Hvornår blev I gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2013

CH2012

malle23 skriver:

Vi gjorde det hver anden dag ca. 

Blev gravid efter 3 måneder

Det var også okay hurtigt... Vi er oppe på et halvt år - ved godt det ikk er alverden, men håber der snart sker noget mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

CH2012

esioul skriver:

blev gravid da jeg ikke tænkte over projektet.

Vi havde netop fået sendt vores henvisning til behandling.

Ja, ved godt at man ikk skal tænke alt for meget over det. Synes nu egentlig heller ikk jeg tænker så meget over det - når jeg altså har menstruation, og der er noget tid til ægløsning Men når vi så nærmere os tiden, hvor jeg burde til at have ægløsning, synes jeg hormonerne kører mere op og ned, og tankerne bliver flere...

Men har nu masser af ting jeg kan foretager mig, så synes det går fint nok... Men er da meget spændt på hvor lang tid der kommer til at gå endnu

Anmeld

24. juli 2013

CH2012

Mor11 skriver:

Sex hver 2. Dag ca og gravid i første cyklus

Sådan!

Anmeld

24. juli 2013

millesofie

CH2012 skriver:

Det er måske gået "for hurtigt"? Eller chok som i, at det ikk er til at forstå?

Hi hi ja virker lidt uvirkeligt lige nu men med to tests sååå griner 

men jo virkelig hurtigt 

krydser for jer, bare i gang med lagengymnastikken 

Anmeld

24. juli 2013

CH2012

millesofie skriver:

Hi hi ja virker lidt uvirkeligt lige nu men med to tests sååå griner 

men jo virkelig hurtigt 

krydser for jer, bare i gang med lagengymnastikken 

Hehe, kan godt forestille mig, at man lige skal synke den... Men fedt for jer!

Mange tak Jeps, igang igang

Anmeld

24. juli 2013

grinny

I 3 år gjorde vi det hver anden dag og til sidst må jeg indrømme at det blev en sur pligt der bare skulle overståes  

Da måned vi fik ja til at starte i behandling blev vi enige om at vi ikke "ville prøve mere", så ikke planlagt sex, ikke ÆL-test - intet!

Og jeg er blevet gravid en meget kærlig aften samme måned 

Jeg har virkerlig aldrig troet på at man bare skulle slappe af og lade være med at tænke på det - det burde da ikke kunne påvirke kroppen, men jo! Og sex må aldrig blive en sur pligt, for hold k**t hvor er planlagt sex dårligt!

Anmeld

24. juli 2013

Trekløver(:

CH2012 skriver:

Det var også okay hurtigt... Vi er oppe på et halvt år - ved godt det ikk er alverden, men håber der snart sker noget mere

For det snart lykkedes, og nej 6 måneder er helt normalt

Anmeld

24. juli 2013

Camille Mørch Andersen

prøvede i 3-4 måneder med sex hver dag! og nu er der vidst bid!

Anmeld

24. juli 2013

Dianabk

CH2012 skriver:

Hvornår blev I gravide? Efter at have haft sex hver dag, hver anden dag, en gang, eller hvordan?

Min kæreste og jeg kan nu have sex hver dag, så er spændt på om det ændrer noget... Vi har haft nogle problemer som gjorde, at vi ikke bare kunne have sex når som helst, så er spændt på om der så sker noget nu, hvor det har ændret sig

God sommer til alle!

Vi havde sex ca hver anden/tredje dag og den var der ved ægløsningstidspunktet. Så vil mene i første forsøg. Og det var planlagt

Anmeld

25. juli 2013

CH2012

grinny skriver:

I 3 år gjorde vi det hver anden dag og til sidst må jeg indrømme at det blev en sur pligt der bare skulle overståes  

Da måned vi fik ja til at starte i behandling blev vi enige om at vi ikke "ville prøve mere", så ikke planlagt sex, ikke ÆL-test - intet!

Og jeg er blevet gravid en meget kærlig aften samme måned 

Jeg har virkerlig aldrig troet på at man bare skulle slappe af og lade være med at tænke på det - det burde da ikke kunne påvirke kroppen, men jo! Og sex må aldrig blive en sur pligt, for hold k**t hvor er planlagt sex dårligt!

Kunne godt forestille mig, at når der går så lang tid, at det tager noget at det sjove...  Det er dejligt, at det endelig er lykkedes for jer...

Jeg håber dog ikk, at vi kommer til at skulle vente så længe, men må se tiden an...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.