Meget mystisk....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Hvis jeg var dig, ville jeg absolut ikke være i tvivl - alle dine symptomer tyder også på en graviditet, og maven er da en sikker indikator ..

Jeg synes du skal ringe til lægen i morgen tidlig og fortælle det hele, at du har testet, og at den ikke rigtig vil blive positiv, men din mave er vokset og det er ikke fordi du bare er blevet lidt halvtyk!

Og jeg vil så lige sige, jeg har mødt en til et kursus der første gang hun var gravid først opdagede det i 5. måned, og det var ved, at hendes mave blev ret stor ret hurtigt.. Hun var også på p-piller og fik mens hver måned.. 2. gang hun var gravid skete det samme, dog i 4. måned i stedet for..

Puha, ved godt nok ikke lige hvad ben jeg skal stå på... På den ene side er jeg glad og spændt hvis det virkelig er tilfældet, alle i min familie har haft svært ved at blive gravide, og jeg er i forvejen meget skruk! Omvendt så havde kæresten og jeg snakket om at vente grundet nogle ting der skulle falde på plads først, og igen, hvis jeg nu går og tror, og det så ikke er tilfældet, så bliver jeg 1. nok hamrende skuffet, og 2. så er der jo et eller andet mystisk galt

Men ja, mine symptomer gennem de sidste 3-4 mdr har flere gange fået mig til at ville tage en test, men tænkte at når nu den sidste var negativ, hvorfor så spilde penge på endnu en fuser..

Min læge er en familielæge og har kendt mig siden fødslen, så hun vil tydeligt kunne se at jeg ikke bare er smådellet, men faktisk er udspilet af en eller anden årsag  Jeg er bare monster meget i tvivl om hvor langt jeg så er henne... 2-3-4mdr? Who knows? Jeg ryger, har været til familietamtam og drukket endda noget rødvin, jeg har været i forlystelsesparker og jeg har ædt p-piller til den store guldmedalje... Åh, tænk hvis der ligger en lille trold...

Gud, det lyder vildt! På mit studie var der også en kvinde der pludselig natten over havde fået en stor mave, hun tog til lægen og var 6mdr henne med en lille dreng der havde gemt sig bag hendes ribben! Hun havde INTET mærket til det! Det er vildt - og skræmmende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

A&F

Du ser ihvertfald gravid ud. Min søster oplevede det samme som dig, og først til en scanning fandt man ud af, at hun næsten var 5 mdr henne

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Du ser ihvertfald gravid ud. Min søster oplevede det samme som dig, og først til en scanning fandt man ud af, at hun næsten var 5 mdr henne

Det er lidt vildt! Ved slet ikke hvordan jeg skal forholde mig til det!

Nu har jeg lige været ude og kigge i spejlet, synes ikke stregen syner nær så tydelig som til morgen... Hvordan kan det være?  Den er der stadig, den var bare mere tydelig til morgen!

Anmeld

17. juli 2013

A&F

Anonym skriver:

Det er lidt vildt! Ved slet ikke hvordan jeg skal forholde mig til det!

Nu har jeg lige været ude og kigge i spejlet, synes ikke stregen syner nær så tydelig som til morgen... Hvordan kan det være?  Den er der stadig, den var bare mere tydelig til morgen!

Der må jeg være dig svar skyldig ven. Men tag det helt roligt(lettere sagt en gjort) . Forstår godt at det kan være en svær kamel at sluge . Tag kæresten i hånden og tag sammen hos lægen.

Anmeld

17. juli 2013

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Der må jeg være dig svar skyldig ven. Men tag det helt roligt(lettere sagt en gjort) . Forstår godt at det kan være en svær kamel at sluge . Tag kæresten i hånden og tag sammen hos lægen.

Jeg tror også bare jeg lige pt. kører lidt på adrenalin/spænding/nervøsitet grundet denne tråd, har jo bidt mærke i det i mit stille sind de sidste par måneder, men har skudt det hen... Nu har jeg fået SÅ mange bekræftigelser på at jeg altså ser gravid ud, og ikke kun kærestens små bemærkninger i ny og næ, så nu tror jeg næsten på det!

