Hvornår blev I gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.326 visninger
39 svar
5 synes godt om
24. juli 2013

CH2012

Hvornår blev I gravide? Efter at have haft sex hver dag, hver anden dag, en gang, eller hvordan?

Min kæreste og jeg kan nu have sex hver dag, så er spændt på om det ændrer noget... Vi har haft nogle problemer som gjorde, at vi ikke bare kunne have sex når som helst, så er spændt på om der så sker noget nu, hvor det har ændret sig

God sommer til alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

B&J

vi blev gravid efter 3mdr og må indrømme jeg kan ikke huske hvor tit vi havde sex men ikke mere ind hver anden dag... hvis det var så tit

Anmeld

24. juli 2013

Amandasmor

da jeg blev gravid med min datter for snart 5år siden..
der havde mig og hendes far (ikke sammen mere) sex 1 gang også var jeg gravid..
nu venter jeg mig igen og der gik 7 mdr også var supermanden der 

begge mine børn er ikke planlagt..

Anmeld

24. juli 2013

Juliekp

CH2012 skriver:

Hvornår blev I gravide? Efter at have haft sex hver dag, hver anden dag, en gang, eller hvordan?

Min kæreste og jeg kan nu have sex hver dag, så er spændt på om det ændrer noget... Vi har haft nogle problemer som gjorde, at vi ikke bare kunne have sex når som helst, så er spændt på om der så sker noget nu, hvor det har ændret sig

God sommer til alle!

Min kæreste var lige kommet hjem efter 4 mdr. i Frankrig, vi havde vidst sex 2-3 gange og så blev jeg gravid

Vores datter var ikke planlagt

Anmeld

24. juli 2013

Missy89

Vi havde set hver dag ofte flere gange dagligt. Det tog 9 måneder inden der var gevinst 

Anmeld

24. juli 2013

Trekløver(:

CH2012 skriver:

God sommer til alle!

Vi gjorde det hver anden dag ca. 

Blev gravid efter 3 måneder

Anmeld

24. juli 2013

esioul

CH2012 skriver:

God sommer til alle!

blev gravid da jeg ikke tænkte over projektet.

Vi havde netop fået sendt vores henvisning til behandling.

Anmeld

24. juli 2013

Monski

CH2012 skriver:

God sommer til alle!

Vi tog det lidt stille og rolig og gjorde det når vi havde lyst men altid omkring ÆL, det tog 3 uger - det mistede jeg desværre, men halvanden måned efter stod vi igen med en postitv test og jeg er nu i uge 15

Anmeld

24. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Sex hver 2. Dag ca og gravid i første cyklus

Anmeld

24. juli 2013

CH2012

Monski skriver:

Vi tog det lidt stille og rolig og gjorde det når vi havde lyst men altid omkring ÆL, det tog 3 uger - det mistede jeg desværre, men halvanden måned efter stod vi igen med en postitv test og jeg er nu i uge 15

Vi har også kun sex når vi egentlig har lyst, men har også meget lyst, da det er længe siden vi har kunne have sex hele tiden
Men er ked af at høre, at du mistede... Men flot at det gik så hurtigt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.