Hvor mange venter på svar d. 30? (uddannelse)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.113 visninger
37 svar
11 synes godt om
25. juli 2013

Miss BananaHammock

Jeg sidder selv og er mega spændt, da jeg håber der er ledige pladser på en uddannelse jeg gerne vil. Har ikke været hurtigt nok ude, troede jeg kunne søge kvote 1, men måtte desværre bukke under for 0,1 i gennemsnittet (de har fast adgangsgivende karaktergennemsnit) - så krydser fingre for at der lige er en plads tilbage til mig på tirsdag.

Hvem ellers venter? Og hvad siger jeres fornemmelse? Regner I med at komme ind, eller er det en skæbnes dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

wamse

Jeg venter på svar på, om jeg er kommet ind på socialrådgiveruddannelsen i Esbjerg 

Fik af vide at alle kom ind sidste år, men jeg har søgt ind på dispensation, så føler mig slet ikke sikker. 

Anmeld

25. juli 2013

Mettefpigen

Jeg venter svar på serviceøkonom uddannelsen :-) jeg aner ikk om jeg kommer ind.....,,,,

Anmeld

25. juli 2013

Anonym8827

Jeg sidder selv og er mega spændt, da jeg håber der er ledige pladser på en uddannelse jeg gerne vil. Har ikke været hurtigt nok ude, troede jeg kunne søge kvote 1, men måtte desværre bukke under for 0,1 i gennemsnittet (de har fast adgangsgivende karaktergennemsnit) - så krydser fingre for at der lige er en plads tilbage til mig på tirsdag.

Hvem ellers venter? Og hvad siger jeres fornemmelse? Regner I med at komme ind, eller er det en skæbnes dag?

Mig..!!! Arrghh spændende. 

Pædagog semi.  

men håber sådan at komme ind. På anden kvote. Har en PGU. 

Anmeld

25. juli 2013

Miss BananaHammock

wamse skriver:

Jeg venter på svar på, om jeg er kommet ind på socialrådgiveruddannelsen i Esbjerg 

Fik af vide at alle kom ind sidste år, men jeg har søgt ind på dispensation, så føler mig slet ikke sikker. 

Kommer man bag i køen når man søger med dispensation?

Jeg kan læse mig frem til at næsten alle uddannelser har stor fremgang i ansøgere, så der er nok mange der er usikre i år!

for du kommer ind.

Anmeld

25. juli 2013

Miss BananaHammock

Mettefpigen skriver:

Jeg venter svar på serviceøkonom uddannelsen :-) jeg aner ikk om jeg kommer ind.....,,,,

Spændende

Anmeld

25. juli 2013

Miss BananaHammock

Mitallerstørsteønske skriver:

Mig.!!!! Aarhggg spændende..
Pædagog semi.

Mega spændende

Anmeld

25. juli 2013

Muffinmus

Jeg afventer...og dagene snegler sig afsted
Dårlige odds på sygeplejerske studiet for at komme ind.
Alle steder i landet har de rekord mange ansøgere i år, Viborgs er steget med 40 % bare på den uddannelse jeg har valgt, øv.
Antallet af ansøgere siger 452 og antallet af pladser er vist 102. Så ja, der er ikke gode odds.
Randers som er min 2 prioritet ser værre ud, samme antal ansøgere men færre pladser, så det har jeg næsten opgivet på forhånd.
Men håber jo altid det bedste

Anmeld

25. juli 2013

Miss BananaHammock

MariaE skriver:

Jeg afventer...og dagene snegler sig afsted
Dårlige odds på sygeplejerske studiet for at komme ind.
Alle steder i landet har de rekord mange ansøgere i år, Viborgs er steget med 40 % bare på den uddannelse jeg har valgt, øv.
Antallet af ansøgere siger 452 og antallet af pladser er vist 102. Så ja, der er ikke gode odds.
Randers som er min 2 prioritet ser værre ud, samme antal ansøgere men færre pladser, så det har jeg næsten opgivet på forhånd.
Men håber jo altid det bedste

Ja det bliver ikke nemt i år. Typisk det sker når man selv søger ind

hvad jeg kan for dit første valg

Anmeld

25. juli 2013

wamse

Miss BananaHammock skriver:

Kommer man bag i køen når man søger med dispensation?

Jeg kan læse mig frem til at næsten alle uddannelser har stor fremgang i ansøgere, så der er nok mange der er usikre i år!

for du kommer ind.

Jeg har jo ikke de adgangsgivende eksamer, men istedet så andre eksamer + erfaringer, så håber det går 

Hvilken uddannelse har du søgt ind på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.