Han skider på aftalerne!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2013

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

Mnaer der er vi forskellige , for kan ikke se han skider på vores familie, fordi der er noget der er mere spændene der trækker, kan nemt sætte mig i de sko, min familie ser jeg dagligt, og jeg hygger med min mand og børn altid. Så med mindre at han er afsted hver weekende så ville jeg nok blive lidt irriteret, men hvis det bare er en gang imellem, kan jeg ikke blive sur over en misset aftale, jeg ved det kan ske, jeg gør det også selv, hvis der er nogle der spørger om jeg vil noget der lyder mere spændene en en aften med unger og mand, og ja nogle gange trænger man bare til at få luftet ørene lidt uden afkom eller mand. Jeg gider ikke blive sur over det, det er spildt energi, og han er jo åbenbart også led ved det eller ville han da ikke skrive at du også burde have været med.

Det var jo ikke noget impulsivt. Det var en fødselsdag vi var inviteret til. Han har haft rig mulighed for at sige han ville afsted. Jeg prøvede jo at sige at han skulle tage afsted men han ville hellere være sammen med mig hvilket jeg var glad for for jeg har sgu været meget alene med ungerne... og han har fartet ud m.m

Men i det han vælger at vi skal lave en aftale og hygge så bliver jeg sku ked af han skider på det og smutter til en fødselsdag han har meldt afbud til. Helt ærligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

Maria-s

Hvor tit er han i byen sådan ca?

Anmeld

27. juli 2013

modesty

Anonym skriver:

Jeg sidder her og er faktisk skide ked af det. Min kæreste kan ikke finde ud af at overholde aftaler. Vi har været gennem en del og har været gået fra hinanden. Det er bare så svært. Vi har børn sammen. Det har i den seneste tid faktisk gået godt. Men jeg er virkelig ked af det lige nu.

Min kæreste og jeg var inviteret til fødselsdag idag. Dog havde vi meldt afbud fordi vi ikke kunne få passet vores yngste. Kunne ikke lige overskue at have den yngste med til en 30 års. Jeg sagde flere gange at min kæreste kunne tage alene afsted. Men neeejj det ville han ikke. Han ville hellere lave noget hyggeligt sammen med mig og vores yngste. Vores ældste bliver passet af bedste. Lige indtil igår havde vi en aftale. Eller det troede jeg vi havde. Vi skulle afl. vores ældste hos bedste og så ville vi og vores yngste lave noget hyggeligt sammen. Senere skulle vi komme hjem til bedste - min mor og spise og så tage hjem med vores børn. Men igår siger han så han ikke kan finde ud af om han vil med til den fødselsdag eller ej. Vi var ude og spise med min mor så jeg gad ikke snakke om det. Var skuffet allerede der. Havde jo en aftale. Imorges spørger jeg ham hvad han er kommet frem til. Han ville afsted.  Så jeg har afl. min ældste hos bedste og taget hjem igen. Min mor kommer og afl. vores ældste her senere. Kæresten er smuttet til fødselsdag. det skal lige siges at jeg ikke kunne holde mund og fortalte ham hvad jeg følte omkring det hele. sms'ede min mor og lavede ny aft. med hende. Nemlig at hun afl. vores ældste her osv. Lige efter kommer min kæreste og siger at han bliver hjemme. Så sagde jeg NEJ det gør du ikke for nu har jeg lavet aftalen om og jeg gider ikke bliver ved at lave det om fordi du ikke kan bestemme dig! Så han tog jo afsted. Har lige modtaget en sms. om han hygger sig og jeg skulle have været der med ham osv. OK... men fanden kan jeg lige bruge det til? Er så ked af det og sur. ØV! Og det er jo ikke første gang han skider på aftalerne.

Måtte ud med det.

Det er lidt svært at tage stilling til når du giver så få detaljer om jeres liv generelt og kun kommer med et eksempel. Men umiddelbart synes jeg altså ikke at det er så slemt. Man kan jo også vende den om og sige at du skulle have taget en ærlig snak med ham inden du aflyste din mor.

Du har valgt en mand der er ubeslutsom - det kommer han nok altid til at være, så det smarteste er at finde en måde du kan deale konstruktivt med det.

Anmeld

27. juli 2013

C-Dog

Jeg synes måske du er lidt streng. Jeg ville bare ha sparket manden afsted og nydt lidt fred. Hygge kan man altid, 30års bliver man så sjældent inviteret til. Sure miner er så dødnedern når man er til fest. Send din mand et smækkys over mobilen og fortæl han er et ubeslutsomt fjols ;-) som du elsker. Den går rent ind hos de mænd der. Du har jo sikkert også selv fejl som han lever med. :-)

Anmeld

27. juli 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det er lidt svært at tage stilling til når du giver så få detaljer om jeres liv generelt og kun kommer med et eksempel. Men umiddelbart synes jeg altså ikke at det er så slemt. Man kan jo også vende den om og sige at du skulle have taget en ærlig snak med ham inden du aflyste din mor.

Du har valgt en mand der er ubeslutsom - det kommer han nok altid til at være, så det smarteste er at finde en måde du kan deale konstruktivt med det.

Jeg aflyste hende ikke. Jeg lavet aftalen om.

Men jeg kan sige så meget at jeg tit og ofte er alene med mine børn fordi han har nogle behov. Hobbys. i massevis. Og han er generelt bare ikke god til det med aftaler. Bliver sgu tit ked af det over hans prioteringer.

