Ønsker en dreng denne gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
raca skriver:

hvis det er din holdning, at familien kun bliver glansbilledperfekt med en dreng,

så håber jeg slet ikke du får let ved at blive gravid. jeg syntes du virker barnlig og forkælet med et skævt ideal billede,

ethvert barn er en gave...

Mener du virkelig at du ønsker hun har svært ved at blive gravid fordi hun drømmer om en søn?

det er da lidt hårdt dømt synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

DianaRJS

sommerbarn<3 skriver:

Mener du virkelig at du ønsker hun har svært ved at blive gravid fordi hun drømmer om en søn?

det er da lidt hårdt dømt synes jeg.

hold da op hvor er folk modbydelige bare fordi folk ønsker noget

jeg ville sku gerne min nr 2 var en pige og var da skuffet da jeg fik at vide det var en dreng mere,  skal sku ikke være nogen hemmelighed.

men den skuffelse forsvinder sku goså igen og han er sku lgieså elsket som den ældste

man skal sku ha lov at have drømme, og have lov til at blive skuffet uden at blive dømt

Anmeld

24. juli 2013

Kløver

Sikke nogle svar hvad er der galt med at drømme om have et ønske, man kan jo sagtens være glad selvom det skulke blive to piger. Nu skriver ts jo intet om fokus ligger på køn over et sundt barn som nogle giver indtryk af når de har mere travlt med køn end helbred ved feks nf/md

Ts mange har ønsker om bestemt køn, en af hver, antal børn, tvillinger osv osv hvad der er ønsket hos den ene er det ikke nødvendigvis hos den anden. Flere mener vi er perfekt familie for har en dreng først derefter en pige, og hvordan kan vi dog ønske et barn mere
Var selv personligt ligeglad med kønnet begge gange.

Har hørt at man helst skal have meget sex op til æl da "drenge" cellerne levere kortere tid men svømmer hurtigere, hvor pigerne holder bedre

Held og lykke og krydserfingre for en lillebror

Anmeld

24. juli 2013

Kløver

DianaRJS skriver:

hold da op hvor er folk modbydelige bare fordi folk ønsker noget

jeg ville sku gerne min nr 2 var en pige og var da skuffet da jeg fik at vide det var en dreng mere,  skal sku ikke være nogen hemmelighed.

men den skuffelse forsvinder sku goså igen og han er sku lgieså elsket som den ældste

man skal sku ha lov at have drømme, og have lov til at blive skuffet uden at blive dømt

Enig, så kan folk jo lade være at svare hvis det er

Anmeld

24. juli 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Jeg har verdens smukkeste og dejligste datter og for at få den perfekte familie ønsker jeg denne gang at blive gravid og få en dreng. Nogen gode råd :-)

tænker bare lidt og måske også lidt sjovt hvis det så passede, at prøve at gå efter den kinesiske kalender?

changen for at den passer ved jeg sku ikke, den har passet alle gangene her, selv med tvillingerne jeg venter nu, lægerne har vurderet æggene er blevet befugtet den 23 og 24 marts, hvilket passer med en dreng og en pige så kunen da være hammer sjvot hvis den så også passede

Anmeld

24. juli 2013

Kløver

raca skriver:

hvis det er din holdning, at familien kun bliver glansbilledperfekt med en dreng,

så håber jeg slet ikke du får let ved at blive gravid. jeg syntes du virker barnlig og forkælet med et skævt ideal billede,

ethvert barn er en gave...

Sikke en kommentar
Er da lige så barnligt at ønske nogle ikke bliver gravid fordi de har et ønske, og nu behøver det skrevne ord ikke at forstås på kun en måde. Der er da mange som synes det er fedt at få lov at "prøve en af hver" vi er jo alle forskellige

Anmeld

24. juli 2013

Louise Jørgensen

Er ærlig talt ved at være træt af mange af de TOTALT negative kommentarer der bliver smidt herinde. Er det en børnehave eller hvad? 

Håber du får en dreng- hvis du ønsker dig en dreng

Held og lykke.

Anmeld

24. juli 2013

Majbrit P

Anonym skriver:

Jeg har verdens smukkeste og dejligste datter og for at få den perfekte familie ønsker jeg denne gang at blive gravid og få en dreng. Nogen gode råd :-)

Prøv den kiniskekalender :-)

Ellers som en anden har tilføjet "nyt sæd giver drengebørn".

^ Det virkede her

Anmeld

24. juli 2013

Hailiesmom11

Kender godt følelsen vi ønskede os også en dreng som nummer 2 og vi var så heldige at det faktisk også bliver en dreng, ved ikke om vi gjorde noget specielt men ved han er lavet 1/1-13

Anmeld

28. juli 2013

san

Mor11 skriver:

Haha, min mormor siger at "gammelt" sæd laver piger og nyt laver drenge  Så i følge hende skal i bare knalde løs, så der hele tiden er nyt i sprøjten. Haha 

og man siger da også at gammel sæd ikke kan lave børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.