Meget mystisk....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2013

Anonym trådstarter

Til alle jer andre der har svaret:

Mange tak for alle svarene, sætter jeg stor pris på!
Jeg har meget svært ved at tro på at det måske er tilfældet, jeg har en familie med generelt nedsat fertilitet, og jeg har passet mine p-piller til punkt og prikke...
Men vil stoppe med dem med det samme, og ringe til lægen i morgen tidlig!

Skal nok komme med en update snarest!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

Aabye

Anonym skriver:

Til alle jer andre der har svaret:

Mange tak for alle svarene, sætter jeg stor pris på!
Jeg har meget svært ved at tro på at det måske er tilfældet, jeg har en familie med generelt nedsat fertilitet, og jeg har passet mine p-piller til punkt og prikke...
Men vil stoppe med dem med det samme, og ringe til lægen i morgen tidlig!

Skal nok komme med en update snarest!

Selvom man passer sine p-piller til punkt og prikke kan man godt risikere at blive gravid alligevel...

Du ser utrolig gravid ud, især fordi du har den mærke stribe under navlen og ned til skambenet.. Giver du ikke en update når du har været afsted?

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

Line - med 2 boblinger skriver:

Selvom man passer sine p-piller til punkt og prikke kan man godt risikere at blive gravid alligevel...

Du ser utrolig gravid ud, især fordi du har den mærke stribe under navlen og ned til skambenet.. Giver du ikke en update når du har været afsted?

Er godt nok spændt på at se hvad det bliver til... Skal jeg bede lægen om en blodprøve, eller en henvisning til en scanningsklinik eller?..

Jo, skal jeg nok!

Anmeld

16. juli 2013

Aabye

Anonym skriver:

Er godt nok spændt på at se hvad det bliver til... Skal jeg bede lægen om en blodprøve, eller en henvisning til en scanningsklinik eller?..

Jo, skal jeg nok!

Bed om en scanning.. Vis lægen maven.. Kan være at lægen laver en underlivsundersøgelse på dig og evt mærker på maven.. 

Anmeld

16. juli 2013

Mumto3

Anonym skriver:

Jo, skal jeg nok!

Du skal afsted til scanning! Når dine test er negativ er lægens det også.

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

Bed om en scanning.. Vis lægen maven.. Kan være at lægen laver en underlivsundersøgelse på dig og evt mærker på maven.. 

Hm... For cirka 4mdr siden var jeg til 4x gyn. undersøgelser og scanning af æggestokkene da jeg havde en cyste der sprang!... Sådan som min mave ser ud, ville lægen så ikke kunne have set noget dengang? Eller?
Jeg blev scannet vaginalt...

Jeg hører min læge ad, hun kan sikkert rådgive mig om hvad hun mener er bedst

Anmeld

16. juli 2013

Aabye

Anonym skriver:

Hm... For cirka 4mdr siden var jeg til 4x gyn. undersøgelser og scanning af æggestokkene da jeg havde en cyste der sprang!... Sådan som min mave ser ud, ville lægen så ikke kunne have set noget dengang? Eller?
Jeg blev scannet vaginalt...

Jeg hører min læge ad, hun kan sikkert rådgive mig om hvad hun mener er bedst

Det er ikke sikkert at hende der scannede ville ha kunne se noget.. Nogen bliver mega oppustede det første stykke tid, og nogen får også streget utrolig tidligt.. så du kan jo være alt fra 2-4 mdr henne hvis de ikke kunne se noget den gang du var afsted.. 

men hvis du er gravid nu BURDE din læge kunne mærke en vokset livmoder.. Hvis lægen ikke kan det synnes jeg at du skal kræve en scanning!

Anmeld

16. juli 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Godaften!

Jeg har kun oprettet denne profil for at få svar på dette spørgsmål, så undskyld hvis det ikke er smidt i rette kategori!..

