Anonym skriver:
Godaften!
Jeg har kun oprettet denne profil for at få svar på dette spørgsmål, så undskyld hvis det ikke er smidt i rette kategori!.. 
Jeg vil høre jer herinde om det er muligt at være gravid uden at kunne teste det? For ca. 3-4 mdr siden udeblev min mens 8 dage trods p-piller, og da den kom var den ikke ret kraftig, men var normal længde. Jeg testede for en sikkerheds skyld, og testen var umiddelbart negativ (se billede nedenfor)
Jeg tænkte derfor ikke mere over det... De sidste par måneder har jeg haft både ømme bryster, kvalme, hovedpine, øget tissetrang, træthed - you name it, ALT der hører med til en graviditet! Kæresten og jeg prøver ikke pt og jeg er på p-piller, men jeg er monster skruk, så tænkte at det nok var derfor jeg fik symptomer... For cirka 2mdr siden tog jeg en test mere da jeg blev usikker, denne var også negativ! 
Jeg har haft regelmæssig menstruation med mine p-piller, indtil for cirka 14 dage siden - der fik jeg nemlig en menstruationslignende blødning af 5 dages varighed, 10 dage efter jeg havde afsluttet min normale menstruation, midt i p-pille pakken!! 
Jeg ligner ærlig talt en gravid, og pt. render jeg rundt med kvalme næsten døgnet rundt, hovedpine, jeg sover fra 12 midnat til 12 middag, og er svimmel... Dog ingen ømme bryster eller lignende... Jeg har en del udflåd, faktisk så det nogle gange går igennem både trusser og bukser/kjole!
Jeg kan godt trække maven ind, men der er en bule forneden som kun forsvinder hvis jeg læner mig bagover, og når jeg slapper af ser jeg sådan her ud, og maven er forholdsvis fast! Desuden har jeg fået en mørk streg fra navlen og ned til skambenet...
Seriøst, hvad tænker I?????? 

Hvis jeg var dig, ville jeg absolut ikke være i tvivl - alle dine symptomer tyder også på en graviditet, og maven er da en sikker indikator ..
Jeg synes du skal ringe til lægen i morgen tidlig og fortælle det hele, at du har testet, og at den ikke rigtig vil blive positiv, men din mave er vokset og det er ikke fordi du bare er blevet lidt halvtyk!
Og jeg vil så lige sige, jeg har mødt en til et kursus der første gang hun var gravid først opdagede det i 5. måned, og det var ved, at hendes mave blev ret stor ret hurtigt.. Hun var også på p-piller og fik mens hver måned.. 2. gang hun var gravid skete det samme, dog i 4. måned i stedet for..