Meget mystisk....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2013

Lotus86

Jeg ville da nok også lige give lægen et kald, det kunne jo godt tyde på at du er gravid, og det sker jo at folk ikke kan fremtrylle to streger trods en lille blyp i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2013

Anonym8827

Ang. P-pillerne. Hvis du stadig bruger dem, kan testen risikerer at snyde, fordi din hormon balance er forstyrret og derfor kan dit HCG tal ikke måles i testen.

Det skete for mig. Lægens og gynækologens forklaring på hvorfor testene var negative.

III for at du for et klart svar hos lægen.

Anmeld

16. juli 2013

Swerg

DianaRJS skriver:

bare lige et fif til dig ang. testen..

hvis du sidder på en bærbar skal du tage skærmen lidt længere tilbage så den bliver mørkere så kan man faktisk se om der er 2 streger selvom billedet af testen er ringe

Min bærbar er desværre ødelagt af et barneknæ

Anmeld

16. juli 2013

Muhmi

Til lægen med dig.. Der er ikke andet at gøre

Den der linea nigra opstår så vidt jeg ved KUN når/hvis man er gravid... Så det skal vist tjekkes ud når du fortsat er på p-piller Husk at stoppe med dem når du mistænker graviditet

Anmeld

16. juli 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Godaften!

Jeg har kun oprettet denne profil for at få svar på dette spørgsmål, så undskyld hvis det ikke er smidt i rette kategori!..

Jeg vil høre jer herinde om det er muligt at være gravid uden at kunne teste det? For ca. 3-4 mdr siden udeblev min mens 8 dage trods p-piller, og da den kom var den ikke ret kraftig, men var normal længde. Jeg testede for en sikkerheds skyld, og testen var umiddelbart negativ (se billede nedenfor)
Jeg tænkte derfor ikke mere over det... De sidste par måneder har jeg haft både ømme bryster, kvalme, hovedpine, øget tissetrang, træthed - you name it, ALT der hører med til en graviditet! Kæresten og jeg prøver ikke pt og jeg er på p-piller, men jeg er monster skruk, så tænkte at det nok var derfor jeg fik symptomer... For cirka 2mdr siden tog jeg en test mere da jeg blev usikker, denne var også negativ!

Jeg har haft regelmæssig menstruation med mine p-piller, indtil for cirka 14 dage siden - der fik jeg nemlig en menstruationslignende blødning af 5 dages varighed, 10 dage efter jeg havde afsluttet min normale menstruation, midt i p-pille pakken!!

Jeg ligner ærlig talt en gravid, og pt. render jeg rundt med kvalme næsten døgnet rundt, hovedpine, jeg sover fra 12 midnat til 12 middag, og er svimmel... Dog ingen ømme bryster eller lignende... Jeg har en del udflåd, faktisk så det nogle gange går igennem både trusser og bukser/kjole!

Jeg kan godt trække maven ind, men der er en bule forneden som kun forsvinder hvis jeg læner mig bagover, og når jeg slapper af ser jeg sådan her ud, og maven er forholdsvis fast! Desuden har jeg fået en mørk streg fra navlen og ned til skambenet...

Seriøst, hvad tænker I??????

Du ser gravid ud .. 

Du skal være opmærksom på , at hvis du stadig tager p-piller nu , kan de gå ind og påvirke dine hormoner og du kan derfor få en negativ test .. Ville omgående stoppe med at tage de p-piller ..

Men får så vidt jeg ved , også kun den streg ved navlen hvis man er gravid .. 
Håber du kommer med at update når du har været ved lægen .. ! 

Anmeld

16. juli 2013

Mumto3

Jeg synes bulen på sidder for højt oppe til jeg synes du ser gravid ud, men den sorte streg på maven den tyder på graviditet. 

Kan ppiller have indflydelse på g- test? Har du været gravid før?

Anmeld

16. juli 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Godaften!

Jeg har kun oprettet denne profil for at få svar på dette spørgsmål, så undskyld hvis det ikke er smidt i rette kategori!..

Jeg vil høre jer herinde om det er muligt at være gravid uden at kunne teste det? For ca. 3-4 mdr siden udeblev min mens 8 dage trods p-piller, og da den kom var den ikke ret kraftig, men var normal længde. Jeg testede for en sikkerheds skyld, og testen var umiddelbart negativ (se billede nedenfor)
Jeg tænkte derfor ikke mere over det... De sidste par måneder har jeg haft både ømme bryster, kvalme, hovedpine, øget tissetrang, træthed - you name it, ALT der hører med til en graviditet! Kæresten og jeg prøver ikke pt og jeg er på p-piller, men jeg er monster skruk, så tænkte at det nok var derfor jeg fik symptomer... For cirka 2mdr siden tog jeg en test mere da jeg blev usikker, denne var også negativ!

Jeg har haft regelmæssig menstruation med mine p-piller, indtil for cirka 14 dage siden - der fik jeg nemlig en menstruationslignende blødning af 5 dages varighed, 10 dage efter jeg havde afsluttet min normale menstruation, midt i p-pille pakken!!

Jeg ligner ærlig talt en gravid, og pt. render jeg rundt med kvalme næsten døgnet rundt, hovedpine, jeg sover fra 12 midnat til 12 middag, og er svimmel... Dog ingen ømme bryster eller lignende... Jeg har en del udflåd, faktisk så det nogle gange går igennem både trusser og bukser/kjole!

Jeg kan godt trække maven ind, men der er en bule forneden som kun forsvinder hvis jeg læner mig bagover, og når jeg slapper af ser jeg sådan her ud, og maven er forholdsvis fast! Desuden har jeg fået en mørk streg fra navlen og ned til skambenet...

Seriøst, hvad tænker I??????

Nu ved jeg jo ikke hvordan du normalt ser ud, men det kunne da godt tyde på en graviditet .. Afsted til lægen med dig!!

Anmeld

16. juli 2013

Missy89

Holy .... du ser meget gravid ud! 

Afsted til lægen med dig 

Anmeld

16. juli 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Jeg synes bulen på sidder for højt oppe til jeg synes du ser gravid ud, men den sorte streg på maven den tyder på graviditet. 

Kan ppiller have indflydelse på g- test? Har du været gravid før?

Jeg har en meget lang mave, så måske det er derfor?

Nej, jeg har ikke været gravid før!

Anmeld

16. juli 2013

DianaRJS

Elias2010<3 skriver:

Min bærbar er desværre ødelagt af et barneknæ

åh ja så hjælper det ikke meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.