Hvornår blev I gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2013

millesofie

CH2012 skriver:

Hvornår blev I gravide? Efter at have haft sex hver dag, hver anden dag, en gang, eller hvordan?

Min kæreste og jeg kan nu have sex hver dag, så er spændt på om det ændrer noget... Vi har haft nogle problemer som gjorde, at vi ikke bare kunne have sex når som helst, så er spændt på om der så sker noget nu, hvor det har ændret sig

God sommer til alle!

Vi har sexet hver dag 

men det gør vi nu altid 

og smed p pillerne sidste mdr og har lige testet positiv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

CH2012

B&J skriver:

vi blev gravid efter 3mdr og må indrømme jeg kan ikke huske hvor tit vi havde sex men ikke mere ind hver anden dag... hvis det var så tit

Okay... Jeg har bare været lidt spændt på at se om der var hold i, at man blev hurtigere gravid, jo mere sex man havde, hvis ikke der er "noget galt" Men det virker ikk til at der er hold i det
Nu er det ikk fordi jeg tænker enormt meget over det, - har masser af ting til at fordrive tiden med. Men når det er sagt, så tænker jeg selvfølgelig over, at vi prøver...

Anmeld

24. juli 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
CH2012 skriver:

Hvornår blev I gravide? Efter at have haft sex hver dag, hver anden dag, en gang, eller hvordan?

Min kæreste og jeg kan nu have sex hver dag, så er spændt på om det ændrer noget... Vi har haft nogle problemer som gjorde, at vi ikke bare kunne have sex når som helst, så er spændt på om der så sker noget nu, hvor det har ændret sig

God sommer til alle!

min eks og jeg havde bare sex når vi havde lyst - nogle gange flere gange om dagen, andre gange kun en gang om ugen...

det resulterede i at jeg blev gravid efter 5 måneder... jeg tabte dog barnet, men 4 måneder efter var jeg gravid igen...

Anmeld

24. juli 2013

CH2012

Amandasmor skriver:

da jeg blev gravid med min datter for snart 5år siden..
der havde mig og hendes far (ikke sammen mere) sex 1 gang også var jeg gravid..
nu venter jeg mig igen og der gik 7 mdr også var supermanden der 

begge mine børn er ikke planlagt..

Okay... Ville bare se om der var noget om, at hvis man havde sex hver dag (og der ikke er noget galt med den ene eller anden part), at man så blev hurtigere gravid, fordi man måske bedre kunne ramme ægløsning. Men det virker ikk som om der er hold i det, baseret ud fra folks erfaringer

Anmeld

24. juli 2013

CH2012

millesofie skriver:

Vi har sexet hver dag 

men det gør vi nu altid 

og smed p pillerne sidste mdr og har lige testet positiv 

Okay, det er gået ret hurtigt så Tillykke med det

Anmeld

24. juli 2013

CH2012

Juliekp skriver:

Min kæreste var lige kommet hjem efter 4 mdr. i Frankrig, vi havde vidst sex 2-3 gange og så blev jeg gravid

Vores datter var ikke planlagt

Vi skal også ud og rejse til september, og havde håbet på, at hvis jeg ikk er blevet gravid inden, at jeg så havde ægløsning når vi skal ud og rejse... Men er bange for, at jeg ikk er så heldig... Men det kunen nu have været sjovt, at have fået et "feriebarn"

Anmeld

24. juli 2013

CH2012

Ms.Sunshine skriver:

min eks og jeg havde bare sex når vi havde lyst - nogle gange flere gange om dagen, andre gange kun en gang om ugen...

det resulterede i at jeg blev gravid efter 5 måneder... jeg tabte dog barnet, men 4 måneder efter var jeg gravid igen...

Okay... Man skal selvfølgelig også have sex, når lysten er der... Lige nu er lysten der meget, fordi vi er så priviligeret med at kunne have sex hele tiden nu

Anmeld

24. juli 2013

millesofie

CH2012 skriver:

Okay, det er gået ret hurtigt så Tillykke med det

Tak 

ja vi er lidt i chok 

Anmeld

24. juli 2013

CH2012

Missy89 skriver:

Vi havde set hver dag ofte flere gange dagligt. Det tog 9 måneder inden der var gevinst 

Okay... Vi er oppe på et halvt år nu, og er spændt på hvor længe der kommer til at tage endnu, men ved godt at et halvt år ikke er alverden. Men var bare lidt spændt på at se om der var hold om i om man blev hurtigere gravid, hvis man kunne have sex hver dag... Men det virker ikk sådan...

Anmeld

24. juli 2013

CH2012

millesofie skriver:

Tak 

ja vi er lidt i chok 

Det er måske gået "for hurtigt"? Eller chok som i, at det ikk er til at forstå?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.