Ønsker en dreng denne gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har også hørt at ny sæd gir drenge, så i ska da bare dobbelt op på hyggen!!! 

Men ved ik om det holder, for her har vi 2 piger vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

Miss-86

Jeg kan sagtens følge dig I at ville have en af hver.

MEN undskyld mig, men der er altså ingenting der kan påvirke kønnet på barnet..

Anmeld

28. juli 2013

L&V

raca skriver:

hvis det er din holdning, at familien kun bliver glansbilledperfekt med en dreng,

så håber jeg slet ikke du får let ved at blive gravid. jeg syntes du virker barnlig og forkælet med et skævt ideal billede,

ethvert barn er en gave...

Det er da mindst lige så barnligt og ikke mindst tarveligt at svare som du gør..

Anmeld

28. juli 2013

LinLin

Jeg ønskede mig en dreng de første to gange! Og fik det - men kan ikke fortælle dig hvordan det lykkedes det er nok bare at krydse fingre

Håber du får en dreng, når det nu er det, du ønsker mest

(Og så bare overhør alle de der "du skal være glad for at du overhovedet kan blive gravid"- kommentarer. Det får man bare herinde hvis man skriver noget som helst der har med planlægning af graviditet/ ønske om køn

Anmeld

28. juli 2013

B&J

jeg tror alle ønsker inderst inde at få en af hver for bare at prøve det forskellige <3

men jeg ønsker 100% bare barnet er sundt og rask er begge køn velkommen

Anmeld

28. juli 2013

SjeBets

Hold op hvor er i stride, selvfølgelig er et rask barn det vigtigste men man kan da godt have et ønske, jeg ønsker mig så meget en pige den her gang fordi vi har 3 drenge og en pige, men bliver det en dreng er han da lige så elsket. 

Men til TS, så siges det at han sædcellerne er hurtigere end pigerne, men pigerne kan leve længere, så derfor skal man have sex så tæt på ægløsningen som muligt. Men der er vist ingen sikker måde end ægsortering.

Held og lykke med projektet.

Hønsegård

Anmeld

28. juli 2013

Bshizzle

Jeg har altid ønsket mig en PIGE som nr 2.. Men dette gik ikke 

Men jeg er over lykkelig for begge mine drenge 

Det er vist kun knald eller fald hva køn det blir .. 

Så ingen råd her fra 

Hverken nyt sæd.. "Gammelt" sæd.. Benene op.. Benene ned hjælper ikke rigtigt 

Anmeld

28. juli 2013

LinLin

jeg tror alle ønsker inderst inde at få en af hver for bare at prøve det forskellige <3

men jeg ønsker 100% bare barnet er sundt og rask er begge køn velkommen

Jeg gør ikke - altså det med en af hver  

Anmeld

28. juli 2013

B&J

LinLin skriver:

Jeg gør ikke - altså det med en af hver  

det forstår jeg godt du ønsker bare dine børn har det godt

Anmeld

28. juli 2013

Masig

Synes godt nok nogle er ret hårde i deres kommentarer.... Hvad pokker er der galt i at ønske sig en af hvert køn... Det gør de fleste da nok.... Jeg håber da også vi får en pige næste gang, selvom jeg naturligvis vil elske en dreng ligeså højt som den dreng jeg har nu....

Synes de kommentarer bære lidt præg af folk der er misundelige/ærgelige fordi de ikke har fået en af hver....

jeg er sikker på at en pige for TS vil blive elsket ligeså højt som en dreng, og et ønske om en dreng gør vel næppe kærligheden mindre hvis det skulle blive en pige...

Til TS: tror ikke der er nogle gode råd, det er vist mere held end forstand hvad man får, men krydser da fingre for det er en drenge sædcelle der når først 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.