Hvor mange venter på svar d. 30? (uddannelse)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2013

esioul

Miss BananaHammock skriver:

Jeg sidder selv og er mega spændt, da jeg håber der er ledige pladser på en uddannelse jeg gerne vil. Har ikke været hurtigt nok ude, troede jeg kunne søge kvote 1, men måtte desværre bukke under for 0,1 i gennemsnittet (de har fast adgangsgivende karaktergennemsnit) - så krydser fingre for at der lige er en plads tilbage til mig på tirsdag.

Hvem ellers venter? Og hvad siger jeres fornemmelse? Regner I med at komme ind, eller er det en skæbnes dag?

Miiig.

Pædgog seminariet kvote 2.

Prøver ikke at være for nervøs da jeg har sosu hjælper uddannelsen + 2 års studierelevant erhvervserfaring i hjemmeplejen.

Men alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Miss BananaHammock

wamse skriver:

Jeg har jo ikke de adgangsgivende eksamer, men istedet så andre eksamer + erfaringer, så håber det går 

Hvilken uddannelse har du søgt ind på?

Oki.

Jeg håber på plads på lærerseminariet i Haderslev, på deres fjernstudie linje.

Anmeld

25. juli 2013

Miss BananaHammock

esioul skriver:

Miiig.

Pædgog seminariet kvote 2.

Prøver ikke at være for nervøs da jeg har sosu hjælper uddannelsen + 2 års studierelevant erhvervserfaring i hjemmeplejen.

Men alligevel

Fedt at du er sikker. Selvom ventetiden er lang.

Anmeld

25. juli 2013

esioul

Fedt at du er sikker. Selvom ventetiden er lang.

Jeg er sikker og så alligevel ikke.

Jeg er blevet skuffet mange gange før, så vil se svaret før jeg sådan rigtig kan glæde mig.

Jeg har søgt ind 2 steder

Anmeld

25. juli 2013

AnnaK89

Miiig

Er super nervøs, men jeg ved også at der ikke er super stor tilgang til uddannelsen og at alle blev optaget sidste år - men det kan jo ændre sig lynhurtigt!

Jeg har søgt ind på bygningskonstruktøruddannelsen i Ålborg

Anmeld

25. juli 2013

Miss BananaHammock

esioul skriver:

Jeg er sikker og så alligevel ikke.

Jeg er blevet skuffet mange gange før, så vil se svaret før jeg sådan rigtig kan glæde mig.

Jeg har søgt ind 2 steder

Kan jeg godt forstå. Har også stået med en lang næse engang hvor jeg bare var sikker på jeg kom ind.

Anmeld

25. juli 2013

Miss BananaHammock

AnnaKJ skriver:

Miiig

Er super nervøs, men jeg ved også at der ikke er super stor tilgang til uddannelsen og at alle blev optaget sidste år - men det kan jo ændre sig lynhurtigt!

Jeg har søgt ind på bygningskonstruktøruddannelsen i Ålborg

Lyder spændende. Der er vist en del flere ansøgninger alle steder, men det betyder jo ikke at man ikke er en af de heldige

Anmeld

25. juli 2013

Muffinmus

Lyder spændende. Der er vist en del flere ansøgninger alle steder, men det betyder jo ikke at man ikke er en af de heldige

Netop, og lige bygningskonstruktør, der tager der gerne et par piger ind jo. Så der er oddsenen som pige vist ok
Nogle skal jo være de heldige der kommer ind, mens mange ikke er det. Men vi krydser alle fingre for hinandens ønsker går i opfyldelse den 30.

Har læst at er man tilmeldt enoks med kommunen kommer der afslag derinde allerede fra kl 8 om morgenen på min udd. Men jeg tror jeg frameldte kommunerne i sin tid fordi jeg ville være sikker på at have alting på papir fra dem hvis jeg får ja, kommer det fra uddannelsesstedet og nej, så er det svar fra KOT. Så jeg tror jeg dør den dag posten kommer og jeg tager kuverten op og ser afsenderen...suk.

Anmeld

25. juli 2013

nielsen80

Du ved jeg ikke venter, men til gengæld for dig

Anmeld

25. juli 2013

Miss BananaHammock

MariaE skriver:

Netop, og lige bygningskonstruktør, der tager der gerne et par piger ind jo. Så der er oddsenen som pige vist ok
Nogle skal jo være de heldige der kommer ind, mens mange ikke er det. Men vi krydser alle fingre for hinandens ønsker går i opfyldelse den 30.

Har læst at er man tilmeldt enoks med kommunen kommer der afslag derinde allerede fra kl 8 om morgenen på min udd. Men jeg tror jeg frameldte kommunerne i sin tid fordi jeg ville være sikker på at have alting på papir fra dem hvis jeg får ja, kommer det fra uddannelsesstedet og nej, så er det svar fra KOT. Så jeg tror jeg dør den dag posten kommer og jeg tager kuverten op og ser afsenderen...suk.

Det er jo næsten som i USA hvor de kan se det på størrelsen på kuverten - eller det har jeg da hørt. Hvis de kommer ind, er kuverten stor og med masser af materiale, får de afslag er det et lille brev.
Det er jo helt nervepirrende...

Jeg har jo ikke søgt ind, så skal vente på at de ledige pladser bliver slået op - men vil helt sikkert sidde online lige fra morgenstunden når knægten vågner. Jeg er i sommerhus med hele familien, så det skal nok bliver en sjov dag hvis der ikke er en plads til mig

Ja lad os krydse alt hvad vi kan for hinanden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.