Ønsker en dreng denne gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.667 visninger
31 svar
108 synes godt om
24. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg har verdens smukkeste og dejligste datter og for at få den perfekte familie ønsker jeg denne gang at blive gravid og få en dreng. Nogen gode råd :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg har verdens smukkeste og dejligste datter og for at få den perfekte familie ønsker jeg denne gang at blive gravid og få en dreng. Nogen gode råd :-)

Hvis du tror, at den perfekte familie er bundet op på dine børns køn, så har du nogle personlige problemer, du skal have løst.

Anmeld

24. juli 2013

Anonym trådstarter

hehe det gør ikke noget hvis det også bliver en lille pige men kunne nu godt tænke mig at have et stk af hvert :-)

Anmeld

24. juli 2013

Pcokate

Anonym skriver:

hehe det gør ikke noget hvis det også bliver en lille pige men kunne nu godt tænke mig at have et stk af hvert :-)

Tror de fleste ønsker begge køn Uden at man har personlige problemer... ? Ingen gode råd desværre og jeg er sikker på at hvis du får  en pige til vil hun være elsket lige så højt

Anmeld

24. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Haha, min mormor siger at "gammelt" sæd laver piger og nyt laver drenge  Så i følge hende skal i bare knalde løs, så der hele tiden er nyt i sprøjten. Haha 

Anmeld

24. juli 2013

gonefishing

Rockertand skriver:

Hvis du tror, at den perfekte familie er bundet op på dine børns køn, så har du nogle personlige problemer, du skal have løst.

enig! så længe de er sunde og raske.
Her har vi en pige og får en pige til og jeg er bare lykkelig!!! tænk bare på alle de penge man spare... altså lige indtil de er teenagere

Anmeld

24. juli 2013

Christina74

Mor11 skriver:

Haha, min mormor siger at "gammelt" sæd laver piger og nyt laver drenge  Så i følge hende skal i bare knalde løs, så der hele tiden er nyt i sprøjten. Haha 

Det siger min mor også og jeg har 2 mindre brødre og hun fniser og ser meget forelsket på vores far imens (Min adoptivfar)

Anmeld

24. juli 2013

Swerg

Rockertand skriver:

Ej hold da op det har da ikke noget at gøre med at have problemer der skal løses  

jeg kunne da også tænke mig en pige næste gang for så er man"komplet" på en måde endnu en dreng er selvfølgelig også hjertelig velkommen

Anmeld

24. juli 2013

raca

Anonym skriver:

hvis det er din holdning, at familien kun bliver glansbilledperfekt med en dreng,

så håber jeg slet ikke du får let ved at blive gravid. jeg syntes du virker barnlig og forkælet med et skævt ideal billede,

ethvert barn er en gave...

Anmeld

24. juli 2013

Swerg

raca skriver:

hvis det er din holdning, at familien kun bliver glansbilledperfekt med en dreng,

så håber jeg slet ikke du får let ved at blive gravid. jeg syntes du virker barnlig og forkælet med et skævt ideal billede,

ethvert barn er en gave...

Ej helt ærligt! Hun skriver at endnu en pige er velkommen ! Hun har vel formuleret sig forkert. Og ordet "perfekte" skulle vidst ha været byttet ud med et andet ord. Jesus! Stop da med at bank hende i hovedet  ?! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.