Jeg vil høre jer herinde om det er muligt at være gravid uden at kunne teste det? For ca. 3-4 mdr siden udeblev min mens 8 dage trods p-piller, og da den kom var den ikke ret kraftig, men var normal længde. Jeg testede for en sikkerheds skyld, og testen var umiddelbart negativ (se billede nedenfor)
Jeg tænkte derfor ikke mere over det... De sidste par måneder har jeg haft både ømme bryster, kvalme, hovedpine, øget tissetrang, træthed - you name it, ALT der hører med til en graviditet! Kæresten og jeg prøver ikke pt og jeg er på p-piller, men jeg er monster skruk, så tænkte at det nok var derfor jeg fik symptomer... For cirka 2mdr siden tog jeg en test mere da jeg blev usikker, denne var også negativ!

Jeg har haft regelmæssig menstruation med mine p-piller, indtil for cirka 14 dage siden - der fik jeg nemlig en menstruationslignende blødning af 5 dages varighed, 10 dage efter jeg havde afsluttet min normale menstruation, midt i p-pille pakken!!

Jeg ligner ærlig talt en gravid, og pt. render jeg rundt med kvalme næsten døgnet rundt, hovedpine, jeg sover fra 12 midnat til 12 middag, og er svimmel... Dog ingen ømme bryster eller lignende... Jeg har en del udflåd, faktisk så det nogle gange går igennem både trusser og bukser/kjole!

Jeg kan godt trække maven ind, men der er en bule forneden som kun forsvinder hvis jeg læner mig bagover, og når jeg slapper af ser jeg sådan her ud, og maven er forholdsvis fast! Desuden har jeg fået en mørk streg fra navlen og ned til skambenet...

Seriøst, hvad tænker I??????

Hvis jeg var dig, ville jeg absolut ikke være i tvivl - alle dine symptomer tyder også på en graviditet, og maven er da en sikker indikator ..

Jeg synes du skal ringe til lægen i morgen tidlig og fortælle det hele, at du har testet, og at den ikke rigtig vil blive positiv, men din mave er vokset og det er ikke fordi du bare er blevet lidt halvtyk!

Og jeg vil så lige sige, jeg har mødt en til et kursus der første gang hun var gravid først opdagede det i 5. måned, og det var ved, at hendes mave blev ret stor ret hurtigt.. Hun var også på p-piller og fik mens hver måned.. 2. gang hun var gravid skete det samme, dog i 4. måned i stedet for..

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

Det er ikke sikkert at hende der scannede ville ha kunne se noget.. Nogen bliver mega oppustede det første stykke tid, og nogen får også streget utrolig tidligt.. så du kan jo være alt fra 2-4 mdr henne hvis de ikke kunne se noget den gang du var afsted.. 

men hvis du er gravid nu BURDE din læge kunne mærke en vokset livmoder.. Hvis lægen ikke kan det synnes jeg at du skal kræve en scanning!

Okay, ja for jeg blev scannet over to dage, og der kom ikke nogen kommentarer fra nogen af lægerne ang graviditet... Men det er jo også 4mdr siden, så hvis det var der omkring har de jo heller ikke kunne se noget, selvom de evt. havde kigget... Og nu var det jo heller ikke det de scannede efter

Burde jeg evt. selv kunne mærke noget? Og i så fald, hvordan og hvor?

Føler mig lidt dum, men jeg er hamrende i tvivl, får dagligt kommentarer om jeg er gravid, og det lyder bare så dumt at sige "næææh, ikke hvad jeg ved af!"

Anmeld

16. juli 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Okay, ja for jeg blev scannet over to dage, og der kom ikke nogen kommentarer fra nogen af lægerne ang graviditet... Men det er jo også 4mdr siden, så hvis det var der omkring har de jo heller ikke kunne se noget, selvom de evt. havde kigget... Og nu var det jo heller ikke det de scannede efter

Burde jeg evt. selv kunne mærke noget? Og i så fald, hvordan og hvor?

Føler mig lidt dum, men jeg er hamrende i tvivl, får dagligt kommentarer om jeg er gravid, og det lyder bare så dumt at sige "næææh, ikke hvad jeg ved af!"

hvis det har været meget tidligt i forløbet er det ikke sikkert de har kunnet se noget uanset hvor meget du så er blevet scannet

men kontakt lægen han vil sikkert kunne give dig et svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.