Anmeld

27. juli 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Jeg synes måske du er lidt streng. Jeg ville bare ha sparket manden afsted og nydt lidt fred. Hygge kan man altid, 30års bliver man så sjældent inviteret til. Sure miner er så dødnedern når man er til fest. Send din mand et smækkys over mobilen og fortæl han er et ubeslutsomt fjols ;-) som du elsker. Den går rent ind hos de mænd der. Du har jo sikkert også selv fejl som han lever med. :-)

Tror hvis jeg udleverede HELE vores parforhold og lig i lasten så ville du sgu se anderledes på det. Med mindre du er ligeglad med aftaler og selv er en der bare aflyser og skider på hvad der er aftalt. Det lyder som om du/I ikke læser hvad jeg skriver. Jeg har mange gange sagt at han kunne tage afsted. Ingen problemer. MEN når han så vælger at  bryde de aftaler vi har lavet (som han virkelig er god til) så bliver jeg sgu sur/ked af det. Tit og ofte kommer jeg og ungerne i 2. række frem for alle de ting han nu gerne vil. Derfor bliver jeg da vildt skuffet og han skider på vores aftale om en hyggedag nu hvor den ældste skulle afl. hos mormor. Så skulle vi bare hygge med den yngste.

Anmeld

27. juli 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Og så ville du være ligeglad med den aftale som du havde lavet med middag osv. Ville du være ligelad hvis din mand altid prioteret sig selv og alle andre end familien. Og når man endelig havde en aftale at han så aflyser eller vil lave den om? Jeg kan godt lide at lave ting alene og det gør vi også hver i sær. Havde jo for pokker sagt han kunne tage afsted uden mig. Men det ville han ikke. Derfor lavede vi jo aftalen. Og så bliver jeg da ked af det når jeg endnu endnu endnu engang bliver "droppet" til fordel for andet -åbenbart mere spændende-

Anmeld

27. juli 2013

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

Mnaer der er vi forskellige , for kan ikke se han skider på vores familie, fordi der er noget der er mere spændene der trækker, kan nemt sætte mig i de sko, min familie ser jeg dagligt, og jeg hygger med min mand og børn altid. Så med mindre at han er afsted hver weekende så ville jeg nok blive lidt irriteret, men hvis det bare er en gang imellem, kan jeg ikke blive sur over en misset aftale, jeg ved det kan ske, jeg gør det også selv, hvis der er nogle der spørger om jeg vil noget der lyder mere spændene en en aften med unger og mand, og ja nogle gange trænger man bare til at få luftet ørene lidt uden afkom eller mand. Jeg gider ikke blive sur over det, det er spildt energi, og han er jo åbenbart også led ved det eller ville han da ikke skrive at du også burde have været med.

Vi har 1 ugentlig friaften hver samt 1 lørdag om mdr. der ligger fast. Så der er rig mulighed for at lave alt mulig. Denne aft. er lavet netop fordi han altid prioterede at være væk fra os herhjemme. Jeg blev så ked af det nu hvor vi havde lavet en aftale. Og så skider han på den. Han havde jo for pokker meldt afbud til den fødselsdag. Igår sad han og sagde til både min mor og jeg at han ikke gad afsted og han ville hygge med os. Bliver da ked af det og føler mig i den grad fravalgt.

Anmeld

27. juli 2013

C-Dog

Anonym skriver:

Og så ville du være ligeglad med den aftale som du havde lavet med middag osv. Ville du være ligelad hvis din mand altid prioteret sig selv og alle andre end familien. Og når man endelig havde en aftale at han så aflyser eller vil lave den om? Jeg kan godt lide at lave ting alene og det gør vi også hver i sær. Havde jo for pokker sagt han kunne tage afsted uden mig. Men det ville han ikke. Derfor lavede vi jo aftalen. Og så bliver jeg da ked af det når jeg endnu endnu endnu engang bliver "droppet" til fordel for andet -åbenbart mere spændende-

Jeg selv er ikke ret spontan, men min mand er, tilgengæld priotere han altid os først synes jeg, nok derfor det er nemt at leve med de gange han priotere sig selv/venner/arbejde osv. At han faktisk vælger jer fra ofte og ikke er til at regne med stod der jo intet om i første indlæg? Ellers havde jeg nok skrevet hvorfor du spilder din tid på en der dræner dig, gør dig trist og ikke boblende lykkelig? Alle fortjener at være lykkelige, men det kræver en indsats at blive det.

Anmeld

27. juli 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Jeg selv er ikke ret spontan, men min mand er, tilgengæld priotere han altid os først synes jeg, nok derfor det er nemt at leve med de gange han priotere sig selv/venner/arbejde osv. At han faktisk vælger jer fra ofte og ikke er til at regne med stod der jo intet om i første indlæg? Ellers havde jeg nok skrevet hvorfor du spilder din tid på en der dræner dig, gør dig trist og ikke boblende lykkelig? Alle fortjener at være lykkelige, men det kræver en indsats at blive det.

Ja men generelt synes jeg bare ikke man skal droppe aftaler med mindre der er en god grund. Jeg havde jo netop givet ham muligheden x flere. Men han gav udtryk for han ville os. Derfor bliver jeg da ked når han på dagen dropper "os"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.