niveau men - fristende det er det vel at stikke ham en enkelt bemærkning eller to på størrelsen af hans....

Du har ihvertfald ikke fortjent noget af hans "medicin".

Anmeld

28. juli 2013

Patriark

Anonym skriver:

Min kæreste vil hellere se på 15 årige piger på nettet end han vil se på mig og have sex med mig. Det gør så ondt, for jeg kan intet gøre ved det. Efter tre børn er mave og bryster altså bare ikke særlig ungpigede længere, men jeg synes selv jeg var ok, går op i mig selv og bruger penge på at se godt ud. Det er bare ikke godt nok. Min mand siger han elsker mig. Men hvorfor så fortælle at jeg ikke kan måle mig med dem på nettet. Hvorfor skal jeg såres sådan? Jeg hader mig selv nu og synes jeg ser hæslig ud konstant

Det er godt nok tarveligt.

Fortæl ham, at sådan ser en rigtig KVINDE ud. Og hvis ikke du har fortalt ham de ting du skriver i dit første indlæg, så fortæl ham det.

Det er selvfølgelig noget vrøvl, at du skal forlade manden du har, formoder jeg, 3 børn med pga. dette.

Og til sidst, lad være med, at binde dit selvværd og din selvtillid op på dit udseende. Du er mor til 3 børn- og du gør det sikkert skide flot- det burde give dig selvtillid og selvværd.

Anmeld

28. juli 2013

Patriark

Carina:-) skriver:

Din kæreste  er så tilgengæld grim indeni .....

Giv den idiot sparket,der er masser af mænd derude der vil sætte pris på dig 

Andre mænd?

Mon hendes børn vil have det på samme måde?

Han fortæller jo, trods alt, at han elsker hende. Er det egentlig ikke essensen i et forhold, at det er kærlighed?!

Anmeld

28. juli 2013

Patriark

Jeg syntes det er underligt, at det generelle svar på samlivsproblemer, herinde, er at man skal forlade sin partner. 

Er der virkelig så mange mennesker der giver op ved den mindste modstand??

Man undres.

Anmeld

28. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Har han virkelig sagt at han ikke kan have sex med dig fordi du ikke kan måle dig med 15årige piger på nettet eller er det din fortolkning af jeres manglende sex og hans "hjælpemidler" til onani? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.