Hej damer

Havde besøg af sundhedsplejersken til boel-prøve da min søn var 8 måneder, på det tidspunkt lå han meget på maven, men var ikke begyndt at møve sig frem eller kravle. Hun snakkede så om, at jeg kunne lave nogle 'ledstød' i hofter, knæ, albuer og håndled, men det droppede jeg at gøre, fordi han dagen efter begyndte at møve sig frem, så tænkte at han nok skulle begynde i sit eget tempo (min store dreng kravlede kun da han var 9 1/2 måned) ...
Hun kom så på besøg igen da han var 9 måneder, han kravler endnu ikke, han kommer engang i mellem op på knæene uden armene kommer med, men møver sig hurtigt frem, og kommer rundt i hele huset.
Sagde til hende, at jeg ikke havde lavet de ledstød da han jo begyndte at møve sig frem og jeg synes det var fint hvis han tog det i sit eget tempo, men hun synes altså at jeg skulle lave de ledstød, 10 gange i hvert led 2 gange dagligt..
Det var så sidste besøg, men hun sagde så, at jeg skulle kontakte hende hvis han endnu ikke kravler når han bliver 10 måneder..
Er det virkelig så slemt at han ikke kravler? Han møver sig jo frem, det er vel også en måde at kravle på?
Anmeld