Hvornår blev I gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2013

CH2012

malle23 skriver:

For det snart lykkedes, og nej 6 måneder er helt normalt

Mange tak Det er sødt af dig. Ved godt det er normalt - gad bare godt at have været heldig ligesom min gode veninde, hvor det skete ret hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

CH2012

Camille Mørch Andersen skriver:

prøvede i 3-4 måneder med sex hver dag! og nu er der vidst bid!

Tillykke med det, hvis den er der Må bare prøve. Jeg har ikke brugt ægløsningstest, vi hygger bare

Anmeld

25. juli 2013

CH2012

Dianabk skriver:

Vi havde sex ca hver anden/tredje dag og den var der ved ægløsningstidspunktet. Så vil mene i første forsøg. Og det var planlagt

Okay. Det er godt gået

Anmeld

25. juli 2013

grinny

CH2012 skriver:

Kunne godt forestille mig, at når der går så lang tid, at det tager noget at det sjove...  Det er dejligt, at det endelig er lykkedes for jer...

Jeg håber dog ikk, at vi kommer til at skulle vente så længe, men må se tiden an...

Ja det blev lidt kedeligt og trist til sidst.

Håber heller ikke at det tager så lang tid for jer, for det kan godt nok være et følelsesmæssigt helvede til sidst 

Anmeld

25. juli 2013

CH2012

grinny skriver:

Ja det blev lidt kedeligt og trist til sidst.

Håber heller ikke at det tager så lang tid for jer, for det kan godt nok være et følelsesmæssigt helvede til sidst 

Kunne jeg sagtens forstille mig... Øv. Ingen fortjener at komme ud i sådan et følelsesmæssigt helvede...

Anmeld

25. juli 2013

Mother-love

I 2 mdr havde vi sex hver anden dag i hele æl tidspunktet uden held. 3 mdr havde vi sex en gang på hele den mdr og vi ramt plet. Vi har Isabella på 2,2 år i dag

Anmeld

25. juli 2013

B&J

CH2012 skriver:

Okay... Jeg har bare været lidt spændt på at se om der var hold i, at man blev hurtigere gravid, jo mere sex man havde, hvis ikke der er "noget galt" Men det virker ikk til at der er hold i det
Nu er det ikk fordi jeg tænker enormt meget over det, - har masser af ting til at fordrive tiden med. Men når det er sagt, så tænker jeg selvfølgelig over, at vi prøver...

vi aftalte nu ville vi prøve stille og roligt og når jeg blev gravid ville jeg blive gravid vi havde dog aftalt hvis der gik et år ville vi få taget nogle blodprøver for at se om vi evt manglede noget eller andet var galt for jeg var jo også ekstrem overvægtig så det kunne jo også være sønneren

men vi stod også begge med åben mund fordi den var positiv den første test i hele mit liv hihihihi

Anmeld

25. juli 2013

Juliekp

CH2012 skriver:

Vi skal også ud og rejse til september, og havde håbet på, at hvis jeg ikk er blevet gravid inden, at jeg så havde ægløsning når vi skal ud og rejse... Men er bange for, at jeg ikk er så heldig... Men det kunen nu have været sjovt, at have fået et "feriebarn"

Det var kun min kæreste der var ude og rejse i 4 mdr. han arbejede dernede og stod på ski, blev først gravid da han kom hjem

Men ja kunne være lidt sjovt for jer at lave et ferie barn, selvom jeg håber at der er gevinst inden 

Anmeld

25. juli 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
CH2012 skriver:

Okay... Man skal selvfølgelig også have sex, når lysten er der... Lige nu er lysten der meget, fordi vi er så priviligeret med at kunne have sex hele tiden nu

ja... min nuværende kæreste og jeg har også mulighed for sex hver dag - men efter fem måneder er det stadig ikke blevet til noget her...

Anmeld

25. juli 2013

Hailiesmom11

Tror vi havde sex 3-4 gange om ugen og det gik 4 mdr inden bettemanden var der og han er planlagt..
Storesøster tog det os også 4 måneder at lave med sex næsten hver dag hun var ikke planlagt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.