Ja, der er ikke andet for! Tak for svar, og i øvrigt, har lige tilladt mig at liste din profil igennem, god Ramadan til dig ven!

Anmeld

17. juli 2013

A&F

Anonym skriver:

Jeg tror også bare jeg lige pt. kører lidt på adrenalin/spænding/nervøsitet grundet denne tråd, har jo bidt mærke i det i mit stille sind de sidste par måneder, men har skudt det hen... Nu har jeg fået SÅ mange bekræftigelser på at jeg altså ser gravid ud, og ikke kun kærestens små bemærkninger i ny og næ, så nu tror jeg næsten på det!

Ja, der er ikke andet for! Tak for svar, og i øvrigt, har lige tilladt mig at liste din profil igennem, god Ramadan til dig ven!

Det skal nok gå . Jamen du tillader dig det bare , tusind tak

Anmeld

17. juli 2013

Camilla <3

wow! Du ser dælme gravid ud! 

Venter spændt på update.

Anmeld

17. juli 2013

Benjamins'mor

Jeg synes også du ser gravid ud.
Men ingen af os herinde kan desværre fortælle om du er eller ej. Selvom det kunne være utroligt smart at man blev gravid af at andre sagde det.
Du må et smut til lægen, og så må du lige give en Update.

Kender en som slet ikke opdagede hun var gravid, hun vågnede en nat med utrolige mave kramper, de tog til Lægevagten og hun var i fødsel!

Hun havde taget P-piller, gået i byen mv. Hendes datter er dog sund og rask idag.

Anmeld

17. juli 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Ja man kan godt være gravid,selv om man ikke kan, teste positiv på en test,men fakta er at det kun er 1% af alle kvinder det sker for.

Der ud over har p-piller absolut ingen indflydelse på en G-test,da pillen indeholder progesteron + østrogen,som i en graviditet er meget højt,så hvis den påstand skulle være rigtig,så ville en G-test aldrig fungere nogen som helst gravide.

At en G-test er negativ selv om man er gravid,er fordi man ikke udskiller HCG i urinen,og hvis en BP er negativ også,er det pga. en fejl i måleudstyret.

Anmeld

17. juli 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Puha, ved godt nok ikke lige hvad ben jeg skal stå på... På den ene side er jeg glad og spændt hvis det virkelig er tilfældet, alle i min familie har haft svært ved at blive gravide, og jeg er i forvejen meget skruk! Omvendt så havde kæresten og jeg snakket om at vente grundet nogle ting der skulle falde på plads først, og igen, hvis jeg nu går og tror, og det så ikke er tilfældet, så bliver jeg 1. nok hamrende skuffet, og 2. så er der jo et eller andet mystisk galt

Men ja, mine symptomer gennem de sidste 3-4 mdr har flere gange fået mig til at ville tage en test, men tænkte at når nu den sidste var negativ, hvorfor så spilde penge på endnu en fuser..

Min læge er en familielæge og har kendt mig siden fødslen, så hun vil tydeligt kunne se at jeg ikke bare er smådellet, men faktisk er udspilet af en eller anden årsag  Jeg er bare monster meget i tvivl om hvor langt jeg så er henne... 2-3-4mdr? Who knows? Jeg ryger, har været til familietamtam og drukket endda noget rødvin, jeg har været i forlystelsesparker og jeg har ædt p-piller til den store guldmedalje... Åh, tænk hvis der ligger en lille trold...

Gud, det lyder vildt! På mit studie var der også en kvinde der pludselig natten over havde fået en stor mave, hun tog til lægen og var 6mdr henne med en lille dreng der havde gemt sig bag hendes ribben! Hun havde INTET mærket til det! Det er vildt - og skræmmende..

Der er jo altså bare nogen der ikke mærker til en graviditet, heldige dem, men på den anden side vil det jo være rart at vide på forhånd

Jeg tror din læge nok skal få fundet ud af hvad det er der sker

Håber på en update inden længe!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.