nemlig, altså jeg går da heller ikke efter udsennet men helt ærligt hvis man syntes ens partner var GRIM! ja så vil man da ikke være sammen med personen det tror jeg virkelig ikke nogle ville.
og ja personen indhold tæller mest 100% men vil frem være sammen med en der går og siger man er grim jaa det vil jeg ikke finde mig i
Der står ingen steder at kæresten har sagt at hun er grim. Det er TS' ord. Han har sagt at hun ikke kan måle sig med dem på nettet - men det er ikke det samme som at sige at hun er grim.
For mig virker TS sensitiv og umoden (smide hans Playstation i børnebassinet? Come on. Gemme koden til computeren? Som om det løser problemet). Og efter hendes eget udsagn har hun meget lavt selvværd, og så skal der typisk ikke så meget til at rocke båden. Så det er svært at vurdere hvordan manden har sagt det - har han været nedladende, eller konstaterende, eller undskyldende/forklarende.
Hey - hun KAN jo sandsynligvis ikke måle sig med en 15-årig på nettet. Hvem kan det? Måske er det mandens (ekstremt klodsede) måde at prøve at forklare hende at én ting er fantasi - en anden ting er hvad de to har sammen i virkeligheden - og de to ting hænger ikke sammen.
Jeg siger ikke at han ikke kunne have håndteret situationen bedre, men altså, folk hidser sig op i den her tråd og vi ved stort set NUL om deres parforhold.
Anmeld