Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miss BananaHammock skriver: Oki. Jeg håber på plads på lærerseminariet i Haderslev, på deres fjernstudie linje.
Oki. Jeg håber på plads på lærerseminariet i Haderslev, på deres fjernstudie linje.
Der er jo et stort fald i antallet af ansøgere til læreruddannelsen i år, så hvis du kun mangler 0,1 i snit, bør du have en god chance. Jeg krydser fingre for dig.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss BananaHammock skriver: Jeg sidder selv og er mega spændt, da jeg håber der er ledige pladser på en uddannelse jeg gerne vil. Har ikke været hurtigt nok ude, troede jeg kunne søge kvote 1, men måtte desværre bukke under for 0,1 i gennemsnittet (de har fast adgangsgivende karaktergennemsnit) - så krydser fingre for at der lige er en plads tilbage til mig på tirsdag.Hvem ellers venter? Og hvad siger jeres fornemmelse? Regner I med at komme ind, eller er det en skæbnes dag?
Jeg sidder selv og er mega spændt, da jeg håber der er ledige pladser på en uddannelse jeg gerne vil. Har ikke været hurtigt nok ude, troede jeg kunne søge kvote 1, men måtte desværre bukke under for 0,1 i gennemsnittet (de har fast adgangsgivende karaktergennemsnit) - så krydser fingre for at der lige er en plads tilbage til mig på tirsdag.Hvem ellers venter? Og hvad siger jeres fornemmelse? Regner I med at komme ind, eller er det en skæbnes dag?
jeg er lige på grænsen til at dø af spænding!!venter også svar - (start februar '14)
PernilleogLouis skriver: Hvor kan man se hvor mange der har søgt ind?
Hvor kan man se hvor mange der har søgt ind?
Mor og meget mere skriver: Der er jo et stort fald i antallet af ansøgere til læreruddannelsen i år, så hvis du kun mangler 0,1 i snit, bør du have en god chance. Jeg krydser fingre for dig.
MariaE skriver: Ja, er det ikke 15 % nedgang de har??? Det giver da bedre odds for at komme ind
Ja, er det ikke 15 % nedgang de har??? Det giver da bedre odds for at komme ind
MariaE skriver: Jeg googlede antal ansøgere til sygeplejerske uddannelsen Viborg og kom herind for at finde de trælse talØv at vide, men jeg kan bare godt lide at have fakta og ikke sidde og tro jeg helt sikker kommer ind og så blive endnu mere nedslået over svaret måske. http://www.viauc.dk/pressesite/artikler/Sider/vibo rgerpopularsomstudieby.aspx
Jeg googlede antal ansøgere til sygeplejerske uddannelsen Viborg og kom herind for at finde de trælse talØv at vide, men jeg kan bare godt lide at have fakta og ikke sidde og tro jeg helt sikker kommer ind og så blive endnu mere nedslået over svaret måske. http://www.viauc.dk/pressesite/artikler/Sider/vibo rgerpopularsomstudieby.aspx
Har selv søgt ind på fjernstudie men kan ik lige finde tallet for dem
Også mig, jeg har en god mavefornemmelse. Men jeg tør ikke oddse noget. Så jeg må bare vente spændt
jeg har dog stadig ikke styr på hvordan jeg får svaret at vide.! Ud over at jeg ved det kommer på nettet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128