Ønsker en dreng denne gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

EnGodMor

Jeg ved ikke om det passer, men har hørt noget om at ønske man en mulig pige,, så skal man knalde før æl, og ønsker man en mulig dreng, skal man knalde efter æl

Eller os var det omvendt

Hvis ts får en perfekt familie, ved og få en dreng anden gang, så ønsker jeg alt mulig held og lykke med at det selvfølgelig bliver en dreng

Andre skriver at de får det perfekte liv ved og få nye patter, en ny tattoo osv, så ser overhovedet intet forkert i at ts ønsker sig en dreng. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

TrineMine86

Anonym skriver:

Jeg har verdens smukkeste og dejligste datter og for at få den perfekte familie ønsker jeg denne gang at blive gravid og få en dreng. Nogen gode råd :-)

da jeg læste anatomi/fysiologi fik vi at vide at pigesædceller kan overleve 3-5 dage og drengesædcellet kan leve 1-2 døgn, dog er drengesædceller lettere og svømmer hurtigere, da Y-kromosomet er lettere end X-kromosomet (piger har XX kromosom og drenge har et X og et Y) 

så der er noget om snakken med at nyt sæd er størst chance for drenge, da de jo er hurtigere, hvorimod hvis sæden er en 3-4 dage gammel, så vil der kun være pige-sædceller tilbage i pungen og chancen for piger vil være størst 

Held og lykke med det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.