Martsbaby skriver:
Hvis jeg var dig, ville jeg absolut ikke være i tvivl - alle dine symptomer tyder også på en graviditet, og maven er da en sikker indikator ..
Jeg synes du skal ringe til lægen i morgen tidlig og fortælle det hele, at du har testet, og at den ikke rigtig vil blive positiv, men din mave er vokset og det er ikke fordi du bare er blevet lidt halvtyk! 
Og jeg vil så lige sige, jeg har mødt en til et kursus der første gang hun var gravid først opdagede det i 5. måned, og det var ved, at hendes mave blev ret stor ret hurtigt.. Hun var også på p-piller og fik mens hver måned.. 2. gang hun var gravid skete det samme, dog i 4. måned i stedet for..
Puha, ved godt nok ikke lige hvad ben jeg skal stå på... På den ene side er jeg glad og spændt hvis det virkelig er tilfældet, alle i min familie har haft svært ved at blive gravide, og jeg er i forvejen meget skruk! Omvendt så havde kæresten og jeg snakket om at vente grundet nogle ting der skulle falde på plads først, og igen, hvis jeg nu går og tror, og det så ikke er tilfældet, så bliver jeg 1. nok hamrende skuffet, og 2. så er der jo et eller andet mystisk galt 
Men ja, mine symptomer gennem de sidste 3-4 mdr har flere gange fået mig til at ville tage en test, men tænkte at når nu den sidste var negativ, hvorfor så spilde penge på endnu en fuser.. 
Min læge er en familielæge og har kendt mig siden fødslen, så hun vil tydeligt kunne se at jeg ikke bare er smådellet, men faktisk er udspilet af en eller anden årsag
Jeg er bare monster meget i tvivl om hvor langt jeg så er henne... 2-3-4mdr? Who knows? Jeg ryger, har været til familietamtam og drukket endda noget rødvin, jeg har været i forlystelsesparker og jeg har ædt p-piller til den store guldmedalje... Åh, tænk hvis der ligger en lille trold... 

Gud, det lyder vildt! På mit studie var der også en kvinde der pludselig natten over havde fået en stor mave, hun tog til lægen og var 6mdr henne med en lille dreng der havde gemt sig bag hendes ribben! Hun havde INTET mærket til det! Det er vildt - og skræmmende..