Hvor mange venter på svar d. 30? (uddannelse)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2013

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Du ved jeg ikke venter, men til gengæld for dig

Har du ik??? hehe... tak søde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

AnnaK89

MariaE skriver:

Netop, og lige bygningskonstruktør, der tager der gerne et par piger ind jo. Så der er oddsenen som pige vist ok
Nogle skal jo være de heldige der kommer ind, mens mange ikke er det. Men vi krydser alle fingre for hinandens ønsker går i opfyldelse den 30.

Har læst at er man tilmeldt enoks med kommunen kommer der afslag derinde allerede fra kl 8 om morgenen på min udd. Men jeg tror jeg frameldte kommunerne i sin tid fordi jeg ville være sikker på at have alting på papir fra dem hvis jeg får ja, kommer det fra uddannelsesstedet og nej, så er det svar fra KOT. Så jeg tror jeg dør den dag posten kommer og jeg tager kuverten op og ser afsenderen...suk.

Ej er det rigtigt? Så burde jeg da have en god chance

Jeg har søgt kvote 1 med et gennemsnit på 7,9. Adgangskvotienten i Kbh var på 6,2 sidste år (der var ikke nogen i Ålborg, da alle kom ind)

Anmeld

25. juli 2013

AnnaK89

Miss BananaHammock skriver:

Lyder spændende. Der er vist en del flere ansøgninger alle steder, men det betyder jo ikke at man ikke er en af de heldige

Det tror jeg også der er

Men godt vi alle for hinanden

Anmeld

25. juli 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Venter også.. Kommer forhåbentlig ind som gog

Anmeld

28. juli 2013

Muffinmus

Googlede endnu en gang " svar på uddannelse sygeplejerske og der kom jeg ind på viauc der skriver svaret kommer på mail...så nu er jeg lidt i tvivl. Men så burde svaret komme på mail om det så er negativt eller ej. Gad vide hvor mange gange i løbet af en dag jeg vil tjekke mail tirsdag

Anmeld

28. juli 2013

M (:

MariaE skriver:

Jeg afventer...og dagene snegler sig afsted
Dårlige odds på sygeplejerske studiet for at komme ind.
Alle steder i landet har de rekord mange ansøgere i år, Viborgs er steget med 40 % bare på den uddannelse jeg har valgt, øv.
Antallet af ansøgere siger 452 og antallet af pladser er vist 102. Så ja, der er ikke gode odds.
Randers som er min 2 prioritet ser værre ud, samme antal ansøgere men færre pladser, så det har jeg næsten opgivet på forhånd.
Men håber jo altid det bedste

Randers er den BEDSTE spl. skole ( ), så krydser fingre for, at du er kommet ind der! 

Anmeld

28. juli 2013

M (:

MariaE skriver:

Googlede endnu en gang " svar på uddannelse sygeplejerske og der kom jeg ind på viauc der skriver svaret kommer på mail...så nu er jeg lidt i tvivl. Men så burde svaret komme på mail om det så er negativt eller ej. Gad vide hvor mange gange i løbet af en dag jeg vil tjekke mail tirsdag

Jeg har læst på spl. skolen i Randers (VIA) og vi fik svar pr. brev. Jeg søgte ind i 2009. 

Anmeld

28. juli 2013

mpr

Miss BananaHammock skriver:

Jeg sidder selv og er mega spændt, da jeg håber der er ledige pladser på en uddannelse jeg gerne vil. Har ikke været hurtigt nok ude, troede jeg kunne søge kvote 1, men måtte desværre bukke under for 0,1 i gennemsnittet (de har fast adgangsgivende karaktergennemsnit) - så krydser fingre for at der lige er en plads tilbage til mig på tirsdag.

Hvem ellers venter? Og hvad siger jeres fornemmelse? Regner I med at komme ind, eller er det en skæbnes dag?

Jeg sidder og venter svar på enten pædagog, sygeplejeske, ergoterapeut eller social rådgiver uddannelsen på VIA i Holstebro.. Og bider negle over det for da kvote 2 var en mulighed var jeg overbevist om at jeg ville være fotograf.. Det røg jeg derefter hurtigt fra og nu håber jeg bare jeg kommer ind et af stederne med Kvote 1..  

Anmeld

28. juli 2013

PernilleogLouis

MariaE skriver:

Jeg afventer...og dagene snegler sig afsted
Dårlige odds på sygeplejerske studiet for at komme ind.
Alle steder i landet har de rekord mange ansøgere i år, Viborgs er steget med 40 % bare på den uddannelse jeg har valgt, øv.
Antallet af ansøgere siger 452 og antallet af pladser er vist 102. Så ja, der er ikke gode odds.
Randers som er min 2 prioritet ser værre ud, samme antal ansøgere men færre pladser, så det har jeg næsten opgivet på forhånd.
Men håber jo altid det bedste

Hvor kan man se hvor mange der har søgt ind?

Anmeld

28. juli 2013

Lucky05

Her!  

sygeplejerske udd. I Odense. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.