Havre74 skriver:
Det er virkelig et godt råd du giver. Jeg har prøvet at gøre sådan flere gange. Så går der måske 3-4 uger og så ringer min far og spørger om jeg er sur...jeg fortæller ham så hvad der er galt og spørger ham hvorfor mor ikke selv ringer, men det vil hun ikke siger han.
Nu tænker jeg lidt at hvis hun var min mor der opførte sig på den måde og hun talte sådan til mig og mine børn (hvis jeg havdenogen :3 ).. Så havde hun fået afvide at hun kunne komme når hun kunne opføre sig ordentligt og du skulle ligge klare linjer for hvad du synes er okay! Det er dine børn hun er bedsteforældre hun har ingen rettigheder overfor børnebørnene så hvis du sagde hun ikke så dem så ser hun dem heller ikke...
Hvis din far skal ringe for hende så må du bare sige at han er hjertens velkommen hos jer men din mor kan komme når hun kan opføre sig og tale ordentligt til dig og dine børn.. !
Var blevet så sur hvis det var min mor der havde opført sig sådan 
Til børnene så prøv at undgå emnet, børn skal ikke inddrages i sådan en konflikt for det gør ikke andet end at gøre dem utrygge.
Håber du finder ud af det og at din mor kommer mere til fornuft
Anmeld