Han skider på aftalerne!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

før vi havde disse aftaler (som han foreslog) Havde vi ingen regler eller retningslinier. Der var han bare meget ude. Nogle gange flere dage. Så stod jeg der alene. Gravid. Så med en baby. Senere gravid og med tumling. Og så med en baby og en tumling. har virkelig været meget alene. Og aldrig selv kommet ud. Han var ikke meget hjemme og hygge med familien eller tage sit ansvar. Nu hvor vi har sat regler op ja så kan han jo mærke hvor meget frihed han har haft. Sagde jeg også til ham inden vi indgik aftalen. Han er stort set umulig.

Hmmm...jeg tror bare ikke der kommer noget godt ud af at begrænse nogen. selvfølgelig skal det ikke være så tit som du beskriver det. Jeg har da også måtte sige til min kæreste nogle gange at jeg altså ikke kan overskue hvis du skal til alt det der i den her måned, hvor han måtte vælge noget fra, men synes virkelig en lørdag om måneden er meget lidt. Især hvis du har valgt en mand der er så social. 

tror du I kan have de faste dage og han måske fik en lørdag ekstra vil afhjælpe lidt på hans behov for log komme ud? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

Vi snakkede lidt om det og jeg fortalte at det gjorde mig ked af det, men som alle andre gange sker der ikke mere ved det.

Så må du videre, fselvangivelse ændre sig aldrig... Enten acceptere tingenes tilstand eller stop mens legen er god....

du ville få det meget bedre uden ham, tro mig...

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Hmmm...jeg tror bare ikke der kommer noget godt ud af at begrænse nogen. selvfølgelig skal det ikke være så tit som du beskriver det. Jeg har da også måtte sige til min kæreste nogle gange at jeg altså ikke kan overskue hvis du skal til alt det der i den her måned, hvor han måtte vælge noget fra, men synes virkelig en lørdag om måneden er meget lidt. Især hvis du har valgt en mand der er så social. 

tror du I kan have de faste dage og han måske fik en lørdag ekstra vil afhjælpe lidt på hans behov for log komme ud? 

Altså han er tit ude og dyrke sine hobbys. 1 lørdag om måneden er det virkelig lidt? plus minus hvad man måske lige aftaler. Jeg skal jo også ud hvis det er så er der 1 lørdag tilbage for jeg arbejder hver 3.weekend. Familien skal også være sammen tænker jeg. I hverdagene arbejder vi og weekenderne skal ikke kun bruges på at vi hver i sær kommer ud. ikke alle weekender. For mig er det vigtigt vi også gør noget sammen som familie. Stod det til mig så havde vi ikke de regler om det ene og andet. men min kæreste kan jo ikke administer det. For så er han væk hver og hveranden dag. Det er ikke fair over for mig eller vores børn  Så kunne jeg lige så godt være alenemor

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Så må du videre, fselvangivelse ændre sig aldrig... Enten acceptere tingenes tilstand eller stop mens legen er god....

du ville få det meget bedre uden ham, tro mig...

Har også været min tanke. At jeg ville få det bedre og en mere rolig hverdag hvis jeg var alene. Men det er sgu svært.

Anmeld

30. juli 2013

Marks mor

Her hjemme er vi begge meget impulsive. Men en aftale er en aftale...!!! jeg mener at har man lavet en aftale skal den overholdes... hvis jeg siger vi bliver hjemme i aften og hygger os sammen, så gør jeg det også lige meget hvem der skriver el. ringer. bliver vi inviteret til noget sammen, tager vi også kun afsted sammen. (med mindre årsagen til den ene ikke skal med er sygdom el. ikke selv gider) vi har begge valgt at få barn, så kan vi ikke finde pasningsmulighed bliver vi begge hjemme. jeg syntes det har noget med respekt for hinanden at gøre. og det fanmer vigtigt at man overholder sine aftaler også indbyrdes i sit forhold... kan godt forstå du bliver ked af det og frustreret!!

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

Marks mor skriver:

Her hjemme er vi begge meget impulsive. Men en aftale er en aftale...!!! jeg mener at har man lavet en aftale skal den overholdes... hvis jeg siger vi bliver hjemme i aften og hygger os sammen, så gør jeg det også lige meget hvem der skriver el. ringer. bliver vi inviteret til noget sammen, tager vi også kun afsted sammen. (med mindre årsagen til den ene ikke skal med er sygdom el. ikke selv gider) vi har begge valgt at få barn, så kan vi ikke finde pasningsmulighed bliver vi begge hjemme. jeg syntes det har noget med respekt for hinanden at gøre. og det fanmer vigtigt at man overholder sine aftaler også indbyrdes i sit forhold... kan godt forstå du bliver ked af det og frustreret!!

Ja det gør mig rigtig ked og frutstreret.

Anmeld

30. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Altså han er tit ude og dyrke sine hobbys. 1 lørdag om måneden er det virkelig lidt? plus minus hvad man måske lige aftaler. Jeg skal jo også ud hvis det er så er der 1 lørdag tilbage for jeg arbejder hver 3.weekend. Familien skal også være sammen tænker jeg. I hverdagene arbejder vi og weekenderne skal ikke kun bruges på at vi hver i sær kommer ud. ikke alle weekender. For mig er det vigtigt vi også gør noget sammen som familie. Stod det til mig så havde vi ikke de regler om det ene og andet. men min kæreste kan jo ikke administer det. For så er han væk hver og hveranden dag. Det er ikke fair over for mig eller vores børn  Så kunne jeg lige så godt være alenemor

Jamen altså her bruger vi hver weekend på familieture, men vores dreng sover kl 19. Så er der jo mulighed for at foretager sig noget der. 

Anmeld

31. juli 2013

modesty

Anonym skriver:

Har også været min tanke. At jeg ville få det bedre og en mere rolig hverdag hvis jeg var alene. Men det er sgu svært.

Jeg må indrømme at jeg har lidt svært ved at forstå hvorfor man vælger at få to børn med en mand når man har det så svært med et grundlæggende karaktertræk hos ham? Altså, jeg forstår godt din frustration, men du har jo selv placeret dig i den her situation. Hvorfor ikke arbejde på problemet i hvert fald inden man vælger at få barn nummer to? Kunne du ikke se den her konflikt komme inden I fik børn? 

Hvis jeg skal give dig et konstruktivt råd, vil jeg anbefale jer at få noget parterapi. Det kan være en øjenåbner (for begge parter) at få en udenforstående person ind som mægler i konflikten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.