Min kæreste synes jeg er grim.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

PrincessTanja

FruStolpe skriver:

Jeg synes du skal vise os et billede af din kæreste. Så får vi frit slag til at fortælle ham hvad vi synes, og så viser du ham det

Sikke en spade, jeg synes du skal begynde at kigge på lækre mænd og så fortælle ham at det er sådan du synes han skal se ud.

Stort  herfra

Det var fandme et godt forslag det dér! Så får han da bare igen af samme skuffe, måske han så forstår sårn et lille hint?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

baby012

PrincessTanja skriver:

Det var fandme et godt forslag det dér! Så får han da bare igen af samme skuffe, måske han så forstår sårn et lille hint?

Helt enig !  

Anmeld

28. juli 2013

Snevejr84

Sikke en spade, og så respektløst. Jeg ville havde sparket ham ud af døren og fundet mig en ordentlig fyr. Det er klamt

Du fortjener virkelig bedre end det

Anmeld

28. juli 2013

gonefishing

FruStolpe skriver:

Jeg synes du skal vise os et billede af din kæreste. Så får vi frit slag til at fortælle ham hvad vi synes, og så viser du ham det

Sikke en spade, jeg synes du skal begynde at kigge på lækre mænd og så fortælle ham at det er sådan du synes han skal se ud.

Stort  herfra

Hørt!!! Vis os din grimme mand

Anmeld

28. juli 2013

ønskebørn74

Find dig en voksen mand.. En rigtig mand tænder på en rigtig kvinde.. En kvinde der ikke er perfekt, men har glimt i øjet og måske lidt frodig.. 

Anmeld

29. juli 2013

tobogsylsmor27

Ud med ham du er mere værd end det 

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

Vi har skændtes og diskuteret og han har bortforklaret og jeg har grædt og grædt og nu har jeg bare fået FUCKING NOK! JEG HAR FØDT TRE BØRN OG ÆRLIGTALT KLARET DET SKIDE FLOT! OG HVIS HAN IKKE KAN VÆRE STOLT AF AT VÆRE GIFT MED EN KVINDE MED TIGERSTRIBER MEN ISTEDET BEBREJDER MIG AT JEG IKKE ER 15ÅR! JAMEN SÅ MÅ JEG JO FORKLARE MIG PÅ BEDSTE TEENAGEVIS.

Dine playstations er måske lidt våde, og ligger i ungernes badebassin, er vi så enige om at det, er sidste gang du fucker med mig. Spasser

Anmeld

29. juli 2013

Lenats31

Anonym skriver:

Min mand har ligeud sagt det jeg skrev i første indlæg. Og det er 15 årige pigers frække billeder fra fb, Myspace osv han ser på. Vi har ikke så tit sex, han fortrækker det andet jo.

THAT`S IT !!!!!!!!!!!!!!!!!

Stik den forvoksede barnerøv noget af samme skuffe!!!!!!

Kram til dig

Anmeld

29. juli 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Vi har skændtes og diskuteret og han har bortforklaret og jeg har grædt og grædt og nu har jeg bare fået FUCKING NOK! JEG HAR FØDT TRE BØRN OG ÆRLIGTALT KLARET DET SKIDE FLOT! OG HVIS HAN IKKE KAN VÆRE STOLT AF AT VÆRE GIFT MED EN KVINDE MED TIGERSTRIBER MEN ISTEDET BEBREJDER MIG AT JEG IKKE ER 15ÅR! JAMEN SÅ MÅ JEG JO FORKLARE MIG PÅ BEDSTE TEENAGEVIS.

Dine playstations er måske lidt våde, og ligger i ungernes badebassin, er vi så enige om at det, er sidste gang du fucker med mig. Spasser

.. Hvad sagde han til det?.. Øjeg havde smidt den pc han bruger til at se på piger ud.. 

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

.. Hvad sagde han til det?.. Øjeg havde smidt den pc han bruger til at se på piger ud.. 

Det er min computer, så fra nu af må han bare ikke låne den. ;-) han tog det ok, sagde at det var der jo ikke noget at gøre ved. Men jeg var også så rasende at han vist bare var glad for jeg ikke druknede ham istedet :-P og det lettede selv om det er lidt barnligt. Jeg gider egentlig ikke finde mig i noget mere for følelsen af at stå op for sig selv er for fed! :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.